Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגנט מתקינים - אלא אם כן הקליפס שאתה מדבר עליו הוא פלסטיק ואז - בהצלחה ותכין הרבה פלסטרים ופולידין

:-)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 563
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב.

לא יכולתי לחכות עד שאתקין מגבר, לכן השתמשתי במגבר של החבר SHAKIM :)

חברתי רק RCA למגבר שלו, וזה מה שיצא.

 

כמו כן, לא היו שום הפרעות, הכל ניגן די גרוע מבחינת כיוונים, אך סבבה מבחינת רעשי רקע (כגון: רעשי אלטרנטור, וכו...)

 

 

פורסם

שמתי כרגע למכירה את הסאבים שלי. (ימכרו טוב, לא ימכרו נשים אותם חזרה באוטו)

כעיקרון אני אוהב אותם, הם די עונים לדרישות שלי, אבל בא לי לנסות משהו חדש.

מה היום מומלץ בטווח עד 1500ש"ח

צריך סאב מהיר, מדוייק אך יחד עם זאת פאנצ'י, בתיבה כמה שיותר קטנה.

מעדיף 10" אך אפשרי גם 12" בהתחשב שהוא הולך לעבוד עם VRX6.420.

לא מחפש עוצמה, מחפס איכות נטו (מהיר, מדוייק, פאנצ'י)

לרוב שומע מוסיקה אלקטרונית בלבד.

 

נראה לי זהו.

 

תודה מראש.

פורסם

בשביל הw7 צריך הגברה מאוד בריאה וגם שתעמוד בהתנגדות ספציפית (אם אני זוכר נכון 3 ohm), בגלל זה שאלתי כמה המגבר נותן..

הסאב בקישור השני הוא מאחת הסדרות הנמוכות של Jl לפי הממברנה, או w0 או w1.

פורסם

לפי נתונים של גרסה ראשונה

75x4 + 85x2 at 4 ohm

120x4 + 150x2 at 2 ohm

75x4 at 4 ohm + 165x2 at 2 ohm

75x4 at 4 ohm + 250x2 at 1 ohm

75x4 + 330x1 at 4 ohm bridged

75x4 at 4 ohm + 500x1 at 2ohm bridged

אני חושב שscoob אתה צודק. 10W7 הוא 3 אוהם ורצוי לתת לו סביבות 500 WATT

http://www.jlaudio.com/10w7-3-car-audio-w7-subwoofer-drivers-92110

אבל אחלה סאב ועומד בדרישות לדעתי

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

בגישור ב 3אוהם ה VRX יהיה בסביבות ה400 שזה חלש ואתה צודק בעניין הזה

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

מכרתי זוג HERTZ שהיו לי, ועכשיו עניין של בחירת סאב פתוח.

 

הסתכלתי על:

 

FOCAL SB25A1 גודל (10") בתיבה מקורית הכוללת פורט :( כ20-21 ליטר

FOCAL SB30A1 גודל (12") בתיבה מקורית הכוללת פורט :( כ 35-36 ליטר

FOCAL SB27V1 גודל (11") בלי תיבה זול יותר, יש גם בתיבה מקורית עם פורט :( כ25-26 ליטר

FOCAL SB33V1 גודל (13") :shock: בתיבה מקורית עם פורט. :( כ 40 ליטר

 

2 גירסאות ראשונות, הם הסידרה הבסיסית שלהם, יחד עם זאת יש ביקורות טובות.

2 גרסאות אחרונות הם סידרת POLYGLASS, סידרה מעולה, ביקורות מצוינות, התאמה מלאה לסיגנון המוסיקה שאני שומע (אלקטרונית), רק חושש שהפורט ידפוק הכל, וסאב לא יספיק לרוץ אחרי מוסיקה :)

 

כמו כן כל הסאבים המפורטים הם בעלי בין 250-400W RMS, ככה שלא תהיה לי בעיה להגביר אותם עם VRX6.420

 

מה יש לכם לומר בנושא?

 

מחכה כרגע לכמה תשובות מחברי פורום אשר פירסמו סאבים בלוח מכירה, אם לא אקבל הצעה אטרקטיבית, נראה כיוונים אחרים.

 

תודה ושבוע טוב.

פורסם

תיבה פורטד 20-21 ליטר לסאב 10 אינטש זו תיבה פצפונת, אם זה גוזל יותר מידי מקום מבחינתך פשוט תסתפק בסאב אחד אבל אכזרי יותר או גדול יותר בתיבה בנפח של עד 28 ליטר פורטד.



 

אני ממש לא מעריץ גדול של פוקל זה כבר ידוע - את הסאבים שלהם אני לא אוהב כמעט באותה מידה שאני לא אוהב את הטוויטרים שלהם, כמעט.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

את הטוויטרים שלהם אני גם לא מעריץ, כמו ששמת לב ביצעתי שילוב בין וופרים של פוקאל וטוויטרים של מורל.

לעומת זאת סאבים שלהם חיות רעות, (מכתבות שונות בחו"ל)

באופן כללי וזה מוזר, אנשים בארצינו מעריצים טמפו ופולס לעומת POLYGLASS של פוקאל, שבעיניי בכלל לא ניתן להשווה, למרות המחיר הדומה (אולי פוקאל קצת יותר יקר)

אני מבצעה התקנה ברמה סבירה כבר ברכב השלישי שלי, ותמיד תתתתתמממייייד לא יהיה לי שום דבר אחר מפוקאל, אני מאוהב מידבסים שלהם, פשות IM IN LOVE WITH FOCAL. :-P


×
×
  • תוכן חדש...