Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סובארו אימפרזה 1.6 שנת 2006 לא סוחבת - עזרה

שלום ! ברשותי סובארו אימפרזה 1.6 שנת 2006 מנוע בנזין \ גפ"מ 135,000 ק"מ.

התקלה המדוברת נוצרת גם במצב של בנזין וגם במצב של גפ"מ ( גז ) אז נתייחס למצב בנזין בלבד.

לאחרונה הרכב לא סוחב ונשמע שהמנוע לא עובד "עגול ". לפעמים כאשר אני מאיץ ממצב עמידה הרכב בקושי זז , המנוע נחנק ונשמעים בקפאיירים ואז פתאום זה מסתדר , הרכב מאיץ אבל צריך ללחוץ על הגז והטורים עולים גבוהה עד שעובר הילוך. נניח ואני נוסע במהירות 90 קמ"ש , פתאום אני מרגיש שהרכב "חותך" ומגמגם . במהירויות נמוכות 10-20 הטורים לא יציבים ומד הסל"ד קופץ ללא לחיצות על דוושת התאוצה.

יש לציין שנורת "בדיקת מנוע " נדלקת ונכביית לסירוגין כלומר היא יכולה להיות דלוקה יומיים להכבות במשך שבוע ויותר ואז שוב להדלק.

התקלה הזאת יכולה פתאום להעלם לכמה ימים ואז לשוב ליום יומיים ללא קשר למנורת "בדיקת מנוע " שנידלקת ונכבת.

בוצע ניקוי מצערת אך ללא הועיל.

אילו עוד דברים כדאי לבדוק או להחליף בשביל לפתור את הבעיה.

גיסי יכל לבצע בשבילי את כל עבודות המכונאות על הרכב אבל אני רוצה לתת לו כייון בעזרתכם.

תודה רבה.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם

בלי חיבור סורק אפשר לזרוק השערות מהיום עד מחר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
בלי חיבור סורק אפשר לזרוק השערות מהיום עד מחר.

 

איתמר.

ואם הסורק לא נראה על שום תקלה.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם

עצם זה שאמרת שנורת בדוק מנוע נדלקה אמורה להשאיר את קוד התקלה בזכרון המחשב.

מקסימום בנסיעת מבחן עם סקנר מחובר אני מאמין שהמוסך יוכל לדלות פרטים נוספים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
הקפצה+ יש עוד רעיונות למישהו?

תודה

חיישן. זה בטוח חיישן כל שהוא הייתה לי את אותה הבעיה באותו רכב.

תקשיר לאיתמר הוא יודע מה הוא אומר והוא צודק 100%

×
×
  • תוכן חדש...