Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לפורום,

אחרי סיבוב תצוגות ואכזבה מה UX31 (מקלדת ומשטח מגע) ו- NP900X3A (ביקורות על ה WIRELESS, בדגש על ה-LESS..), החלטתי ללכת על ה- ASUS U36SD (הביקורות שלו באמזון ובכל אתר אחר ממש ממש טובות).

בגלל פער המחיר הקטן בין המחיר ב USארה"ב לפה ( פער המחיר =כפל מע"מ במכס.. ), החלטתי לוותר על ייבוא ולקנות בארץ.

החסרון היחיד שלא מצאתי אותו באף מקום בתצוגה (ראיתי רק את ה U31).

 

שאלות לפני קנייה-

1. המחיר הכי זול המצאתי ב ZAP זה 4,544 שקל. יש למישהו המלצה למקום יותר זול? אם לשלם במזומן עוזר, אז אין בעייה..

2. יש פער של 400 ש"ח בין הדגם עם 750GB/7200RPM לבין הדגם עם 160 GD SSD. שווה את ההשקעה הנוספת?

3. אני מתלבט בין הלבן לשחור-מישהו ראה בלייב את הלבן ויכול לחוות דעה?

4. שדרוג זכרון ל-8 ג'יגה ב 300 שקל, שווה?

 

תודה!

 

גילוי נאות- פרסמיתי פוסט דומה בפורום HWzone, אבל אין קול ואין עונה..

פורסם

ה-U36SD הוא מחשב מצוין!!

שים לב שקטגוריית האולטרא-בוקים מאוד חמה לאחרונה ויש הרבה השקות חדשות. למשל האייסר מצוין.

 

1. לדעתי הכי זול זה ZAP, תוודא שיש את המחשב במלאי ושהמפרט הוא בדיוק אותו מפרט.

2. זה תלוי בשימושים שלך - היתרון של ההארד דיסק הרגיל הוא שפע של מקום והוא מהיר יחסית להארד דיסק לנייד.

רק אם אתה באמת וממש צריך את הSSD הייתי משדרג. לדעתי ברוב המקרים אין צורך לעבור ל-SSD בגלל המחירים.

3. לא ראיתי במציאות, בתמונות הלבן נראה טיפה חיוור, אבל אני לרוב אעדיף מחשבים בלבן או בצבע ייחודי אחר.

4. שוב תלוי בשימושים שלך, אם אתה גם משחק או עורך וידאו/תמונות זה יכול להתאים לך.

אני יכול להגיד לך שאני גם עורך קצת וידאו ותמונות ומספיק לי הכרטיס מסך המובנה של אינטל (לי יש HD3000), הארד דיסק 7200RPM וגם 4GB זיכרון (שתכלס הוא רק 3.67).

 

החסרון היחיד שאני יכול לחשוב על ה-U36SD זה שהמסך שלו מבריק ולא מט. חוץ מזה באמת שאני מתקשה למצוא חסרונות אצלו. הוא פשוט מחשב אדיר!

פורסם

2. אני מהמר שהבחור הנחמד מעלי לא עבד עם SSD.

מעבר לעניין העדינות של המחשב , חום וצריכת סוללה שהם גבוהים במיוחד בדיסק 7200, הדיסק הקיח מהיר פי 3.

ההבדל בפעולות היומיומיות הוא עצום , הרבה יותר ממעבד חזק יותר או אפילו 8 גיגה זיכרון.

אם אתה לא לוקח עם SSD - פיספסת את כל העניין של הקטגוריה הזו.

4. במחיר הזה לדעתי כן , עם SSD ו8 גיגה זיכרון - המחשב הזה ימשיך איתך הרבה מאוד זמן.

 

המקלדת באסוס זה אכן החלק החלש שלו.

הייתי בודק את המחיר של הסמסונג גם כן (סידרה 9) פירסומים זרים בפורום אומרים שלפחות בארה"ב המחיר שלו היתיישר עם הקטגוריה.

כמו כן - הייתי בודק את האייר אם אתה מגדיל תקציב.

ההבדל באיכות ובפרטים הקטנים משמעותי לדעתי.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
ה-U36SD הוא מחשב מצוין!!

שים לב שקטגוריית האולטרא-בוקים מאוד חמה לאחרונה ויש הרבה השקות חדשות. למשל האייסר מצוין.

 

1. לדעתי הכי זול זה ZAP, תוודא שיש את המחשב במלאי ושהמפרט הוא בדיוק אותו מפרט.

2. זה תלוי בשימושים שלך - היתרון של ההארד דיסק הרגיל הוא שפע של מקום והוא מהיר יחסית להארד דיסק לנייד.

רק אם אתה באמת וממש צריך את הSSD הייתי משדרג. לדעתי ברוב המקרים אין צורך לעבור ל-SSD בגלל המחירים.

3. לא ראיתי במציאות, בתמונות הלבן נראה טיפה חיוור, אבל אני לרוב אעדיף מחשבים בלבן או בצבע ייחודי אחר.

4. שוב תלוי בשימושים שלך, אם אתה גם משחק או עורך וידאו/תמונות זה יכול להתאים לך.

אני יכול להגיד לך שאני גם עורך קצת וידאו ותמונות ומספיק לי הכרטיס מסך המובנה של אינטל (לי יש HD3000), הארד דיסק 7200RPM וגם 4GB זיכרון (שתכלס הוא רק 3.67).

 

החסרון היחיד שאני יכול לחשוב על ה-U36SD זה שהמסך שלו מבריק ולא מט. חוץ מזה באמת שאני מתקשה למצוא חסרונות אצלו. הוא פשוט מחשב אדיר!

 

תודה על המידע. אני כנראה אוותר על ה SSD ועל הרחבת הזיכרון.

 

אנסה להשיג לך מחיר טוב יותר

תמתין עם זה למחר

 

אלירן

 

ממתין, תודה!

פורסם
2. אני מהמר שהבחור הנחמד מעלי לא עבד עם SSD.

מעבר לעניין העדינות של המחשב , חום וצריכת סוללה שהם גבוהים במיוחד בדיסק 7200, הדיסק הקיח מהיר פי 3.

ההבדל בפעולות היומיומיות הוא עצום , הרבה יותר ממעבד חזק יותר או אפילו 8 גיגה זיכרון.

אם אתה לא לוקח עם SSD - פיספסת את כל העניין של הקטגוריה הזו.

4. במחיר הזה לדעתי כן , עם SSD ו8 גיגה זיכרון - המחשב הזה ימשיך איתך הרבה מאוד זמן.

 

המקלדת באסוס זה אכן החלק החלש שלו.

הייתי בודק את המחיר של הסמסונג גם כן (סידרה 9) פירסומים זרים בפורום אומרים שלפחות בארה"ב המחיר שלו היתיישר עם הקטגוריה.

כמו כן - הייתי בודק את האייר אם אתה מגדיל תקציב.

ההבדל באיכות ובפרטים הקטנים משמעותי לדעתי.

 

ליביו

 

המגבלה העיקרית של ה SSD היא העובדה שהוא מגיע עם 160 ג'יגה בלבד. יש לי כונן חיצוני לאחסון אבל פשוט נמאס לי להתעסקת עם העברת התוכן כל הזמן. לכן אני נוטה לוותר עליו.

עד כמה ה SSD משמעותי? (לא עורך וידיאו ולא משתמש בפוטושופ)

 

הסמסונג סדרה 9 היה הבחירה הראשונית שלי. שיחקתי איתו בחנות והוא מחשב מדהים!! אבל, כמו שכתבתי בהודעה הראשונה, יכולת האינטרנט האלחוטי שלו היא בזיונית. כמות המשתמשים הלא מרוצים מהסעיף הזה היא אסטרונומית (ביקורות באמזון ובנוטבוק רוויו).

 

האייר לא אופציה מבחינתי (ללא קשר למחיר).

פורסם

מצטרף לליביו בנושא הSSD.

עד שלא תתנסה בו- לא תדע כמה הוא מעולה. ושתבין- היה לי מעל ל1000 ג'יגה של תוכן במחשב הקודם, וכשעברתי למחשב הנוכחי- לקחתי מחשב שהכונן שלו הוא SSD עם 128 ג'יגה. ואני לא מתחרט ואפילו לא לרגע. זה פשוט רמה אחרת, אז נכון שמאז אני עובד עם החיצוני, אבל זה זניח יחסית לתמורה. אלא אם כן אתה דורש ניידות עם כמויות מידע זמין בכל רגע.

 

ראיתי השוואות של מעבדי SU (חסכוניים באנרגיה ועם מהירות שעון של 1.6Ghz) אבל עם SSD אל מול מעבדי i7 מהשורה הראשונה ועם מיטב החומרה, רק שעם כונן רגיל 7200 סל"ד. אין מה להשוות- המחשב החלש שעם הSSD פשוט כיסח את הi7 בכל הקשור לפעולות הדורשות שימוש בכונן ושליפת מידע וכתיבתו:

הפעלת המחשב: 21 שניות מול 43 שניות לערך.

העלאת תמונות, החלפה, טעינת סרטים, העתקה ממקום למקום (ובמיוחד מהתקן נייד למחשב) במהירות גבוהות של פי 2 ויותר.

זמן כיבוי- פחות מ5 שניות. מצב שינה- כ-7 שניות.

 

שלא לדבר על מחשב שקט משמעותית (אין חלקים נעים), פולט פחות חום וכן צורך פחות סוללה ויותר מזה- בכל הקשור לעמידות בנפילות וזעזועים- אין מה להשוות.

 

מבחינת ביצועי זיכרון נדיף או גרפיקה ומעבד שלא דורשים באותו הזמן שימוש בזיכרון כונן הקשיח של המחשב- זה כבר לא תלוי בכונן הנמצא במחשב.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אבל מצבך כשנגמר לך המקום בזיכרון - עם SSD טוב משמעותית לעומת הברקס שאתה מקבל עם כונן רגיל.

 

בקיצר - בלפטופ אתה לא צריך את כל התמונות מאז שיצאת לטיול סוף תיכון , את כל ספריית השירים כולל מוזיקה קלאסית לאבא ואת כל ההורדות מהטורנטים.

160 גיגה זה המון לדעתי.

 

נגיד את זה ככה - עברתי מאייר 11" עם ssd למקבוק פרו 15" עם 8 גיגה זיכרון וכל מני תופינים.

חוץ מלעבודה (פיתוח וקימפול ודברים שצריכים הרבה cpu וזיכרון) - האייר - היה יותר מהיר בכל שימוש יומיומי במעל פי 2 - בגלל הssd.

וזה מחשב שעולה פי 2 וחצי מהאייר הבסיסי.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בלי לבלבל יותר מדי את השכל, הייתי בדיוק במצבך לפני שבוע

 

ואני כיום הבעלים של MACBOOK AIR.

 

ואם יכלתי להעביר את ההרגשה הנפלאה שיש לי מאז שרכשתי אותו ..

 

 

אז נכון שהוא עולה כמעט פי 2 .. אבל אם תחפש יש למשל ביד 2, בנאדם שמוכר מקבוקאייר בדיוק כמו שלי 13", במחיר של 5600 ש"ח סגור בניילון.

 

בקצרה אני יכול לספר על מערכת הפעלה שריסטרט מלא מרגע הלחיצה על כפתור ה "RESTART" לוקח לו 7 שניות לעלות מחדש.

 

האיכות, הצורת שליטה של ה PAD ..זה משהו מדהים (ואני בכלל בנאדם שלא ידע איך נראה MAC לפני זה).

 

כאמור אפשר גם לשים WIN 7 על המחשב, וזה טס !

 

לגבי מקום , אני לוקח איתי WD PASSPORT של 1 טרה, עם סרטים וכל מיני דברים עליו. 1080 רץ חלק ממנו (מחובר ב USB2) ואני מבסוט מאוד.

 

אני שקלתי בנוסף גם את ה ZENBOOK אבל אחרי שראיתי ביוטיוב ZENBOOK VS MACBOOK AIR היה ברור לי בדיוק מה אני רוצה.

 

שעה שלמה שיחקתי ב IDIGITAL עד שקצת קלטתי את המערכת הפעלה.

 

היום הוא אצלי כבר 4 ימים - ואני יכול להגיד בפה מלא שאני שולט סבבה לגמרי במערכת הפעלה, למדתי שיש מערכות הפעלה הרבה יותר טובות מ WINDOWS :)

פורסם

מצטרף לתשבוחות על ה-SSD, בלי קשר למק או לא מק.

זה עדיין יקר יחסית, אבל משדרג את מהירות המחשב בסדרי גודל.

צריך לחשוב על קונספט אחרת של שמירת תוכן,

ולהגדיר מה זה תוכן ומה זאת עבודה,

אבל עדיין שווה מכל בחינה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תודה על התגובות!

 

נקנה U36SD לבן, ללא שדרוג זכרון/כונן.

המחשב פנטסטי (למרות שאני עדיין מתרגל למקלדת ולמשטח המגע).

פורסם

תתחדש!! אם בא לך תכתוב עליו ביקורת קצרה..

 

האמת שעם כל התגובות המצוינת על הSSD, אין לי ספק שהנייד הבא שלי יהיה עם SSD. אפילו ה-PC 8)

 

אם אתה עובד הרבה עם הלפטופ אני ממליץ לך מאוד מאוד לקנות עכבר אלחוטי.

ולדעתי העכבר הכי טוב לניידים, בהפרש ניכר מעכברים אחרים: Logitech VX Nano

הוא איכותי בצורה מדהימה, מדויק ונוח, אפשר לתכנת לו את הכפתורים (זה ממש נוח לשלוט על הווליום דרך העכבר, או אפילו לבצע "העתק-הדבק" עם הכפתורים עליו.

והכי חשוב: הוא ישפר משמעותית את זמן העבודה שלך עם המחשב - אתה פשוט תבצע דברים מהר יותר..

×
×
  • תוכן חדש...