Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לשאלותיך:

 

1. רון אמר ורון צדק בדקתי וזה נכון מאוד, אין לי מושג איך G/S והספק המנוע מתואמים אך הוא צודק ב 100% עשיתי חישוב ויצא שנכון מה שהוא אמר יצא לי 80% מהספק המנוע כניראה שיש לזה נוסחה כלשהי, הרי כמות האוויר בסוםו של דבר מתורגמת להספק או משהו כזה(יותר אוויר= יותר דלק= יותר כוח).

 

2. ניתן לחבר מקור מתח חיצוני אך איך תמדוד כמה אוויר אתה מזרים על החיישן? (לכן לא ניתן לבדוק).

 

3. לא ניתן למדוד את ההתנגדות של הסלילים של החיישן, משום שהסלילים לא מתחבירם ישירות לפינים בקונקטור אלא הסלילים מתחברים ליחידת בקרה אלקטרונית(מעגל אלקטרוני) בתוך הגוף של החיישן עצמו והיחידה אלקטרונית מבצעת את החישוב ומתרגמת את זה למתח.

פורסם

ba323f פעם ראשונה שאני שומע ש "יותר אוויר= יותר דלק"

 

בכל אופן יש לך סורק תקלות ?

תוכל לסרוק לי את התקלה ?

Only RWD

פורסם

יקיר,

 

סורק ל BA או ל BJ /3 /6 וכו'? (אני מאמין שמדובר על דגמים מעל שנת 2000).

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

הרכב שנת 2004 לנטיס 323.

מבדיקה קצרה באינטרנט ולהעיף מבט ברישיון הרכב הבנתי שזה המצאה הישראלית שזה שנת 2004 כי אין כזה אוטו שנת 2004. הם יוצרו רק ב2003.

הרכב יוצר בחודש 11 של שנת 2003 ואשום ברישיון את זה ורשום שם גם ששנת הייצור של הרכב זה 2004.

 

מנוע 1.6 אוטומט 4 דלתות

Only RWD

פורסם

סורק תקלות ל 6/3 ולשאר הרכבים החדשים בתקן OBD2/EOBD תומך בכמה פרוטוקולים בניהם CAN, לBJ/BA הוא לא מתאים רשום במפורש ברשימה של "רכבים לא נתמכים".

פורסם

מנסיון בלנטיסים רבים, תבדוק קודם כל את צינור היניקה שבא ממסנן האוויר לסעפת יניקה בד"כ הוא נפרץ

וגורם לתקלה דומה שאתה מתאר (אין בעיות בסחיבה,ואין קרטועים)

×
×
  • תוכן חדש...