Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קבלתי הצעה על צמיגים של שנת 2006 הצמיג המדובר הוא SDRIVE של יוקאומה.

 

לא במחיר שלי חדש כמובן.

 

אני מקבל 4 שנים אחריות וגם אם אני לא עובר טסט או משהו כזה זה כולל באחריות לצמיגים חדשים.

 

השאלה שלי בעניין איכות חומרים, בטיחות. האם יש לי סיבה לחשוש מזה או שסה"כ הצמיג יושב במחסן בתנאים טובים והכל בסדר?

 

מקס.

פורסם

משעשע.

לרכוש צמיגים ספורטיביים שהקשר בינם לבין אחיזה יהיה מקרי בהחלט.

 

גם בחינם לא הייתי מרכיב צמיגים כאלה. היבואנים והטיפשים במשרד התחבורה יכולים לחוקק חוקים ותקנות בנושא גילאי צמיגים ו"תקינותם" כמה שבא להם, כל זמן שצמיגים יהיו עשויים מגומי הם מתייבשים ומאבדים מתכונותיהם, גם אם הם ישבו במחסן בחושך לבד.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אם היתה אכיפה בנושא אז מי שמנסה למכור לך ולאחרים צמיגים בני 6 (!!!) שנים,

 

היה צריך לקבל קנס או סגירת העסק שלו לחודש ימים.

 

אתה עשית בשכל ושאלת, אבל כמה אנשים יש שלא מבינים בכלל בצמיגים? בטח לא חסר...

 

אז הוא וצמיגיות אחרות כבר ימצאו למי למכור צמיגים בני 6 שנים והמסכן שיסע איתם מסתכן בפיצוץ פתאומי של הצמיג

 

ושאר נפלאות שעלולות לקרות לו...פשוט סיכון מיותר של חיי אדם בשביל כמה שקלים...

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

פורסם
כל זמן שצמיגים יהיו עשויים מגומי הם מתייבשים ומאבדים מתכונותיהם, גם אם הם ישבו במחסן בחושך לבד.

איתמר.

 

מה הם פולנים?

 

בכל מקרה לא יודע באמת אם זה יותר מצחיק או עצוב (כנראה עצוב) שמוכרים צמיגים בני 5 שנים ומסתתרים מאחורי תקנות הזויות.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

לתשומת לבכם, קראתי ע"ג קטלוג רשמי של יוקהומה והייתי בהלם, מכירת צמיגים בני 4 שנים זה בתוך המדיניות הרשמית של היבואן.

 

כך שאם זה צמיג מסוף 2006 כנראה שזאת סוף התקופה של הצמיג במעבר ל2012. :)

פורסם

כשקניתי את הרכב שלי מחברת ליסינג, ראיתי שיש עליו שני צמיגים חדשים שהוחלפו ממש לפני הטסט האחרון (עניין של חודש).

 

במבט יותר קרוב, אלה היו אליאנס בני 6, כמובן חדשים לגמרי.

 

לכל סחורה יש ביקוש - וצמיגים בני 6 מתאימים פרפקט לחברת ליסינג שצריכה להעביר את הרכב שלה טסט במינימום כסף.

 

אם זה אתה משלם עליהם - כמובן שלא. אני אישית זרקתי אחרי חודשיים את כל הרביעיה שהייתה על הרכב לטובת מישלין בני 5 חודשים.

פורסם

ואחר כך אף אחד לא מבין איך נהרגים בכביש 6, בשנה שעברה מרבית ההרוגים היו עקב פיצוץ צמיגים, אני מניח שאם היו בודקים, היו מגיעים בחלק מהמקרים לדוגמאות שציינתם, ולתפארת מדינת ישראל.

 

אני זוכר שלפני 3,4 שנים כשמופז היה שר תחבורה, העליתי בכנס איתו שתי נקודות, האחת, הכנסת מערכות בקרת יציבות כמערכות חובה, זה קרה בסוף 2009, הדבר השני, פסילה אוטומטית בטסט השנתי של כל צמיג בן יותר מ 5, לא צריך בכלל שיקול דעת של בוחן, לא עין של מקצוען, לא מאפיות ולא בטיח, להערכתי, מעבר לחיסכון כלשהו בהרוגים, היו נמנעות מאות ואולי אלפי תאונות עקב צמיגים עם אחיזה שערורייתית משום שבגיל כזה הצמיג מפלסטיק קשיח ולא מגומי, אבל מה כבר ביקשנו משר תחבורה ???

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

4Runner מחזק את דברייך.

היה איזה עניין שמאז שפתחו את כביש 6 פתאום חלה עלייה משמעותית בתאונות דרכים שנגרמות עקב פיצוץ צמיגים.

בדקו ומצאו שבגלל התנאים של כביש 6 - נסיעה ארוכה + מהירות נסיעה ממוצעת גבוהה יותר, לאורך זמן ממושך יותר,

הצמיגים מתחממים יותר וצמיגים חלשים, ישנים וכו' פשוט מתפוצצים.

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

פורסם

אכן, עד כמה שאני מבין, מצאו גם שכל\רוב הצמיגים שהתפוצצו הם מתוצרת סין, אבל הכישלון כאמור יתום.

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

×
×
  • תוכן חדש...