Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 563
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תיכנס לפומפה ואתה כבר תמצא. -> אם תרצה, אשלח לך לינקים לפרטי.



 

בכל מקרה אני היום מתבסס על CARPC עם יציאה אופטית + ביט1.

 

ביט1 אפשר למצוא היום משומש ביד2 במחירים מצחיקים מאוד.

 

ברכב השני אני מתבסס על דאבל דין של ROADROVER (ביחד עם MDSP שגם לו אפרופו אפשר להביא DAC והוא מוצלח מאוד עד כמה שאני יודע) שעד כמה שאומרים עליו שהוא זול ופוגם באיכות האות - הוא מבוסס CARPC גם כן ודווקא הצליל של המערכת הזו מאוד נקי ומספק לא רק את האשה שנוהגת רוב הזמן ברנו, אלא גם אותי.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

היה עדיף כבר להביא יחידת ראש של JVC בתקציב של 3K פלוס מינוס (יש כאלו גם עם יציאות אופטיות אם זה רלוונטי עבורך) עם דיבורית BT מובנית. בלי GPS, משאיר את זה לסמארטפון ודואג שיש חיבור מותאם ליחידת הראש הזו.

 

 

 

מצלמת רוורס אולי היה הדבר היחידי שהייתי מוסיף.

 

 

אני מקווה שאתה לא מבסס את העובדה שייש לדאבל דינים של JVC יציאת אופטית על המידע שייש בפומפה ( לשם הפנת בהודעה מאוחרת יותר)

 

כי לJVC אין יציאה אופטית והמידע שמופיע בפומפה שגוי. - (יש לי JVC 846 ואין לו יציאה אופטית)

פורסם

אני זוכר שגם ראיתי את זה בסוניק אלקטרוניקס בזמנו - אני לא אתפלא אם אני טועה, סה"כ זנחתי את האופציה מזמן לטובת CARPC. תבדוק את הדגם המדוייק, חוץ מזה להרים טלפון ולוודא לא כואב.



 

בוא נאמר ואין לו יציאה אופטית - עד כמה הוא כבר נופל באיכות שלו מיחידות ראש כמו פיוניר 4300? האם מישהו כאן יהיה מסוגל לעמוד על ההבדלים? הCASKA עד כמה שידוע לי מאכזבות אבל לא הייתי ממהר לפסול לפני שהייתי מנסה, סה"כ גם CASKA מבוססת על WINCE 6 או 5, למיטב ידיעתי, אם הלוח הוא לוח של מחשב, יש סיכוי שגם כאן, האות שתצא מהמכשיר דווקא תהיה טובה מאוד.

 

אני מדבר על הדגם הזה - זה לא ה846

 

http://www.pompa.co.il/sg_product~KWAVX726~109~517.htm

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

וואלה לJVC KW-AVX726 דווקא באמת יש יציאה אופטית.

 

דרך אגב לא אמרתי בשום מקום שחוסר ביציאה אופטית גורע מהמכשיר, עובדה יש לי את ה846 שאין לא יציאה כזו.

פורסם
וואלה לJVC KW-AVX726 דווקא באמת יש יציאה אופטית.

 

דרך אגב לא אמרתי בשום מקום שחוסר ביציאה אופטית גורע מהמכשיר, עובדה יש לי את ה846 שאין לא יציאה כזו.

 

זה לא שזה גורע, זה פשוט חוסך ממך המרה אם יש לך פרוססור טוב וגם אתה לא נופל קורבן למגרעות של טווח אנלוגי. ההבדלים בין יחידה אחת לאחרת כשמדובר ביציאה אופטית ברוב המקרים יהיו זניחים ובלתי שמיעים לאוזן אנושית. לעומת זאת, ההבדלים בין יציאות אנלוגיות בין יחידה אחת לאחרת עלולים להיות תהומיים ושמיעים בקלות.

 

בעיניי ללכת על מכשיר ראש עם יציאה אופטית עד לתא המטען זה הימור בטוח על אות מקור נקיה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חברים שלום.

דרושים המלצות לפני פירוק גג.

כמו: איך לפרק אותו בלי ללכלך אותו, או כל דבר אחר שיעזור לי להוריד אותו, לבצע בידוד, ולהזירו חזרה בלי תקלות באמצע.

 

המלצות יתקבלו בברכה.

פורסם

לדעתי קודם כל אתה צריך לפרק את כל מה שברור ומורכב אליו - תאורה, מגיני שמש, ידיות.



 

לאחר מכן אתה צריך לפרק את כל הפילארים (קורות) A B וגם C.

 

הדיעה שלי היא שהדלת החמישית באיביזה כנראה תהיה המפתח לשליפה של הגג בקלות.

 

הייתי תופס את החלקים של הגג בעדינות עם סרט הדבקה (לא משהו חזק מידי בכדי לא לפגוע בריפוד הגג - תוך כדי ההורדה שלו בכדי שלא יתעקם בזמן שאתה מנתק אותו מגוף הרכב.

 

תכין שואב אבק לכל מקרה.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עשיתי פנצ'ר. איזה F*CK!!!

 

אבל גם העברתי חיווט לרמקולים.

עקב זה שבסיאט ככל הנראה לא חושבים על חובבניי סאונד, הם עשו שקע ותקע בצורה כזאת שאי אפשר להעביר שום כבל, בלי לקדוח בשקע בתקע עצמה חורים מיותרים.

הרכב תחת אחריות, לכן וויתרתי על המהלך הקידוח, והלכתי בדרך אחרת.

 

אגב כבל בבגאז' עוד לא חתחתי, כי לא יודע כמה בדיוק אצטרך, + כנראה ישאר לי קצת לסאב, וזה טוו-וווב!!! :-D

 

תהנו.

 

img0535k.jpg

img0536tb.jpg

img0537sm.jpg

img0538cf.jpg

img0539n.jpg

img0541hy.jpg

img0542y.jpg

img0543v.jpg

img0544eh.jpg

img0545cv.jpg

img0546ii.jpg

img0547lm.jpg

img0548zl.jpg

img0549ed.jpg

img0550ac.jpg

img0551hl.jpg

img0552ua.jpg

img0553xr.jpg

img0554gw.jpg

img0556sq.jpg

img0557ft.jpg

img0559qh.jpg

img0560p.jpg

img0561zx.jpg

פורסם

שרשור השחור לא טוב, הוא מפלסטיק קשיח שמרעיש די חזק במגע עם ברזל. הצינור הלבן פתרון לא רע בעיניי, הוא בנוי מגומי גמיש יחסית, די חזק, ושומר על שלמות של הכבל. השתמשתי בו בעבר, לא היו תלונות.

פורסם

יש בפורום הזה אנשים לא שפויים

:-)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...