Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לשפר בלימה או להאריך את אורך חיי הרפידה והדיסק בלימה בעזרת רפידות ודיסק טוב יותר.

חשוב לי בלימה טובה ועמידות הרפידה מאחר ואני מחליף בפחות מ 15 אלף קילומטר רפידות, בשימוש ברפידות המקוריות.

את הדיסק בלימה כבר קבעתי - אני מזמין זוג דיסקים brembo מהסידרה הרגילה שלהם.

הדבר השני שכרגע בהתלבטות, איזה רפידות בלימה לקנות.

במחיר שאני מחפש יש לי 2 אפשרויות טובות הראשונה Mintex

mintex_brake_pads.jpg

 

השניה זה EBC ULTIMAX

ultimaxpic.jpg

 

 

למשהו יש ניסיון עם הרפידות האלה? מה עדיף?

S2000

פורסם

,תשמע זה שהדיסק הוא לא זבל סיני זה כבר טוב, אבל משום מה את הברמבו הרגיל כשהלכתי להזמין במוסך מורשה של סגיו סיטרואן

התייצתי בהתחלה עם המכונאים שם, אז הם אמרו לי שהברמבו הזה פחות טוב מהמקורי וזו חברה תחליפית זולה שהם עובדים איתה

בכל מקרה אני לא יודע למה זה נאמר .

אבל אני אכן שמתי דיסקים של ברמבו הפשוטים ואת האמת לא הרגשתי שום הבדל.

לגבי הרפידות אני מכיר טיפה את המינטקס הם כנראה של פרודו גם חברה טובה ולא זבל אני יודע מבחינת המחירים בחנויות החלקים מוכרים אותם כמוצר לוקס לרכב וההבדלים במחיר גדולים.

למרות שאני היתי הולך על הרפידות השניות, בכל זאת הרפידה הראשונה היא רפידה לצרכים פשוטים היא טובה מאד אבל כסטנדרטית ולרכב סטנדרתי (ידוע לי שבמרצדסים משתמשים במינטקס הזה).

פורסם

מינטקס לא יהוו שיפור על פני הרפידות המקוריות, הן בעצם תחליף OEM איכותי.

כדי לקבל שיפור כדאי לבחור ברפידות של OMP או ספארקו. אני נוסע עם רפידות OMP fast road - יש נשיכה טובה, אין דעיכה בעוצמה. ביחד עם צינורות שזורים זה בכלל תענוג..

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

מינטקס היא חברה, יש לה מס' דגמים. מינטקס M1144 או M1155 יהיו עדיפות בנשיכה ובעמידות על המקוריות.

 

ב-EBC תנסה את האדומות/צהובות/כחולות. האולטימקס הן רק תחליפיות למקוריות.

 

 

פורסם

לפי מה שפיטסטופ אומרים זה שredstuff של ebc הוא מקביל למקורי רק לא מלכלך.

mintex עולה לי באזור ה180 ש"ח. ואני יכול גם לקנות זוג דיסק בלימה תואם ב440 ש"ח נוספים.

וזה יצא בהפרש של 200 ש"ח יותר זול מברמבו.

אולי ללכת על זה?

S2000

פורסם
איזה רפידות מינטקס?

אני עם דיסקים של מינטקס אגב..והשילוב עם OMP טוב מאוד.

המק"ט של הרפידות הוא MDB1556

S2000

×
×
  • תוכן חדש...