Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דורקי - צריך לשלוח אותך למעבדה בתור חיישן. מרבית הסמארטפונים בעלי SAR מעל 0.9-1.0 ואנשים מדברים בהם שעות בלי שום כאב ראש. אתה צריך לעשות ניסוי double blind - כלומר ניסוי שבו לא אתה ולא מי שנותן לך את המכשיר ביד יודע באיזה דגם מדובר ומה ה-SAR שלו. אני מבטיח לך שלא תוכל לזהות את רמת ה-SAR (ואני בכוונה לא כותב "רמת קרינה" כיון שה-SAR מיצג משהו שיחסית קל למדוד, אבל משמעותו לא ידועה. וד"א המדידה לפי התקן האירופי שונה בתכלית מזו שבתקן האמריקאי, אין אפשרות להמיר את הערכים באופן ישיר. יתרה מזאת - בתקן האמריקאי יש שני ערכי SAR - האחד כאשר המכשיר נמצא ליד האוזן והאחר כאשר הוא תלוי על החגורה.

 

טיעון מעניין אבל שגוי.

את נתון ה- SAR של הכור הגרעיני הזה הלכתי לבדוק אחרי השיחה רק בשל כאב הראש שנגרם לי, אלמלא אותו כאב ראש - שבא במהלך השיחה ונעלם לו כ- 15 ד' לאחריה - לא הייתי טורח לבדוק את הנתון הזה כיוון שהמכשיר הזה לא לטעמי.

פורסם
טיעון מעניין אבל שגוי.

את נתון ה- SAR של הכור הגרעיני הזה הלכתי לבדוק אחרי השיחה רק בשל כאב הראש שנגרם לי, אלמלא אותו כאב ראש - שבא במהלך השיחה ונעלם לו כ- 15 ד' לאחריה - לא הייתי טורח לבדוק את הנתון הזה כיוון שהמכשיר הזה לא לטעמי.

דורקי - אולי תעלה את רשימת המכשירים שבהם השתמשת ולא גרמו לך כאב ראש? אח"כ בדוק את ה-SAR שלהם. אני מהמר שלפחות מחציתם בעלי SAR יותר גבוה מה-Arc.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני בהחלט מבין את הטיעון שלך שהתחושה שחשתי הייתה סובייקטיבית ועדיין אני עומד על כך שלטלפון הזה רמות קרינה גבוהות מהסביר.

 

בכוונתי להחליף מכשיר בימים הקרובים למוטורולה רייזר, עד שלא התנסתי עם הסוני אפילו לא העלתי על דעתי לבדוק את נתון ה- SAR,

כך שממש לא מדובר בתחושה שמקורה ידיעת הנתון הטכני.

 

ממליץ שתנסה את המכשיר ותחזור לספר רשמים, לדעתי במכשיר הזה אפשר לדבר רק עם אוזנית.

פורסם

דורקי, אני מכיר את התחושה שאתה מדבר עליה, אני רק מאמין שהיא נובעת מהחום שפולט המכשיר ולא מהקרינה שלו. היה לי את זה עם הרבה מכשירים, תלוי במשך השיחה. למשל, בנקסוס ס יש לי את התופעה הזו, והאנטנה בכלל נמצאת בתחתית המכשיר.

תבדוק באמת רמות קרינה של מכשירים שלא השפיעו עליך ככה, מעניין לראות.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

DORKI כמוך כמוני.

יש מכשירים שגורמים לי לכאב ראש באיזור האוזן והתחממות של הצוואר אחרי 5 דקות של שיחה ויש כאלו שלא.

לא יודע אם זה קשור לנתוני קרינה אבל זה קרה לי עם כמה מכשירים של מירס ועם חואווי X3.

 

פשוט הייתי חייב לסיים את השיחה, אחרת הייתי מקיא...

פורסם
תבדוק באמת רמות קרינה של מכשירים שלא השפיעו עליך ככה, מעניין לראות.

 

התופעה הזו קרתה לי עם מספר מכשירים, בעיקר מדגמים ישנים מאוד שמזמן מצאו את מקומם במוזיאון.

ההרגשה הזו נגרמה ממכשירים שבדיעבד גיליתי שרמת ה- SAR שלהם רצחנית.

 

חשבתי שהתופעה הזו נעלמה מהעולם ושהמכשירים החדשים מצטיינים ברמת SAR נמוכה - אז חשבתי - עד שניתקלתי במפלצת הגרעינית הזו.

 

אגב, גם חימום המכשיר מצביע על ההספק הגבוה שהמכשיר צורך ושחלקו הגדול הופך להספק שידור, לכן מכשיר שמתחמם בעת שיחה יכול להצביע על מעבד לא יעיל שמתחמם מאוד אבל גם על טלפון שמשדר בעצמה גבוהה ומקרין חזק - ישר אל תוך הראש. :evil:

פורסם

דורקי - אתה טועה לגבי הקשר בין התחממות לבין הספק השידור. הספק השידור מוגבל על ידי תקנים, דומני שבדור הראשון זה היה 2 ואט, בדור השני 600 מיליואט ובשלישי 300 מיליואט (אבל אל תתפוס אותי במספרים המדוייקים). מכל מקום - המגמה היא של הפחתה בהספק המותר עם התקדמות הטכנולוגיה. כמוכן הרשת משדרת לטלפון הוראות להפחתת הספק לפי טיב הקליטה בתחנת הבסיס, כך שבארץ, שבה פרישה מעולה של הרשתות, מרבית הזמן הספקי השידור נמוכים מאוד. בכלל, בדור השלישי, בגלל צפיפות תחנות הבסיס כמות הקרינה שסופג המשתמש פחותה מזו שבדור השני עם רשת הפרושה בצורה יותר דלילה. לעומת זאת כנראה שמעגלים אחרים הנדרשים לצורך פעולת המכשיר בדור השלישי צורכים הרבה זרם, ולכן גם מתחממים וגם מרוקנים את הסוללה בקצב יותר מהיר.

מרבית התחממות המכשיר נובעת מהזרם העובר בסוללה ובמעגלים שאינם מעגלי שידור, כגון המסך (צרכן זרם כבד מאוד), מעגלי המעבד המרכזי, בקרה ועוד ועוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספריאל - הטיעונים שלך מחזיקים מים ופעם האמנתי בהם, עד שגיליתי שישנה קורלציה מוזרה בין מכשירים שמתחממים לבין תחושת הקבס שהם גורמים - תחושה שכפי שאתה רואה אינני היחידי שסובל ממנה.

 

זה מביא אותנו לשאלת המפתח - ממה נגרם חום המכשיר?

לשם התחלה נסכים שחום המכשיר הוא פונקציה של הזרם שנצרך מהסוללה, חום גבוה=זרם גבוה=הספק גבוה.

 

השאלה הבאה היא מה הסיבה לשימוש בהספק גבוה, האם זה מעבד או התקן לא יעיל שנמצא בטלפון - או שמדובר במשדר בעצמה של תחנת טלוויזיה?

 

כשהמכשיר מתחמם מאוד בעת שיחה ביחס לשימוש אחר שנעשה בו (גלישת ויפי, מוסיקה, מצלמה), לליבי כבר מזמן התגנב החשד שהחום הינו בשל עצמת שידור גבוהה מהממוצע.

×
×
  • תוכן חדש...