Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן!

יש לי גולף MK2 שנת 92 3 דל' עם מנוע 1.3

ולאחרונה הצלחתי לשים את ידי על עוד גולף MK2 שנת 90 1.8

הרעיון הוא להעביר את המנוע 1.8 לרכב של 1.3.

לשני הרכבים אין שיפורים ולא יהיו, הרכבים הם סטנדרטים לחלוטין.

השאלה היא מה צריך להעביר בין המכוניות? פרונט קד', הגה וכ'ו...?

ואיך מקבלים אישור ממשרד התחבורה?

2 הרכבים עם רשיונות ושניהם בבעלותי הפרטית.

תודה :)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בתחום הטכני אני לא יודע לענות לך, אבל כדי שזה יהיה חוקי ויעבור טסט אתה צריך לקבל אישור מהיבואן (צמפיון) והם לא נותנים. גם ל1.6 לא יתנו לך להחליף. מניסיון. למה? כי אמא שלהם...:lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אחרי קריאה בפורום, מבחינה טכנית זה אפשרי. צריך להחליף בלמים וגיר וכל מיני דברים. מבחינת החוק - אסור.

אם תצליח להשיג אישור מצ'מפיון לזה תעדכן. גם לי היו תכניות כמו שלך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עם הבירוקרטיה של היבואן ומדינת ישראל יהיה יותר קל להעביר חלקים תקינים מה-גולף 1.3 ל-1.8 בהנחה ואין ל-1.8 נזק בשילדה/ירידה מהכביש.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

הבעיה היא להשיג גולף כזאת 1.8 (במידה ויש למשהו שמעוניין למכור או פירוק- אני בעניין!)

הדגם של הוא של ה3 דלתות, ואחרי פחחות וצבע וקיט של GTI , ככה שלזרוק את הרכב?! לא נראה לי...

ממה שאני הבנתי מאתרים בחו"ל, שהתושבות מנוע כן מתאימות במידה ומחליפים מנוע וגיר (שצריך להחליף כמובן...)

ואז צריך להחליף בית בולם קליפרים ציריות מוט סטבילייזר הגה וכ'ו, ולכן עדיף רכב מושלם.

אם אני מחליף רק מנוע לא תהיה לי בעיה התאמה מבחינת הגיר כל עוד הוא 020 (כמובן 5 הילוכים) אבל ההילוכים יהיו קצרים מאוד, בערך כל 5 שנ' להחליף הילוך.

ואחרי בניית טורבו.... הגיר מרוסק :)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גיר של 1.3 5 הילוכים למיטב ידיעתי לא מתאים למנוע 1.8.

לא אמרת שכבר יש לך גולף 1.8?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הבעיה היא להשיג גולף כזאת 1.8 (במידה ויש למשהו שמעוניין למכור או פירוק- אני בעניין!)

הדגם של הוא של ה3 דלתות, ואחרי פחחות וצבע וקיט של GTI , ככה שלזרוק את הרכב?! לא נראה לי...

ממה שאני הבנתי מאתרים בחו"ל, שהתושבות מנוע כן מתאימות במידה ומחליפים מנוע וגיר (שצריך להחליף כמובן...)

ואז צריך להחליף בית בולם קליפרים ציריות מוט סטבילייזר הגה וכ'ו, ולכן עדיף רכב מושלם.

אם אני מחליף רק מנוע לא תהיה לי בעיה התאמה מבחינת הגיר כל עוד הוא 020 (כמובן 5 הילוכים) אבל ההילוכים יהיו קצרים מאוד, בערך כל 5 שנ' להחליף הילוך.

ואחרי בניית טורבו.... הגיר מרוסק :)

 

התושבות הן החלק הכי פשוט.

מה זה בית בולם?

בלמים- אולי התופים האחוריים יותר גדולים ב-1.8, הקדמיים לדעתי זהים.

ציריות- לא ברור.

סטבילייזר- לא חובה, בג'טה 1.6 יש סטבילייזר אבל בגולף 1.6 אין, לגבי 1.8 קרבורטור- אין לי מושג.

הגה לא.

גיר חייב להחליף ל-020 כי זה של 1.3 לא מתאים, רצוי של MK3/איביזה/פולו וכו' עם 5 הילוכים אמיתיים ולא של MK2 שזה בעצם 4+E אלא אם מצאת גיר של GTI.

חייב להחליף גם אגזוז קומפלט.

פורסם

זה גם מה שאני קראתי וביררתי באתרים בחו"ל

שצריך גיר 020..

השאלה האחרת זאת, במידה ואני לוקח גיר של MK3 הווה אומר שמן הסתם גם הציריות משתנות, והציריות של גולף 3 לא יכנסו לי לבית בולם של MK2.

יש למשהו מושג אם אפשר לקחת את כל מכלול הבולם MK3 ולהתקין אותו על MK2?

בקשר לבלמים אחורה לוונטו יש צלחות שמתאימות בדיוק לגולף, ולשמחתי מצאתי את כזאת לפירוק.

כמובן שאם כבר אני אני מחליף מנוע וגיר, אני לא אקנה את זה בחלפים אלא כרב שלם לפירוק, יהיה יותר קל וגם יש הגה כוח...

אפרופו אני עובד בחנות חלפים, ככה שזאת לא ממש הבעיה כאן (אגב מי שצריך עזרה...בכיף!).

לכל הגאונים שיגידו "חבל על הכסף, לך ותביא רכב כזה" אז זהו שלא! הרכב כבר מושקע מעל 15K וזה לא הסוף :)

עם קצת עזרה מאנשים שיש להם ידע הפרויקט הזה יצליח בגדול

פורסם

הציריות של MK3 יותר ארוכות לדעתי. הפתרון הוא להוציא את הפלנג'ים מהגיר ולהתקין פלנג'ים של 90 מ"מ שיתאימו לציריות הקיימות.

×
×
  • תוכן חדש...