Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון חלקית, אין לדעת מה יקרה עוד 3 - 4 שנים בתחום הרכב, ואין לדעת איך יתבצעו המכירות ואיך יחפשו רכבים ביד 2 (לפי שנה או חודש) בכל אופן, גם אני הייתי מחכה :)

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שאלה ששאלתי בפורום אחר:

 

לא ברור לי משהו.

 

הדגם, לפי קוד הדגם הוא 2011 ואתם רוצים לקבל עליו מחירון של עליה לכביש בינואר 2012?

1. לא ראיתי במחירון אפשרות כזו לגבי שנים 2008-2010. לכל דגם אפשר לשקלל את החודשים של שנת הדגם.

2. להבנתי, אי אפשר להציג רכב משנת 2011 כמודל 2012 רק בגלל שהוא עלה לכביש בינואר 2012. או שאני מפספס משהו?

פורסם

השאלה היא, אם אני יחכה לינואר, מתי בינואר אקבל את הרכב?

אני טס בעשרה בינואר, האם עד אז אקבל את הרכב לדעתכם?

פורסם
השאלה היא, אם אני יחכה לינואר, מתי בינואר אקבל את הרכב?

אני טס בעשרה בינואר, האם עד אז אקבל את הרכב לדעתכם?

 

היום הייתי בסוכנות וסיכמנו שגם אני אקבל את זה בתחילת ינואר..

עכשיו זה כך..בראשון ושני לינואר משרד הרישוי לא עובד לכן הם יתחילו בתהליך ב 3/4 לינואר ועד ה -10 לחודש "להערכתם " הרכב יהיה על הכביש...

עכשיו אתה יכול ללחוץ ולקבל אותו גם לפני..

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
שאלה ששאלתי בפורום אחר:

 

לא ברור לי משהו.

 

הדגם, לפי קוד הדגם הוא 2011 ואתם רוצים לקבל עליו מחירון של עליה לכביש בינואר 2012?

 

קוד הדגם יישאר זהה גם ב2012 אם מדובר באותו הרכב כמו במקרה דנן.

לכן המחירון שלו יהיה לפי ינואר 2012.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
קוד הדגם יישאר זהה גם ב2012 אם מדובר באותו הרכב כמו במקרה דנן.

לכן המחירון שלו יהיה לפי ינואר 2012.

 

עידן

 

באמת נראה לכם שעוד 3 שנים למישהו יהיה איכפת אם הרכב עלה בדצמבר 2011 או ינואר 2012?

הרכב יהיה 3 שנים על הכביש בכל מקרה, ומה שישפיע זה מצבו ואם יהיו עליו 20K ק"מ או 60K.

ממילא המחיר נגזר מהמחירון, וכבר היום הבדל בן דצמבר לינואר הוא זניח לחלוטין.

נהג ותיק

פורסם

שמעתי שהתאריך מסירה בינואר הוא ה-15, זה נכון?

כרגע עוד לא סגרתי את התשלום (מתכוון לסיים עם זה מחר), במידה ואסגור אותו מחר, עוד יש סיכוי שאקבל את הרכב עוד החודש לדעתכם?

 

ד"א, אני לא רואה טעם לחכות, הרי ביד 2 הרכבים מפורסמים לפי שנת הדגם, ולא מצוין שם חודש\שנת העלייה לכביש, הפקטור היחיד של חודש העלייה לכביש הוא במחירון=הפרש של מאות שקלים בלבד.

פורסם
מגנזיום מקורי של סיאט ב-1600 ש"ח? נראה לי מחיר נמוך מדיי לא?

 

ידידי, מה בדיוק מקורי?? ששמים לך מגנזיום ובעיגול באמצע יש את הסמל של האוטו? זה מקורי??

בכל חנות ש מגנזיום (אפילו באוטו דיפו) תוכל להזמין איזה ג'אנט שתרצה ולהוסיף את הסמל ה"מקורי"

לסיאט ירושלים (לא יודע לגביי שאר הסוכנויות) יש הסדר עם מקום מוכר מאוד בירושלים שמתעסק עם ג'אנטים וצמיגים וכשיתוףפעולה עם מוכרים את הדגם הזה בחברה ב-1600 ש"ח. רוצה לשמוע "סוד"? אם תגש באופן עצמאי לאותה חנות בדיוק תקבל את הג'אנט ב-1300 ש"ח ..... ששששששששש..... :-)

מצחיק אותי הפראיירים שקונים מגנזיום כתוספת מהחברה. זה כמו להזמין מנה פלאפל במלון קינג דיוויד...

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

מישהו יודע מה התאריך האחרון שבו באמת אפשר להשלים התשלום כדי שלא יהיו עיכובים במסירה בינואר (כלומר עד איזור ה-15 כמו שהבטיחו גם לאחרים). התקשרו מהסוכנות ומסרו שצריך לשלם עכשיו למרות שקודם דיברו איתי על סוף החודש. כאמור לא התרשמתי מהאמינות שם בלשון המעטה, וברור לי שפשוט ביקשו מהם להקדים סגירת יתרות תשלום. אני מעדיף לחכות עם התשלום כמה שאפשר מכל מיני סיבות (שילמתי כבר בערך שליש בכל מקרה).

פורסם

מתברר שכל מי שעדיין לא הסדיר את התשלום, הרכב ימסר לו רק בסביבות אמצע ינואר.

אתמול הייתי בסוכנות (ראשון לציון לצורך העניין) וביקשתי לקבל את הרכב עוד החודש- אין אפשרות.

ביקשתי לקבל את הרכב לא מאוחר מה-10 בינואר כי אני בחו"ל- אין באפשרותה לעשות כלום, המערכת בוחרת אוטומטית מי יקבל מתי את הרכב, משרד הרישוי לא עובד בשבוע הראשון של ינואר (לטענתה) ולאחר מכן לוקח לו יומיים-שלושה לשחרר את הרכב.

ממש אטימות מצדה, מה גם כשסגרנו על העסקה לראשונה (תשלום המקדמה) נאמר לנו שמיום ההגעה של הרכב לארץ יש עד 14 ימי עסקים למסירת הרכב, למזלי התקשרתי לפני שבוע לברר מה מועד המסירה (לא מיהרתי עם התשלום, לא ראיתי סיבה בכך) ונאמר לי כשרק שאשלם יחלו ה-14 ימי עסקים.

 

ד"א לגבי התוספות שמישהו כאן אמר שזה אפשרי, לטענתה איך הרכב מגיע ככה אני מקבל אותו, אין אפשרות לשנות אצלם כלום.

פורסם
בשעה טובה קיבלתי את הרכב היום (את התשלום דאגתי להסדיר בתחילת החודש).

האוטו תענוג.

 

תתחדש! מחכה לתמונות..

פורסם
הרכב מגיע עם רדיו דיסק מקורי מובנה אבל ללא יציאת AUX

האם ניתן להתקין כניסת aux לרדיו זה?

האם פעולה כזו פוגעת בצורה כלשהי באחריות?

פורסם
הרכב מגיע עם רדיו דיסק מקורי מובנה אבל ללא יציאת AUX

 

הרדיו דיסק עצמו מקורי אך נאמר לי שהוא בהתקנה מקומית.

פורסם
הרדיו דיסק עצמו מקורי אך נאמר לי שהוא בהתקנה מקומית.

 

מה הכוונה מקורי בהתקנה מקומית? השאלה אם זה אינטגרלי או כזה שניתן להחליף ב2 דקות עבודה.

אם זה לא אינטגרלי פשוט תקנה איזה רדיו דיסק שבא לך ותחליף.

נהג ותיק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...