Jump to content

shiriaz

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shiriaz

  1. הי, אשמח לעזרתכם. אני בתהליך רכישת רכב (עוד לא סופי) מיצובישי לנסר 2009 100,000 ק"מ מחברת ליסינג. האם כדאי להמתין עם הקניה עד לינואר? מחיר הרכב ירד? אשמח לעזרתכם...
  2. הי, אשמח לעזרתכם. אני בתהליך רכישת רכב (עוד לא סופי) מיצובישי לנסר 2009 100,000 ק"מ מחברת ליסינג. האם כדאי להמתין עם הקניה עד לינואר? מחיר הרכב ירד? אשמח לעזרתכם...
×
×
  • תוכן חדש...