Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

זה מאוד מתאים לליסינג. יש לי בחניון של העבודה שקעי חשמל. המרחק לעבודה הוא 15 ק"מ. אני בקלות יכול להשתמש ברכב כזה לנסוע כל יום לעבודה. פעם במיליון שנה שאני עושה נסיעות ארוכות, אני אצטרך להשתמש בתחנת החלפה.

אם זה היה משתלם למישהו כמוני או לחברה בא אני עובד, זה יכול להצליח מאוד.

הבעיה שהמחירים לא מספיק משתלמים.

אכן התימחור שלהם ממש ממש לא משתלם.

הם בנו את עצמם בצורה שמתאימה "למונופול" וחושבים שכל האנשים ירוצו.

 

הפלופ הזה של BP עם העמדות היעודיות, והניסיונות בעקיפין לחסום יבוא של רכבים חשמליים עם טעינה ביתית יכשלו.

ונקווה שיכנסו עות מתחרים.

 

אך עדיין עם הטכנולוגיה הקיימת - אין עתיד גדול לרכב חשמלי מבחינת טווח נסיעה שזה הדבר שפשוט יקטול את כולם.

עד שלא תצא סוללה שתתן טווח לפחות פי 2 הדבר לא יתפוס.

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אך עדיין עם הטכנולוגיה הקיימת - אין עתיד גדול לרכב חשמלי מבחינת טווח נסיעה שזה הדבר שפשוט יקטול את כולם.

עד שלא תצא סוללה שתתן טווח לפחות פי 2 הדבר לא יתפוס.

 

לא מסכים.

לפני שהטווח יגדל צריך שהמחירים ירדו. אם תתן לי שתי אפשרויות: טווח של 400 ק"מ במחיר גבוה או טווח של 130 ק"מ במחיר נמוך בחצי ממה שיש היום - אני בוחר באופציה השנייה בלי למצמץ.

 

מכונית עירונית חשמלית במחיר נמוך (נניח 80000 שקלים) היא פתרון נ-פ-ל-א עבור כמות אדירה של אנשים. מרבית האוכלוסיה נוסעת פחות מ-100 ק"מ ביום ורק לעיתים רחוקות זקוקה לנסוע רחוק יותר. במקרה כזה אפשר אולי להשתמש בעמדות החלפה או בשירות מיוחד של החלפת סוללות בדרך, או שאפשר למצוא פתרון אחר (למשל - רכב עירוני חשמלי יכול להיות רכב שני במשפחה ואז לנסיעות ארוכות לוקחים את הרכב הראשון).

 

אם הייתי צריך לשרטט עתיד אופטימלי בהנתן המצב הנוכחי וההתקדמות הטכנולוגית של היום - אז תוך 10-15 שנה מרבית המכוניות בגוש דן הן חשמליות קטנות שעולות כמו סוזוקי אלטו, מסיעות עד ארבעה ועולות גרושים לאחזקה. הפלואנס ZE אולי לא מושלמת (לא קרוב לזה), אבל היא בהחלט סנונית ראשונה למהפכה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי ישה,

 

אתה יותר ממוזמן להגיע אלינו לאולם התצוגה , לנהוג במכונית החשמלית ובעיקר לשוחח 1:1 ולראות שאנחנו מנצחים בכל פרמטר.

 

זהר באלי, סמנכ"ל מכירות Better Place

 

Be careful what you wish for...

 

:wink:

 

מה גם שעם כל הכבוד, ההצהרה שלך היא פשוט לא נכונה, ולו מעצם העובדה שיש מאחוריה כל כך הרבה הנחות שהן, ובכן, בדיוק כאלה - הנחות בלבד.

 

עוד דבר, אתה בטוח מאמין כמוני שבלב כל מכירה הגונה עומד הערך של "איזו תועלת או ערך מוסף אני מדלוור ללקוח המשלם", נכון? הערך הזה עדיין לא ברור למי שנמצא מחוץ למערכת, עם כל הכבוד למערך היח"צ הבאמת מיומן שלכם (לא כולל ספק הניו מדיה שלכם שפיספס כמו טירון).

 

אני יכול להרגיע אותך שאין שמץ רצון פה לראות אתכם נופלים, ההיפך המוחלט הוא הנכון. מה שמדאיג את כולם, ובצדק, זה הערפול, הדו משמעות והתועלת השולית המינימלית עד כדי רמת הסופרפוזיציה הקוואנטית עבור הלקוח.

 

קצת צניעות, ענווה ופחות גרידיות ייקחו אתכם רחוק מאד בעיני, אבל אני חושב שאתם עדיין לא שם. וסליחה שאני מזכיר זאת שוב, אבל אני נזכר במודו כל פעם שאני שומע עליכם...

 

בברכה חמה וכנה להצלחה,

 

אודי

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכפי שנכתב כאן ישנו דיון וותיק מאד על קרוב ל1000 הודעות של גולשים בו הגבנו על עשרות שאלות שנאלו ונשמח אם נוכל לרכז את התשובות שלנו לכל שאלותיכם שם

נראה לי כי עדיף להמשיך את הדיון בשירשור זה ולא לפתוח שירשור נפרד כגון "בטר פלייס בתמחור חדש - 65 אג' לק"מ"

 

להבנתי, הניסוח בכותרת ל"מבצע" מטעה. הלקוח נדרש לרכוש 1K ק"מ חודש בחודשו בסכום של 650 ש"ח ונסועה מעבר ל 1K ק"מ בחודש תהייה בעלות של 65 אג' לק"מ. האם זה נכון? נא תשובתכם.

לא הבנתי דבר מהלינק אליו הפניתם כיחוס לעלות הרכב, מה הקשר לבר רפאלי?

 

אני שמח שאתם מראים פה השתתפות ועונים על שאלות אבל מחלקת יח"צ שלכם דורשת שיפור ובמיידי. השאלות שהעלתי אמורות להיות ידועות למחלקת השיווק וחוסר ההיענות שלכם לשאלות הקשות (שחזר על עצמו כבר מספר פעמים בעבר) נוטה להקטין את האמון שלי ברצינות/יכולות מחלקת יח"צ שלכם.

 

-לאיזו תקופה מובטח ה"מבצע" של 65 אג' לק"מ יחד עם צבירת הקילומטרים החודשית?

-אם ה"מבצע" מסתיים מסיבה כלשהי, האם יהיה קיזוז/החזר כספי לרוכשי ה"מבצע"?

-לאיזו תקופה "נאגרים" הק"מ העודפים?

-האם יוקמו עמדות טעינה במקום העבודה?

-האם הלקוח יכול לסיים/להעביר חוזה כרצונו?

 

-האם הלקוח יכול להעביר את הק"מ העודפים ללקוח אחר בתוכנית כרצונו?

-האם ה"מבצע" פתוח גם לעצמאים המשתמשים ברכב לצרכי עבודה?

-האם אקבל מתיישהו תשובה על השאלות האלה?

 

רוני להשוות את המיאטה זה לא נכון, על אותו משקל בוא ניקח מרצדס מגודלת, אתה רואה את בעל המרצדס עובר לחשמלית בגלל הדלק?
אני לא, ומה הקשר לדלק? אצלי עם 75 אג' לק"מ בבנזין (ובתנאי קיצון של מזגן + נסועה עירונית, בתנאים טובים יותר העלות זהה) לא רואה את התמריץ להחלפת רכב, חסכון ה 75 ש"ח כל חודש לא מהווים יתרון כל כך גדול ששווה להסתכן בשבילו.

הצרכנים להם ה"מבצע" הוא כן כלכלי (בהנחה כי התשלום הוא כפי שהבנתי) הם לקוחות הנוסעים המון (יותר מ 2K ק"מ לחודש), למרחקים קצרים יחסית (נסועה רציפה הקטנה מטווח הסוללה האמיתי), ממוקמים בטווח המתאים מתחנת ההחלפה וזקוקים לרכב משפחתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמכור פשוט מבוסס כולו על השוואה למחירי הדלק, זה ממש לא הגיוני כי במקום בשורה חדשה החסכון בעלויות הם פשוט מציעים להחליף תלות בדלק התלות בחשמל. כל קשר בין עלויות החשמל למחיר הקמ של נסיעה הוא מקרי בהחלט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להבנתי, הניסוח בכותרת ל"מבצע" מטעה. הלקוח נדרש לרכוש 1K ק"מ חודש בחודשו בסכום של 650 ש"ח ונסועה מעבר ל 1K ק"מ בחודש תהייה בעלות של 65 אג' לק"מ. האם זה נכון? ...

-לאיזו תקופה מובטח ה"מבצע" של 65 אג' לק"מ יחד עם צבירת הקילומטרים החודשית?

-אם ה"מבצע" מסתיים מסיבה כלשהי, האם יהיה קיזוז/החזר כספי לרוכשי ה"מבצע"?

-לאיזו תקופה "נאגרים" הק"מ העודפים?

-האם יוקמו עמדות טעינה במקום העבודה?

-האם הלקוח יכול לסיים/להעביר חוזה כרצונו?

 

-האם הלקוח יכול להעביר את הק"מ העודפים ללקוח אחר בתוכנית כרצונו?

-האם ה"מבצע" פתוח גם לעצמאים המשתמשים ברכב לצרכי עבודה?

-האם אקבל מתיישהו תשובה על השאלות האלה?

התפלאתי ואפילו התחלתי להעריך את מיזם אגסי על שעבר משיטת החבילות הידועה לשמצה מהסלולריות לשיטה פשוטה של נסעת - שילמת.

והנה מתגלה ששוב מנסים לסבך ולבלבל , כמנהג הידוע של פלאפון וחבר המרעים.

עד מתי?

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהודה, אולי אני מפספס משהו אבל מה מסובך ומבלבל אותך כאן?

65 אגורות לק"מ, מינימום 1000 ק"מ בחודש, אפשרות לצבירה של ק"מ שלא ניצלת עד שאתה מוכר את הרכב.

לי זה נשמע מאוד ברור ולא מתחכם.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל. הפרוייקט הזה יכול היה להועיל ולהיות משתלם לכולם, כן גם ל-BP אם רק היו מקשיבים קצת פחות ליועצים הפיננסיים שהחליטו להביא רכב בגודל מלא ולמכור אותו במחיר מלא+ כי חשבו שזה פשוט אפשרי.

אם רק היו מביאים משהו יותר מתאים דהיינו רכב קטן יותר עם טווח קטן יותר ובמחיר שפוי יותר או האופציה של שדרוג רכבים משומשים למנוע חשמלי שממש תפורה לשוק המקומי - הכל היה נראה אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקנות רכב. שהצריכת "דלק" שלו היא 1-10 במחירים של היום זה גרוע ביותר. או לפי זה לעשות את החישוב.

הונדה סיביק 2008 עושה 1-10 ברכב עם 4 אנשים. בעליות של ירושלים על 90 קמ"ש.

אותה הונדה סיביק עושה 1-13 כאשר נוסעים בה לבד ועם רגל סבירה על הגז.

 

טויוטה היברידית.

עושה בין 1-15 ל1-18 בין עירוני. בקלות.

 

WV בורה דיזל 2004. 2 אנשים בין עירוני. יושבים על הדוושה. 1-14. ברגע מגיעים ל15-16 בקלות.

 

אז למה לעזעזל צריך רכב שעושה 1-10 ומתומחר בהתאם. ועוד מוגבל ביותר. ועולה יותר יקר מזה.

המדינה נותנת לו סבסוד. והנחות במחיר. אז למה הלקוח לא מקבל את ההנחה האמיתית?

 

אם הרכב היה עולה 30 אגורות (לליטר) לפי התמחור של בטר פלייס.

אז היה על מה לדבר. אחרת אין שום סיבה חוץ מלהיות לא שפוי או מסומם או מקבל שוחד ולקחת רכב כזה.

 

 

 

 

Soundman, אנחנו מתייחסים בהשוואה שלנו למכוניות חדשות מודל 2012 ולא למכוניות ישנות יותר

 

אם תשווה לדוגמא לטיוטה פריוס, המכונית ההבירידית הנמכרת ביותר, תמצא שאתה צריך לשלם 152,000 ש"ח רק עבור המכונית, לעומת זאת ב – 148,700 ש"ח אתה יכול לקבל את המכונית החשמלית שהיא 100% חשמלית ולא מזהמת כולל "דלק" של 50,000 ק"מ, לתקופה של 3 שנים. שזה 17,000 ק"מ לשנה שזהו הממוצע, הצעה זו מעניקה לך חסכון של עשרות אלפי שקלים בתקופה זו.

 

 

אתה מוזמן להיכנס לאתר שלנו ולבדוק כמה אתה יכול לחסוך במעבר למכונית החשמלית בהשוואה לדגמים נוספים

 

http://israel.betterplace.com/price/price_details/Pages/default.aspx

 

 

 

צוות Better place

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהר - שאלה נוספת :

 

האם לקוח שרוכש את הרכב היום מקובע על המחיר לטוב ולרע ל-3 שנים ?

כלומר אם עוד שנה למשל תראו שהמחיר לא מספיק אטרקטיבי, ותצאו בתמחור שונה, זול יותר,

האם לקוח קיים יוכל לשנות את ה'חבילה' לפני תום 3 שנים ?

 

 

Misterb אין שינוי במחיר, אנחנו מתחייבים מצידנו למחיר קבוע ל-3 שנים

מעכשיו אתה משלם פר ק"מ בפועל, יש גם אפשרות לשלם מראש ולהוזיל את העלות אפילו ל- 55 אג' לק"מ

לא קיימת התחייבות ואתה יכול להודיע על הפסקת המנוי בכל עת

 

 

זהר באלי, סמנכ"ל מכירות Better Place

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העלות זהה אבל הלחץ של "איפה לעזאזל יש פה תחנת החלפה" שונה לחלוטין! :lol:

 

 

Bagira, אולי יש יותר תחנות דלק אבל אין לך תחנת דלק בבית. ללקוחות שלנו אנחנו מתקינים עמדת טעינה בבית, כך שהם קמים כל בוקר לסוללה מלאה. רוב הנהגים לא יצטרכו להחליף סוללות בתדירות כל כך גבוהה; שכן טווח המכוניות שלהם יעלה על המרחק אותו הם נוסעים ביום טיפוסי. כשהם כן זקוקים להחלפה, הם מגיעים לתחנת החלפת סוללות.

אם תגיע למרכז המבקרים שלנו תגלה שהחלפת סוללה מהירה יותר ממילוי דלק. אין צורך לצאת מהמכונית, הכול אוטומטי ואין כימיקלים רעילים. והכי טוב - איך צריך להעביר כרטיס אשראי. בנוסף כשתצטרך תחנה, Oscar ימצא לך את הקרובה והנוחה ביותר בהתאם למסלול הנסיעה שלך.

 

אתה מוזמן לקרוא עוד על האוסקר בלינק הבא http://israel.betterplace.com/The_Solution/betterplaceoscar/Pages/default.aspx

 

 

צוות Better Place

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

שאלה לזהר באלי,

 

בלהבות חביבה מוקמת תחנת החלפה באיטיות מזעזעת כבר יותר מחצי שנה, איפה אמור להחליף סוללה מי שעובר באזור?

 

איפה היום בארץ קיימות תחנות החלפה פעילות ב 100% שניתן להכנס אליהן ולהחליף סוללה ולהמשיך בנסיעתך?

 

 

רוני10 - תחנות החלפת סוללות פתוחות לקהל הלקוחות: ירקון, יבנה, קריית גת, חדרה, אלייקים, בית שאן, כדורי ענבה ווולקן, קסטינה 30 תחנות החלפת סוללה נוספות נמצאות בשלבים שונים של בנייה עד סוף ספטמבר יהיו 28 תחנות פעילות שמכסות את הארץ מדן ועד אילת

 

אתה מוזמן לקרוא עוד על תחנות ההחלפה בפוסט הבא בבלוג שלנו- http://bit.ly/changestation

 

או באתר http://israel.betterplace.com/the_solution/bss/bss-map/Pages/default.aspx

 

 

זהר באלי, סמנכ"ל מכירות Better Place

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסביר לי פעם אחת ולתמיד, מאיפה הנתון המופרח הזה? לזרוק סיסמאות לא תורם לאף אחד.

 

.

 

 

ToMeR - הנתונים נלקחו מהאתר http://www.kml.co.il/ והם נתונים של יבואניות הרכב

 

אתה מוזמן להיכנס לאתר שלנו ולקרוא יותר על המחירים, ההשוואות וכו'

 

http://israel.betterplace.com/price/Pages/default.aspx

 

 

צוות Better Place

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי נהג רגוע

 

אתה צודק שערך יד שניה לא נלקח בחשבון . ונכון שיכול להיות לו השפעה גדולה. יחד עם זאת , ומבלי לציין שמות תוכל לראות סביבך לא מעט מכוניות פופולאריות שמחיריהן נחתך באופן דרמטי בשוק יד שניה . הפריוס עצמה, כבר מציגה דור חדש של מכוניות ( פלאג אין הייבריד ) . אנחנו בטוחים שערך המכונית יהיה גבוה מכל האחרות אולם מבינים שלא כולם יכולים לראות זאת כבר עתה, בגלל זה אנחנו רואים קהל לקוחות מסויים באולמות התצוגה שלנו בשלב זה , כאלו שרואים עצמם כמנהיגים, כמובילים חברתיים , בעלי מחוייבות סביבתית וקהילתית גבוהה , שרואים הזדמנות לפני כולם . אין לנו ספק שבשלבים הבאים , יגיעו כולם .

 

מקווה שתשובתיי עזרו

 

זהר באלי, סמנכ"ל מכירות Better Place

 

אם כבר מאתר kml אז איך הרכב שלכם משתווה לרכב הבא:

http://www.kml.co.il/Car/%D7%A8%D7%A0%D7%95_%D7%A4%D7%9C%D7%95%D7%90%D7%A0%D7%A1_%D7%95%D7%94%D7%9C%D7%90%D7%94-2011_11198

 

16.1 ק"מ לליטר.

מרווח פנים בדיוק כמו הפלואנס החשמלית.... כי זו גם פלואנס... דיזל :roll:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי האתר שנתת פה, סקודה אוקטביה 2012 מנוע 1400 TSI אוטומטית עם נתון צריכה של 13.86 ק"מ לליטר בעירוני וצריכה של 18.9 ק"מ לליטר בבין עירוני.

 

והמחיר הוא 130 אלף ש"ח לרכב עם כוח, לא זללן בדלק ומרווח מאוד (תרשה לי להניח שגם איכותי יותר בחומרי פנים שלו)

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...