Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

ברשותי מיצובישי לנסר 2005

יש בעיה שאני מאמין לא רצינית , אך אשמח לכיוון מכם

לפני שאלך לחשמלאי.

 

בלוח השעונים, יש שתי מנורות שנדלקות באופן קבוע ,

מדי פעם במהלך הנסיעה זה מפסיק , כעיקרון זה מופיע ונעלם , מופיע ונעלם.

ושזה מופיע יש צליל כמו של אי חגירת חגורה אבל חלש חלש.

המנורות הם המנורה של בלם יד והמנורה של המצבר, הם נדלקות יחד לא לסירוגין.

 

אשמח לעזרה, אולי אפילו אפשר לסדר את זה לבד, ולא להגיע לחשמלאי ,

 

שיהיה שבת שלום ותודה מראש.

פורסם
תבדוק מה מצב נוזל הבלמים בכוסית .

 

מעל מעל המינימום.

 

סורי על הבורות , אך איך קשור נוזל הבלמים שאחראי על הבלמים

למנורות של בלם היד ושל המצבר.??

פורסם

ברגע שחסר נוזל בלמים - אמורה להדלק רק הנורית של בלם היד (קשה לי לפחות לומר לך אם ישנה איזושהי סיבה שתדלקנה שתיהן יחד, היות ונורית המצבר אמורה להראות על בעייה שאיננה קשורה לכאורה - בטעינת המצבר).

ממליץ לך לגשת למוסך לבדיקת התקלה (ייתכן וחיבור לסורק תקלות יוכל לסייע). איני רואה איך תוכל לטפל בזה לבד (היות ושמן בלמים לדבריך, לא חסר).

כ"כ - המתן לתגובת בעל מקצוע./בעל רכב דומה אולי כן יש קשר/סיבה בכל זאת או שמישהו נתקל בתופעה.

alfa 156 2.5.

פורסם

לא המנוע לא מגמגם, טיפה רעידות בגלל הקור בתחילת הנסיעה , אבל לא משהו קריטי.

 

לפעמים הם נדלקות לזמן ממושך

לפעמים הם סתם נדלקות לשלוש שניות נכבות ואז נדלקות שוב..

אך הם נדלקות יחד, לא קרה שנדלקו אחת אחת

פורסם

נדלקות בכל מצב

גם בסלד נמוך , גם בסלד קצת יותר גבוה, ניו טרל, פארקינג, זה קורה תמיד.

 

וזה מלווה בצפצוף חלש חלש , רק שממש שקט ברכב אפשר לשמוע את הצפצוף

פורסם

בסל"ד נמוך ישנה אפשרות שהטעינה חלשה קצת, או שאין מספיק לחץ שמן.

ב2000 סל"ד אין שום סיבה שתיהיה בעיה כזאת, אני הייתי בודק טעינה, ומחליף מסנן שמן יכול להיות שהוא קצת סתום ואז נדלקת נורת אזהרה כשהלחץ נמוך, על כמה המד סל"ד מראה לך שאתה בסרק?

סל"ד תקין בסרק לפי יצרן (בהנחה שאנחנו מדברים על מנוע 1600 סמ"ק) הוא 750 - + 50,

זאת אומרת בין 700 - 800 תקין.

 

×
×
  • תוכן חדש...