Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני מעוניין לרכוש רכב יד 2 כרגע

חברות הליסינג מציעות המון דילים לקראת סוף שנה

האם כדאי לקנות רכב 2008 בדצמבר בדילים או לחכות לתחילת 2012 ?

מתי מתעדכנים המחירים והמחירונים ? בינואר ?

פורסם
שלום

 

אני מעוניין לרכוש רכב יד 2 כרגע

חברות הליסינג מציעות המון דילים לקראת סוף שנה

האם כדאי לקנות רכב 2008 בדצמבר בדילים או לחכות לתחילת 2012 ?

מתי מתעדכנים המחירים והמחירונים ? בינואר ?

 

לא יודע אם רכבי 2008 מתומחרים עדיין לפי שנתון או לפי חודש עליה על הכביש.

תבדוק במחירונים אם יש הבדל בין רכב שעלה בינואר 2008 לבין אחד שעלה בדצמבר 2008.

נהג ותיק

פורסם

מודל 2008 מחושב לפי חודש עלייה על הכביש. זה אומר שלא אמור להיות שינוי דרמטי עם המעבר ל2012 בעוד כמה שבועות.

 

בכל מקרה, אתה מוזמן לשתף אותנו בדיל שמצאת. מי יודע, אולי נפתיע אותך ונספר לך שהוא בכלל לא מדהים 8)

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

המחירונים יורדים בהדרגה מידי חודש ללא תלות במועד העלייה על הכביש. הסיבה למבצעי סוף השנה היא שאיפת החברות לשפר מאזנים. לכן עכשיו הוא זמן טוב לרכישה מהם.

פורסם
המחירונים יורדים בהדרגה מידי חודש ללא תלות במועד העלייה על הכביש. הסיבה למבצעי סוף השנה היא שאיפת החברות לשפר מאזנים. לכן עכשיו הוא זמן טוב לרכישה מהם.

 

זה נכון גם לגבי רכב חדש ?

נהג ותיק

פורסם

עכשיו זה זמן נהדר לרכוש. כל החברות והמגרשים לחוצים לשפר מאזנים, מתים להיפטר ממלאים, במיוחד של 2008.

 

אנשים אוהבים לבוא ולקנות רכב בן 3, לא איכפת להם אם הוא מדצמבר 2008 או ינואר 2008. הם רוצים 2008, בשנת 2011.

 

בשנת 2012, גם רכב בן 3 וחודש, ירגיש לרוכש כמו רכב בן 4. ואז יהיה באמת קשה יותר למכור - במיוחד כשיש מחיר מסויים שאי אפשר לרדת ממנו.

 

לכן, אתה תקבל מחיר מצוין + חבילות הטבה + מימון בתנאים מצויינים - העיקר שתיקח את הרכב משם.

 

אני אפילו ראיתי מקום שמפרסם פריסת תשלומים ל-100 תשלומים שווים! זה מטורף.

פורסם
זה נכון גם לגבי רכב חדש ?

זה נכון לגבי מחירון כל רכב שעבר רישוי לפחות 4 (נדמה לי) חודשים לפני כן.

פורסם

המוזר והמעציב - יש יבואנים אשר טוענים להעלאת מחיר בתחילת 2012 , עקב שינויים בשער החליפין .

( במיוחד הרכבים מיפן )

ואפשר שזה יגרור גם את המחירון של יד 2 קצת מעלה - ..

לדעתי , אם צריכים רכב , למצוא בלי לחץ רכב מתאים ולקנות , ולא להלחץ מחישוב זה או אחר .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
זה נכון לגבי מחירון כל רכב שעבר רישוי לפחות 4 (נדמה לי) חודשים לפני כן.

 

איך רכב חדש מהיבואן עבר רישוי 4 חודשים קודם? הרכב לא משתחרר מהמכס לפני שהקונה משלם את מלוא הסכום.

 

לדעתי גם אם אין הבדל במחירון בין רכב שעולה על הכביש בדצמבר לבין זה שעולה בינואר,

הרי פסיכולוגית הקונה תמיד יעדיף עוד 3 שנים רכב 2012 לעומת 2011 בהנחה שהרכבים זהים פחות או יותר.

בנוסף עצם העובדה שאנשי המכירות בסוכנויות הרכב מדקלמים את המנטרה שאין הבדל בין דצמבר 2011 לינואר 2012,

אז לאור אמינותם ההיסטורית של אנשי המכירות כנראה שבכל זאת יש הבדל.

וחוץ מזה אם רוצים לסגור על רכב חדש במחירון דצמבר, אפשר לעשות זאת לקראת סוף החודש

ואז בכל מקרה הטסט יהיה כבר בינואר. זה לוקח להם כמה ימים לשחרר את הרכב.

נהג ותיק

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הי,

אשמח לעזרתכם.

אני בתהליך רכישת רכב (עוד לא סופי) מיצובישי לנסר 2009 100,000 ק"מ מחברת ליסינג.

האם כדאי להמתין עם הקניה עד לינואר? מחיר הרכב ירד?

 

אשמח לעזרתכם...

פורסם

לא נראה לי שהמחיר ירד משמעותית בטווח של חודשיים. כיום המחירון של רכבים מחושב לינארית

ברזולוצייה של חודשים ולא של שנים כמו פעם.

נהג ותיק

פורסם

מחירוני רכב יד שנייה מתעדכנים כל ראשון לחודש, המתנה לינואר לא משפיעה על שוק הרכב המשומש.

נהפוך הוא, מדי פעם מבצעי מכירות סוף שנה לרכב חדש, משפיעים כל מחירי רכבי היד שנייה, בייחוד בשנתונים הגבוהים.

×
×
  • תוכן חדש...