Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן ח'ברה,

נתקלתי ברכב הבא-

פיאט פונטו ספייס ELX ידני שנת 2002.

ק"מ- 113,000

יד ראשונה

טסט לשנה

מחיר מבוקש: 14,000 (מחירון לאחר שקלול ביד2- 14,750).

 

הלכתי לראות את הרכב, נראה נחמד מאוד ואף הנסיעה בו הרגישה טוב.

 

הבחור מאוד אדיב, וכנה- נתן לי את כל הליקויים שנתגלו בבדיקה שעשה בחור שגם התעניין ברכב, והציע לקחת את הרכב למוסך שלי.

 

בעיות שהוא אמר לי שיש + שהתגלו בבדיקה במכון:

- ג'אנט שמאל- עיקום קל בצד החיצוני

- נורת כרית אוויר דולקת תמיד

- 3 דלתות + טמבון הוחלפו בחברה (אומר שזה מתאונה קלה של פגיעת רכב אחר בדלת בזמן שהייתה פתוחה).

- שסתומים דופקים

- מצמד גבוה

- קורוזיה בקירור

 

יש לציין כי השלדה יצאה נקייה.

 

מה דעתכם? האם אלו ליקויים שיש לשים לב אליהם? או שכדאי "לקפוץ" על ההצעה?

 

 

תודה מראש על התגובות!

פורסם

מכיוון שהפונטו עצמה דגם מעולה, חסכוני וזול יחסית לאחזקה, השאלה מצטמצמת לעלות התיקונים של השסתומים, אם יש צורך, ושל הג'אנט- אם זו מהווה בעיה בטיחותית.

הק"מ-ראז' והכנות של המוכר מטים לכף זכות.

אולי שווה לנסות לשאול או לחפש בפורום אחזקה וטיפולים לגבי השסתומים וכו', ולפי זה לקבל החלטה.

 

בהצלחה

פורסם

פונטו רגיש מאוד בכל מה שנוגע למערכת הקירור לכן צריך לבדוק טוב את נושא הקורוזיה במערכת הקירור. מספיק שיתחמם פעם אחת והדרך לראש מנוע קצרה

פורסם

בדקת מי המוכר? האם הוא הבעלים הרשום או שמדובר בסוחר?

 

הרכב הזה רחוק מההגדרה מציאה. נורת כריות אוויר דולקת + טמבון ו 3 (?!) דלתות שהוחלפו ולרכב אין פגיעת שלדה? תמוה מאוד.

כמו שכבר כתבו לך, קורוזייה במערכת הקירור אומר שלא השתמשו בנוזל קירור מקורי והפונטו ידועה ברגישותה הרבה וחיבתה אך ורק לנוזל המקורי.

דבר אחרון, דגם ה ELX הגיע אך ורק עם גיר רציף, כך או שזה ELX או דגם פחות מאובזר וידני. בדוק מה רשום ברשיון הרכב.

 

בקיצור - לי זה מריח כמו מקרה קלאסי של סוחר. לא הייתי טורח להמשיך בבדיקת הרכב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
בדקת מי המוכר? האם הוא הבעלים הרשום או שמדובר בסוחר?

 

הרכב הזה רחוק מההגדרה מציאה. נורת כריות אוויר דולקת + טמבון ו 3 (?!) דלתות שהוחלפו ולרכב אין פגיעת שלדה? תמוה מאוד.

כמו שכבר כתבו לך, קורוזייה במערכת הקירור אומר שלא השתמשו בנוזל קירור מקורי והפונטו ידועה ברגישותה הרבה וחיבתה אך ורק לנוזל המקורי.

דבר אחרון, דגם ה ELX הגיע אך ורק עם גיר רציף, כך או שזה ELX או דגם פחות מאובזר וידני. בדוק מה רשום ברשיון הרכב.

 

בקיצור - לי זה מריח כמו מקרה קלאסי של סוחר. לא הייתי טורח להמשיך בבדיקת הרכב.

 

איתמר.

 

למה מקרה קלאסי של סוחר?

פורסם

איתמר, טעית.

 

היו לא מעט ELX ידניים בשנים הראשונות.

 

להזכיר לך שזה לפני עידן הליסינג והגטס GLF שהציפה את כבישי הארץ, ואנשים פרטיים עוד הלכו לסוכנות וקנו את הרכב הזה כי הוא היה חסכוני, זריז ומוצלח. אני אישית מכיר חבר שיש לו את הספייס הזו, ידנית ELX שנת 2002, והוא לא מוכן להיפטר ממנה בשום מצב, למרות שהיא כבר נראית נורא (בחור לא מסודר במיוחד) ועברה 220 אלף ק"מ - יהיה לו קשה למצוא מכונית ידנית עם מהירות שכזו וחסכוניות בצריכת הדלק (סביבות 1:14 בנסיעה עירונית).

פורסם

ELX שווקו בכל השנתונים עם גיר רציף או ידני.

 

מאור, האם לרכב יש משענות ראש מתכווננות מלאות, או קבועות עם חור באמצע?

 

ובכל מקרה, כל עניין ה"3 דלתות + טמבון הוחלפו בחברה" בשבילי מספיק כדי לפסול את הרכב על המקום. לא חסרים רכבים שמורים יותר.

!AWDSOME

פורסם

נורת כרית אוויר דולקת תמיד, 3 דלתות הוחלפו, טמבון הוחלף - לי זה נשמע כמו תאונה לא קלה בכלל.

 

קח בחשבון שלמעשה הרכב הוא ללא כריות אוויר כל עוד הנורה דולקת.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

 

היו לא מעט ELX ידניים בשנים הראשונות.

 

 

ELX שווקו בכל השנתונים עם גיר רציף או ידני.

 

אוקיי, חידשתם לי.

בכל מקרה הסיפור של התאנוה, טופס בדיקה של לקוח אחר ונורית כריות אוויר דולקת לא מסמן טוב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...