Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התגלתה בעיה בחלק

בארץ רוצים עליו הון תועפות ביחס למה שמוכרים אותו באיביי!!!!

משום מה באיביי כל המייצבים שמצאתי לא תואמים לרכב שלי מבחינת החיבורים והמעטים שכן מצאתי לא מתאימים ואין לי מושג למה...

לדוגמא

 

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250928655963&ssPageName=ADME:X:RTQ:GB:1123#ht_3544wt_745

 

לפי הנתונים עולה שזה אמור להתאים לי לרכב אבל כששלחתי לה את הפרטים היא אמרה שזה לא מתאים

לא יודע למה

 

בכל אופן אם מישהו יכול להפנות אותי לאתר שיכול למכור לי את החלק במחיר הגיוני או להציע לי פתרון הולם אני אשמח לשמוע !!!

 

Ford fiesta 1.3 endura engine!!

 

תודה לעוזרים

  • ספונסר פורום
פורסם

בדוק את אתר האינטרנט של my parts. יש להם מבחר גדול מאוד של חלקים כאלו במחירים טובים מאוד. במידה ולא תמצא את מה שאתה מחפש שווה לשלוח להם מייל ולבדוק אולי יש להם חלק כזה במלאי שמחוץ לאתר.

פורסם

למה אמרו לך שלא מתאים?

בגלל סוג המחבר?

הרי יש להם את שני הסוגים גם המלבני וגם העגול

 

תסתכל פה

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=fiesta+mk4+idle&_sacat=0&_odkw=fiesta+mk4+step+motor&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

קודם כל המון תודה על האינפורמציה!!!

 

לגבי הקישור באיביי שלחתי לו הודעה לגבי משלוחלארץ ותאימות החלק'...

נראה מה הוא יענה!!1

 

ותהיתי לעצמי מה זה אומר ה

MK4 MK5

זה צץ לי בהרבה מקומות ולא הבנתי מה זה...

 

תודה

פורסם

זה הדגם

 

1998 זה MK4

ב2000 עד 2002 זה MK5 ( למרות שבחלק מהמקומות מתייחסים לזה כאל MK4, כי זו בעיקר מתיחת פנים)

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

×
×
  • תוכן חדש...