Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באוטו שלי מותקנת מערכת הכוללת 4 רמקולים + טווטרים וסאב.

אני מרוצה אבל יש לי בעיה שהכבלים כבר ישנים וקורה שמקפיצה קטנה בכביש שומעים רק בצד אחד וכאלה בעיות.

ויש לי עוד בעיה של רעשי אלטרנטור וכל ניסיון לשנות מיקום לכבלים לא צלח, ואין לי חשק ממש להתחיל לפרק את כל הרכב שוב.

פשוט להעביר כבלים יותר איכותיים באותו מקום ולשמוע בכיף

 

אני מוכן להשקיע עד 800 שקל בכבלים איכותיים עם בידוד משדה מגנטי

אגב כיום אני עם משתיק הוריד לי הרבה מהאיכות של הצליל ]=

 

איזה חברה וסוג אתם ממליצים לי לקנות ?

פורסם

לא בטוח שמדובר בבעיות RCA

הייתי יושב עם הרכב אצל בעל עסק שיודע מה הוא עושה

לברר את העניין לעומק לפני שהייתי מוציא 800 שח על ציוד שיתכן שלא

קשור בהכרח ישירות לבעיה.

פורסם
לא בטוח שמדובר בבעיות RCA

הייתי יושב עם הרכב אצל בעל עסק שיודע מה הוא עושה

לברר את העניין לעומק לפני שהייתי מוציא 800 שח על ציוד שיתכן שלא

קשור בהכרח ישירות לבעיה.

 

הבעיה ב100% בכבלים זה נבדק על ידי בעל עסק שהתקין לי והוא דרש כסף על חיווטים חדשים ולא הסכמתי

והגענו להסכמה לשים משתיק אבל עדיין הכבלים זולים ועברו כמו התקנות משהו כמו 4 מכוניות קיצור עשו את שלהם

 

והבעיה בחיבורים שלהם אם אני נוגע בRCA אז פתאום חוזר הסאונד וככה הפוך החיבורים זבל.

פורסם
ואני מוסיף היכן? מקום מומלץ?

 

יש קיט התקנה במחיר זול יחסית של BOSS

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

×
×
  • תוכן חדש...