Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי קיה פיקנטו אוטומאטית שנת 2012.

אני מעוניין להתקין את המוצר ומוכן לשלם בעבור ההתקנה.

האם יש בעל עניין שמבין ויודע כיצד לעשות זאת?

 

אשמח ליצור קשר כאן ולאחר מכן בטלפון.

 

תודה,

בן

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יפה מאוד!,

 

אני לא התקנתי כי זה לא כלל BT, אני עדיין שוקל... אם זה נותן שליטה מההגה.

 

ראיתי את החלק וחשבתי גם להזמין אותו.

 

ההוראות דווקא יחסית מפורטות ממה שראיתי.

 

אז, זה מאפשר שליטה מההגה על ווליום ותחנות אבל לא מאפשר דיבורית?

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

בן, טל קאר או (קיה מוטורס ישראל) לא יסכימו להתקין כי הם יגידו שהם לא ייקחו על זה אחריות אם משהו ישתבש שם. (זה ממה שאני בדקתי).

 

בתכלס לא אמור להשתבש שם משהו אלא אם כן... לא ניתקת את כרית האוויר לפני שפירקת את התושבת להגה.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

היי,

אני יודע שהם לא יסכימו להתקין - לא התכוונתי לבקש מהם.

רציתי לשאול אם יש כאן מישהו שיסכים לעשות זאת תמורת תשלום הוגן כמובן.

(לי גם אין ידע טכני בכלל כך שלא אצליח בוודאות).

 

תודה,

בן

פורסם
יפה מאוד!,

 

אני לא התקנתי כי זה לא כלל BT, אני עדיין שוקל... אם זה נותן שליטה מההגה.

 

ראיתי את החלק וחשבתי גם להזמין אותו.

 

ההוראות דווקא יחסית מפורטות ממה שראיתי.

 

אז, זה מאפשר שליטה מההגה על ווליום ותחנות אבל לא מאפשר דיבורית?

 

ממה שהבנתי זה מאפשר שליטה על הרדיו (תחנות, ווליום, מצבי סאונד) - אבל בלי BT (משום שבמכונית שלך אין BT מובנה, כמו בפורד פוקוס החדשה למשל, אם אתה מכיר).

 

בן

פורסם
ממה שהבנתי זה מאפשר שליטה על הרדיו (תחנות, ווליום, מצבי סאונד) - אבל בלי BT (משום שבמכונית שלך אין BT מובנה, כמו בפורד פוקוס החדשה למשל, אם אתה מכיר).

 

בן

 

זה שזה לא ייתן BT אני הבנתי השאלה אם אפשר לעשות תשתית BT בחיבור למערכת סאונד של הרכב... ואז הוא כן יעבוד.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

כן, אפשר. לדעתי בכל מקום שמוכר מערכות מולטימדיה למכוניות זה אפשרי.

 

אגב, אתה יודע להתקין את הקיט הזה?

פורסם
כן, אפשר. לדעתי בכל מקום שמוכר מערכות מולטימדיה למכוניות זה אפשרי.

 

אגב, אתה יודע להתקין את הקיט הזה?

 

+- כן, בעיקרון החלק ה"מסובך" פה... זה לנתק את הנתיך של הכרית אוויר אבל מראים לך בתמונה איפה הנתיך של זה.

 

אחרי זה כמובן לא לשכוח להחזיר אותו, כי במקרה של תאונה אתה תהיה מוזמן להתרסק אם לא תחזיר אותו. :D

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם
אוקיי. יש לי מישהו שמתקין עבורי.

האם הדבר פוגע באחריות היצרן שיש לי על הפיקנטו?

 

תודה

 

לא פוגע באחריות, בדקתי עם השירות לקוחות שלהם.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חברים אשמח לקבל עזרה

 

אני מעוניין לרכוש שליטה מההגה לרכב קיה פיקנטו ויש לי כמה שאלות

 

א. ניתן לרכוש שליטה מההגה בארץ ממשווק מורשה כולל התקנה ??

ב. לאחר קריאה הבנתי שהרכב לא מגיע עם BT השאלה אם ניתן לרכוש דיבורית BT מקורית

על מנת לתמוך גם בדיבורית דרך שליטה מההגה ???

 

 

תודה

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום, רכשתי את הקיט, בהחלט נראה טוב...

נתקעתי בבעיה אחרי פירוק כרית האוויר, איך מפרקים את גלגל ההגה? :?

תודה מראש :-)

פורסם
שלום, רכשתי את הקיט, בהחלט נראה טוב...

נתקעתי בבעיה אחרי פירוק כרית האוויר, איך מפרקים את גלגל ההגה? :?

תודה מראש :-)

 

יש לך בהוראות באינטרנט הכל.

 

תנתק גם את המצבר וגם את הנתיך (רק ליתר ביטחון).

 

יש להגה מפתח אלן שיפתח אותו. הבפנים של ההגה מודבק אבל שזה לא ידאיג אותך, זה יוצא מעולה בסוף. :)

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.


×
×
  • תוכן חדש...