Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,



ברשותי קונקט 1800סמ"ק טורבו-דיזל, מודל 2004

השבוע, במהלך נסיעה התחלתי לשמוע דפיקות במהלך הנסיעה.

הרעש הלך והתגבר ככל שהסל"ד עלה. יכולתי להרגיש בירידה בהספק כח המנוע.

את הרעש זיהיתי כמגיע מכיוונה של אחת הבוכנות.

 

אני לא איש מקצוע, אך הנחתי שנסיעה עלולה להחמיר את הנזק והובלתי את הרכב אחר כבוד למוסך.

 

במוסך נאמר לי שיש "שבר בטלטל ונזק לבוכנה" וכי יש לבצע פירוק וחריטה

הטיפול/תיקון אמור לארוך 4 ימים בעלות משוערת של 5000 ש"ח. :bad-word:

 

הרכב מטופל במוסך מורשהבאופן קבוע, אינו עובד תחת מאמץ או נסיעות ארוכות ומרובות (סה"כ 190 אלף ק"מ)

 

אני מנסה להבין הן את סיבת התקלה והן את עלות התיקון הגבוהה.

 

1)האם התקלה יכולה לנבוע כתוצאה מסולר מהול ? (התקלה הופיעה לי כיומיים לאחר שתדלקתי את הרכב שלא בתחנה הקבועה שלי)

 

2)האם התקלה היא כתוצאה מבעיה של משאבת/פילטר שמן ? (הבחנתי שחסר כשהופיעה התקלה. נורית השמן לא נדלקה אמנם..ואני אף בודק באופן תדיר)

 

3) האם עלות התיקון סבירה והאם הבעיה בטלטל/בוכנה אחת מחייבת טיפול כללי למנוע ובשאר הבוכנות?

 

 

אודה למבינים ולמומחים על תשובה

 

 

 

 

 

פורסם

ידידי ברוך הבא למועדון המנועים השבורים בפורד קונקט :oops:

 

כמעט כל דגמי הקונקט משנים 2003-2006 סבלו מהתופעה שאתה מתאר.

 

כבעלים של 2 קונקטים גם אצלי קרה הדבר פעמיים, רק שאצלי הם הצליחו להחזיק קרוב ל 300,000 (טופלו במוסך היבואן).

 

הסיבה היא במרססים שלא מחזיקים מעמד לאורך זמן.

 

פיסטון של אחד מהם משתחרר לבוכנה ומכאן ההמשך ברור..

 

דרך אגב, פורד החליפו את חברת DELPHI שהייתה אמונה על המרססים ומערכת הסולר לחברת SIEMENS (החל מ 07) והבעיה נפתרה לגמרי.

 

ממליץ לך מאוד לרכוש מנוע מייבוא של קונקט 07 ומעלה (ניתן לעשות את ההתאמה ללא חשש) בעלות שנעה באזור ה 9000 כולל מע"מ ובכך להיות שקט.

פורסם

שלום,



ברשותי קונקט 1800סמ"ק טורבו-דיזל, מודל 2004

השבוע, במהלך נסיעה התחלתי לשמוע דפיקות במהלך הנסיעה.

הרעש הלך והתגבר ככל שהסל"ד עלה. יכולתי להרגיש בירידה בהספק כח המנוע.

את הרעש זיהיתי כמגיע מכיוונה של אחת הבוכנות.

 

אני לא איש מקצוע, אך הנחתי שנסיעה עלולה להחמיר את הנזק והובלתי את הרכב אחר כבוד למוסך.

 

במוסך נאמר לי שיש "שבר בטלטל ונזק לבוכנה" וכי יש לבצע פירוק וחריטה

הטיפול/תיקון אמור לארוך 4 ימים בעלות משוערת של 5000 ש"ח. :bad-word:

 

הרכב מטופל במוסך מורשהבאופן קבוע, אינו עובד תחת מאמץ או נסיעות ארוכות ומרובות (סה"כ 190 אלף ק"מ)

 

אני מנסה להבין הן את סיבת התקלה והן את עלות התיקון הגבוהה.

 

1)האם התקלה יכולה לנבוע כתוצאה מסולר מהול ? (התקלה הופיעה לי כיומיים לאחר שתדלקתי את הרכב שלא בתחנה הקבועה שלי)

 

2)האם התקלה היא כתוצאה מבעיה של משאבת/פילטר שמן ? (הבחנתי שחסר כשהופיעה התקלה. נורית השמן לא נדלקה אמנם..ואני אף בודק באופן תדיר)

 

3) האם עלות התיקון סבירה והאם הבעיה בטלטל/בוכנה אחת מחייבת טיפול כללי למנוע ובשאר הבוכנות?

 

 

אודה למבינים ולמומחים על תשובה

 

 

 

 

 

 

1- לא, סולר מהול לא יעשה נזק לטלטל והבוכנה..הנזק הראשוני זה למשאבת הסולר והפילטרים וחיישנים שונים. אך נזק ישיר למנוע לעולם לא נגרם.

 

2- לא, הבעיה לא ממשאבת השמן והפילטר כי הנורית לא נדלקה , לכן לא בעיית לחץ שמן נמוך.

 

3- אתה צריך לשאול המסוך מה החלקים שהולך להחליף.ואת העלויות המדויקות שלהם.

 

לסיכום הבעיה אצלך עקב בלאי פנימי גבוהה!. המקרה שלך זה "מסבי טלטל שגמרו את חיים ". קנייתה את הרכב מהחברה או יד 2?. אם יד 2 אך הבעלים

הקודמים התייחס לרכב..מבחינת טיפולים בזמן,סוג שמן...אופי נסיעה.האם בדקתה את הרכב לפני שקניתה אותו?.

מבחינת מנוע אני מציע לקנות אחד משומש מפירוק בארץ!. האופציה הכי משתלמת לכיס. כי החלפת טלטל ובוכנה אחת זה לא יפתור לך את הבעיה. ואולי יהיה הפתעות בחלקים אחרים.? אז צריך לעשות אובר הול שלם למנוע והעסק יהפוך לא כדאי בכלל. תדמיין לעצמך שאתה צריך לקנות כל החלקים במנוע.וגם מוסך מורשה לא יתן לך יותר מחצי שנה אחריות.

×
×
  • תוכן חדש...