Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מהאפשרויות שהעלת אין פה בכלל שיקול... פורטה.

פרט לכך שהוא רכב מצויין, בעל כח ו-6 הילוכים התוספת של ה-150 ש"ח לעומת היונדאי בליסינג אינה מצדיקה זאת. זה לא רכב פרטי שלך שאתה קונה בחברה (ממליץ לך לראות את הקליפ של ארץ נהדרת ביו טיוב "רכב חברה" של להקת אפליקציה...)

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

פורטה, כיוון שאף אחת מהאלטרנטיבות לא שווה את ההפרש אשר אמור לצאת לך מהכיס.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

תודה רבה על התגובות המהירות

האמת שלי מאוד בא לקחת את האוקטביה אבל כואב הלב לשים עוד 280 שח לחודש.

האם לדעתכם הפער הכספי לא מוצדק כלל ?

פורסם

ממש לא, הפורטה רכב מצוין לכשעצמו ובפרט אם אתה לא מחפש את האקסטרה תא מטען או חסכוניות של הסקודה (וזה אני כותב כבעל הרכב הזה) אין לך סיבה להוסיף כסף עבורה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

האוקטבייה מציעה את השילוב של מנוע גיר וטכנולוגיה חדישה , ציכת דלק נמוכה והרגשה יוקרתית יותר.

הפורטה היא טובה מאוד מכל רכב בסיסי אחר.

פורסם

אני דווקא חושב שבהבדל מקסימלי של 2500 ש"ח בשנה,

קח את מה שאתה הכי רוצה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תלוי מה השיקולים שלך, אם זרידזות חשובה לך, אז בוודאי שהאוקטביה.

 

גם מבחינת הרכבה וחומרים היא עדיפה על השתיים האחרות.

פורסם

הרכבים הבסיסיים הם קיה ריו ומאזדה 2 1.5 , שניהם גרסאות סדאן

שניהם אני מקבל ללא הוספה מצדי, לכל השאר שרשמתי בפוסט הראשון צריך להוסיף כסף כל חודש ל 36 חודשים.

האוקטביה יוצאת תוספת לשנה של 3960 ש"ח לעומת הפורטה שזה רק 600 ש"ח

הייתי מעדיף רכב זריז אך אני לא בטוח אם ההפרש שווה את זה.

בינתיים הלב אומר סקודה והראש אומר פורטה.

פורסם

אני לא חושב שהפער בביצועים כל כך מוחשי.

גם הפורטה מרגישה זריזה בזכות הילוך ראשון קצרצר ועם הגיר החדש היא הרבה יותר נעימה בשיוט במהירויות שבין 100-120.

מניסיון דיי ארוך עם דגם ה-4 הילוכים אני ממליץ על הפורטה בלב שלם. מלבד הגה קצת אילם זה רכב מעולה וקצת לא מוערך בשוק הישראלי.

 

בהצלחה.

פורסם

הפער בביצועים מאוד משמעותי. אין מה להשוות בכלל.

 

באופן אישי הייתי לוקח את האוקטביה בלי למצמץ, או, אם אתה יכול להמתין- הג'טה 1.2 TSI בטח כבר תוצע לך עוד חודש- חודשיים.


×
×
  • תוכן חדש...