Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף סוף, חם וטרי מהתנור - טויוטה GT86


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה בנוגע למחיר החדש, שיותר גבוה מהערכת המחיר הקודמת.

עכשיו מדברים על קצת יותר מ160,000 ש"ח בארה"ב ברטניה ועוד, מה זה אומר לגבי המחיר בארץ?

פורסם
Despite this, at its best, the driving experience is a match for the likes of a Porsche Cayman, and accolades don’t come much higher than that. That it can’t reach those heights across as broad a range of conditions as the German-built car shouldn’t detract from its overall success, because the fact that it can even get close is a minor miracle

הצ'ירוקו [5 תווים]

 

 

פורסם
מה בנוגע למחיר החדש, שיותר גבוה מהערכת המחיר הקודמת.

עכשיו מדברים על קצת יותר מ160,000 ש"ח בארה"ב ברטניה ועוד, מה זה אומר לגבי המחיר בארץ?

 

יקרה יותר מקורבט? מ-370Z? שטויות במיץ עגבניות. הרכב הזה מיועד להתחרות במיאטה ובשירוקו.

 

ואתה מוזמן לצטט אותי כשיתפרסמו המחירים הרשמיים.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

Toyota’s all-new GT 86 coupe will cost around £28,000 when it reaches the UK next summer, considerably more than the £22,000 price tag that had been expected.

ציטוט מאתר autocar הבריטי.

במחיר כזה מה המחיר המשוער בארץ? בסביבות ה250,000?

נקווה שיהיה מחיר אטרקטיבי.

ובסך הכל היא קיבלה תגובות מצוינות מבוחנים שביצעו בה נסיעה ראשונה.

פורסם
לא אמרתי רע, אבל לא כ-ז-ה מלהיב, לדעתי.

 

אלונצ'וק, מה לא טוב לך באוטו הזה? הבנתי שיש גם גירסא שבמקום מד סל"ד יש שעון ענק.

 

זו פשוט יצירת מופת!!! הלוגו המדליק.. אחח... אני מוכן לקעקע אותו!

איפה קונים?

בשבילי אגב, את גירסאת הסובארו בבקשה.... טויוטה מבחינתי זה היילקס.

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם
האמת, לא נפלתי, סוג של מישמש בין 911, ניסאן GTR ויגואר XF.

 

 

כן, זה נוראי.

תאר לך איך היא היתה נראית אם היא היתה שילוב של B3, מזדה 3 ואינקובטור, בכלל בלתי נסבל :)

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

חלוקת משקל 50:50

דיפרנציאל מוגבל החלקה

הנעה אחורית

מנוע קידמי אטמוספרי

מעל 200 כוחות סוס ואף יותר

מתימרת להיות מהנה מאוד לנהיגה ומכוונת לנהג

 

זה רק אני או שמישהו מנסה לחקות פה מתכון מעולה שכבר לא מיוצר(רמז: תסתכלו בסמלון)

נקווה שהונדה יוציאו לנו דור המשך, שלא נצטרך להסתפק בחיקויים


×
×
  • תוכן חדש...