Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מקורי הוא מוצר אשר הורכב ע"י היצרן.

אם הם מרכיבים לי ג'אנט של אוטודיפו אז עדיף לי ללכת ולבחור מיותר אפשרויות.

 

עידן

 

אז לידיעתך - הג'אנט שמורכב באיביזה לא מגיע מהמפעל בספרד או איפה שמייצרים אותו והוא מורכב פה בארץ, מה שאומר שהוא מורכב ע"י החברה ולא היצרן והם קונים אותו ממשווק שאם תפנה אליו ישירות תוכל לקנות בעצמך ב-400 ש"ח פחות לפחות!

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קצת חדשות טובות :)

מתברר יש לי פרוטקציות במכס, אז הרכב כבר עבר טסט היום (די נדיר ליום הראשון של השנה).

נקווה שהעניין עם הרמקולים והג'אנטים יסתדר.

פורסם

-עזרה-

 

גם אני הזמנתי ושילמתי על הרכב בשלמותו ב-15 לדצמבר.

הובטח כי הרכב יתקבל עד ה-15 לינואר (בגלל ההמתנה ל-2012), מה ניתן לעשות כדי לקבל את הרכב עוד השבוע?

איפה צריך את הפרוטקציות? האם משרד הרישוי באמת מתחיל לעבוד רק ב-3.1? מתי הלקוחות ידעו מי מקבל את הרכבים הראשונים שיירשמו ב-3.1?

פורסם

משרד הרישוי אכן לא עובד ביומיים הראשונים של השנה. לפי הסוכנות שממנה הזמנתי קבלת הרכב לא ניתנת לבחירה, כלומר המערכת עאלק בוחרת אוטומטית. כדי לקבל תשובות אתה צריך לפנות לסוכנות ממנה הזמנת, עוד לפני שהתברר לי על הקשרים במכס שיש לי, אמרתי לה שאני טס לחו"ל ב-10 בינואר והיא התחייבה שאני הראשון אצלה ברשימה.

---------

קיבלתי סוג של מס' קומבינה 6X-Z67-67 :)

פורסם

הם אמרו שזה הולך לפי מי ששילם קודם את הסכום המלא על הרכב - וכמובן מבחינה ארצית.

לי אישית אמרו שאני בערך מספר ה-50 רק בסוכנות בחיפה, וזה לא בשליטתם לשנות כי כולם רוצים לקבל קודם את הרכב לא משנה מאיזה סיבות.

 

מה ניתן לעשות באמת כדי להקדים את התור? האם מישהו קיבל הודעה שיקבל את האוטו עוד השבוע?

פורסם
השבוע רק מעטים יקבלו את הרכב, קשה לי להאמין שיש משהו שאתה יכול לעשות...

 

לפי מה אתה אומר את זה?

אם מתחילים לעשות רישוי ב-3.1, יש אחרי זה 2 ימי עבודה נוספים לרשום עוד מכוניות ולהביאם לסוכנות...

פורסם

אתה צריך לקחת בחשבון שהוזמנו 1400 איביזות, משרד הרישוי לא עובד עד יום שלישי ולאחר שהרכב עובר טסט המינימום זמן שלוקח לו להגיע לסוכנות הוא 3-4 ימים. בגלל שיש כל כך הרבה עומס על משרד הרישוי ועל סיאט אתה לא צריך לבנות על זה שכל אחד מהגורמים הללו ישחרר את הרכב כל כך מהר.

פורסם
אתה צריך לקחת בחשבון שהוזמנו 1400 איביזות, משרד הרישוי לא עובד עד יום שלישי ולאחר שהרכב עובר טסט המינימום זמן שלוקח לו להגיע לסוכנות הוא 3-4 ימים. בגלל שיש כל כך הרבה עומס על משרד הרישוי ועל סיאט אתה לא צריך לבנות על זה שכל אחד מהגורמים הללו ישחרר את הרכב כל כך מהר.

 

לפי הסוכנות דווקא התור הוא למעבר טסט, ברגע שהוא עובר טסט יום אחרי הוא כבר בסוכנות, לדבריהם..

 

אני מחפש אנשים פה שהזמינו איביזות, והסוכנות כבר הודיעה להם לבוא לקחת את הרכב ברביעי/חמישי?

פורסם
אנחנו שילמנו את מלוא הסכום על הרכב כבר ב1/12 זה אומר שנקבל בין הראשונים?

 

מה הסוכנות אמרה לך? היא התקשרה בימים האחרונים?

פורסם
לא היתקשרו,אבל ששילמנו לפני חודש אמרו שזה יגיע עד ה15

 

כן גם לי אמרו את זה,

אבל מצד שני, אתמול שדיברתי עם הסוכנות אמרו שמחר (שלישי) מתחילים לרשום את הרכבים במשרד הרישוי,

והרכבים החדשים יגיעו לסוכנויות החל מרביעי השבוע...

בכל מקרה מודיעים לפחות יומיים מראש... מעניין אם מישהו קיבל הודעה על קבלת הרכבים כבר ברביעי...

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...