Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוחית רישוי צהלית ברכב לבן ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה לנהגים הצבאיים פה.

האם החזירו את הלוחיות השחורות שהיו נהוגות עד לפני 10 שנים גם ברכבים הלבנים ?

מה שקרה זה שהחליפו באותו זמן את כל הלוחיות השחורות בלוחיות צהובות ע"מ למנוע פח"ע.

השבוע באחד הימים ראיתי מאזדה דמיו עם לוחית רישוי שחורה עם "צ" , מה שלא ראיתי ברכב צבאי רגיל מאז שאני הייתי נהג בצבא.

וזה היה לפני 10 שנים בשיא האינתיפאדה.

לא זוכר בדיוק מה היה עם הרכבים של הגנרלים אבל האל"מ ומטה היה להם לוחית רישוי שחורה וכך גם רכבי השירות (קנגו וכו').

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

המאזדה דמיו שאתה ראית שייכת למג"ב, ככל הנראה לקצין.

למה היה לה צ' ולא מ'? לא יודע. גם אני ראיתי דמיו עם צ' שחור כאשר בפנים נהג קצין מג"ב עם צ'קלקה על הגג.

206 XS

פורסם
עדיין יש קנגו עם צ' אבל דימקסים או היליקס לא יצא לי לראות.

אצלי בבסיס יש כמה קנגו עם צ'

וואלה ? חשבתי החליפו לכולם ,נו טוב

תודה

המאזדה דמיו שאתה ראית שייכת למג"ב, ככל הנראה לקצין.

למה היה לה צ' ולא מ'? לא יודע. גם אני ראיתי דמיו עם צ' שחור כאשר בפנים נהג קצין מג"ב עם צ'קלקה על הגג.

אוקיי , תודה רבה לך

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

אני מעריך שמדובר בדמיו ישנה מהתקופה של הקנגו והמגאן שהיום כבר דיי נעלמו (לפחות בחי"א).

בקשר לדימקס,רק הדימקס החום מצויד בלוחית צהלית.

בנוגע לקונקטים זה גם דיי מוזר. אצלנו הקונקט נחשב כרכב לבן אך בעל מספר צה"לי שחור.

פורסם

אני לא בטוח שהקונקט שיש לכם נחשבת לרכב לבן.

יש קטגוריה כזאת שנקראת רכב יעודי.

יכול מאוד להיות שהרכב שייך למחלקה מסויימת כגון קשר וכו', קח לדוגמא את האקונליין/סבנה שהן בצבע לבן אך יש להם צ' שחור משום שבתקנה נאמר שהרכב ייעודי להסעת לוחמים.

וישנם מספר חוקים שמבדילים בין רכב יעודי ללבן זה שעות עבודה, חניה מחוץ לבסיס מוגבלת וכדומה.

206 XS

פורסם

בוודאות הקונקט מוגדר כרכב ת"ש.

אין בעיה להחנות אותו מחוץ לבסיסים של צהל והרכב מיועד לפעילות השוטפת של היחידה ולא של מחלקה מסוימת.

פורסם

רכב עם לוחית זיהוי שחורה מחייב אישור סא"ל ומעלה להחנות בחוץ.

לגבי לוית זיהו שחורה ברכבים לבנים.הרבה מבקשים מספר כפול על מנת לחנות בכחול לבן ללא תשלום.מידע אישי.

כמו כן לרוב זכאים רק סא"ל ומעלה.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

מה אכפת לכם למעשה?

 

בשביל מה אתם מפרסמים מידע כזה ברשת?

 

מנהלים מציע מאוד למחוק את השרשור החודרני הזה.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

×
×
  • תוכן חדש...