Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שכמעט כולם עברו לסמארטפונים ואף אחד כמעט ולא מרים את הראש היום כי כל הזמן הראש באייפון

החלטתי אחרי שהטלפון שלי החליט שהוא מתכבה כל פעם כדי לחסוך סוללה להחליף נייד, סוף סוף.

 

חשבתי ללכת על ה-HTC כי מבחינת המחיר הוא כמעט חצי הגלאקסי אס 2 והאייפון, השאלה איזה?

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

באיזו רשת אתה?

אם בפלאפון, HTC לא תומכים באופן מלא. אם לא, לחבר יש את הINCREDIBLE S והוא מרוצה ממנו מאוד.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

תחשוב רגע שאתה בפורום רכישת רכב, וכתוב הודעה באותו סגנון: מה הצרכים והציפיות שלך מהמכשיר, מה תקציבך, האם אתה רוצה לרכוש בחברה הסלולרית או מחוצה לה ושאר פרמטרים הקובעים איזה מכשיר תרכוש

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

צודק!

 

אני ברשת אורנג', מחפש מכשיר שהוא סמארט פון עד 2000 שקל בערך

אני כנראה ארכוש את המכשיר מחוץ לחברה

והשימוש בו יהיה לצורך אינטרנט הודעות ושיחות, נכון לעכשיו!

 

ההתלבטות היא בין desire s, desire HD and sensation

 

תודה :)

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם
HTC Sensation ללא ספק.

 

מחזק, עד 2000 ש"ח ואפילו מעבר הוא מאוד מומלץ.

 

אם הוא והגלאקסי 2 היו באותו מחיר אז הייתי בוחר בגלאקסי 2 רק בגלל המסך שטוב יותר באור יום, אבל היום יש הפרש גדול במחירים ואם התקציב הוא עד 2000 אז בלי לחשוב פעמיים HTC SENSATION.

 

יש לך את גם את ה SonyEricsson Arc S שיש לו עיצוב מאוד נחמד.

 

יצא לי לעבוד על כולם ובתכלס אתה תיהיה מרוצה מכל אחד מהם.

פורסם

נקנה לפני שבועיים HTC SENSATION XL אחרי שימוש רב באייפון. עכשיו כשאני רואה אייפון אני צוחק על בעליו.:wink:

 

http://www.youtube.com/watch?v=6mF0j02SuFw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם

אתמול קיבלתי המלצה גם על על MOTOROLA ATRIX 4G

למרות שאני לא ממש אוהב מוטורולות מה דעתכם?!

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

יש לך את גם את ה SonyEricsson Arc S שיש לו עיצוב מאוד נחמד.

 

 

מכשיר נחמד עם קרינה הסטרית, שיחה של 10 ד' במכשיר הזה גרמה לי לכאבי ראש (לא בשל תוכן השיחה) שאינם זכורים לי מאף מכשיר שהיה ברשותי.

 

לפי העלון של פלאפון למכשיר נתוני SAR של 0.79 לפי שיטה אירופאית ו- 1.3 לפי השיטה האמריקאית.

 

לא לגעת!

פורסם

דורקי - את המוכן להעלות קצת נתוני SAR של מכשירים אחרים, שלא גורמים לכאב ראש?

התשובה היא ש-0.79 זה SAR די נמוך, ואתה בכלל לא יודע באיזה תנאים הוא נמדד, שכן עצמת הקרינה במכשירים המחוברים לרשתות דור שלישי נמוכה מזו של דור שני, בגלל צפיפות הרשת. יתכן שה-SAR נמדד בתנאי רשת GSM 1900 שכלל לא קיימת בישראל ויתכן שדווקא ב-UMTS2100 שהיא התדר הנפוץ בישראל. אבל את הנתון הזה לא מפרסמים, כך שכל נתון ה-SAR הוא מבחינתי בלוף אחד גדול שנועד לרצות את הקהל הלא מבין.

אם היה לך כאב ראש זה בגלל השיחה, או כיון שהצטננת, או כיון שאתה חולה במיגרנה. לא הייתי ממהר להאשים את המכשיר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תעשה לי טובה, המכשיר הזה פולט קרינה בצורה היסטרית - ולא לחינם הלכתי לבדוק את הנתונים שלו.

 

ה-HD2 שלי פולט 0.631 וגם שיחה ארוכה לא גרמה לי מעולם למשהו שמתקרב לתחושה מהסוני-אריקסון הזה, הרגשה שטבעת ברזל לוחצת על המוח.

שים לב לנתון האמריקאי של 1.3 SAR :shock: - קרינה שמתחרה רק עם הכור הדולף מצ'רנוביל.

פורסם

דורקי - צריך לשלוח אותך למעבדה בתור חיישן. מרבית הסמארטפונים בעלי SAR מעל 0.9-1.0 ואנשים מדברים בהם שעות בלי שום כאב ראש. אתה צריך לעשות ניסוי double blind - כלומר ניסוי שבו לא אתה ולא מי שנותן לך את המכשיר ביד יודע באיזה דגם מדובר ומה ה-SAR שלו. אני מבטיח לך שלא תוכל לזהות את רמת ה-SAR (ואני בכוונה לא כותב "רמת קרינה" כיון שה-SAR מיצג משהו שיחסית קל למדוד, אבל משמעותו לא ידועה. וד"א המדידה לפי התקן האירופי שונה בתכלית מזו שבתקן האמריקאי, אין אפשרות להמיר את הערכים באופן ישיר. יתרה מזאת - בתקן האמריקאי יש שני ערכי SAR - האחד כאשר המכשיר נמצא ליד האוזן והאחר כאשר הוא תלוי על החגורה.

אני אגלה לך משהו שאולי לא ידוע לך: מכשירי רנטגן רפואיים פולטים קרינה מייננת, כלומר קרינה שהשיקולים התאורטיים אומרים שהיא עלולה לגרום מחלות. מתברר שאף אחד לא יודע באמת מה המשמעות הביולוגית של קרינה זו, כלומר אף אחד לא יודע באמ לומר לך מה הסיכון לסרטן בטווח של, נניח, 20 שנה, לאחר צילום חזה, או CT מוח או צנתור לב. הכל אקסטראפולציות מחשיפה לקרינה רדיואקטיבית שמאפייניה, כמובן, שונים לחלוטין מאלה של הקרינה במכשיר הרפואי. קל וחומר לגבי קרינה לא מייננת הנפלטת ממכשיר סלולרי ואשר מעולם לא הוכח באופן ברור שגורמת נזק כלשהו. למעשה ככל הנראה מצטייר שלא נגרם נזק, אבל יש אנשים שמחפשים כותרות ומוצאים כל מיני תרגילים סטטיסטיים כדי לטעון לנזק כזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אתמול קיבלתי המלצה גם על על MOTOROLA ATRIX 4G

למרות שאני לא ממש אוהב מוטורולות מה דעתכם?!

 

תכלס כמעט זהה לפוטון שלי, מצויין ותמורה מעולה לכסף.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...