Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וגמר חתימה טובה,

 

רציתי להיוועץ בכם לגבי בעייה/או שלא שיש לי עם האוטו.

 

אז האוטו הוא קודם כל חדש יחסית (עבר 2000 ק"מ סה"כ).

 

פרטים טכניים: גיר ידני מנוע 1.4.

 

הבעייה: שמתי לב שהאוטו נוסע לי בבמוצע על כל ליטר בנזין בערך 11.8 בנסיעה משולבת עם יתרון מסויים לנסיעה בין עירונית כמו כן בחלק מן הנסיעות המזגן פעל ~40% מהם (על הכי נמוך בסקאלה).

לטעמי צריכה זו היא דיי גבוהה. מה דעתכם?

 

כמו כן ברשותי אוטו נוסף מסוג מאזדה שנת 99 אוט' מנוע 1.6 והצריכה שלו היא 1 ל 12 בנסיעה משולבת האם יכול ליהיות שהמאזדה האוטומטית חסכונית יותר מהפגו הידנית?

תודה לעוזרים.

פורסם
שלום לכולם וגמר חתימה טובה,

 

רציתי להיוועץ בכם לגבי בעייה/או שלא שיש לי עם האוטו.

 

אז האוטו הוא קודם כל חדש יחסית (עבר 2000 ק"מ סה"כ).

 

פרטים טכניים: גיר ידני מנוע 1.4.

 

הבעייה: שמתי לב שהאוטו נוסע לי בבמוצע על כל ליטר בנזין בערך 11.8 בנסיעה משולבת עם יתרון מסויים לנסיעה בין עירונית כמו כן בחלק מן הנסיעות המזגן פעל ~40% מהם (על הכי נמוך בסקאלה).

לטעמי צריכה זו היא דיי גבוהה. מה דעתכם?

 

כמו כן ברשותי אוטו נוסף מסוג מאזדה שנת 99 אוט' מנוע 1.6 והצריכה שלו היא 1 ל 12 בנסיעה משולבת האם יכול ליהיות שהמאזדה האוטומטית חסכונית יותר מהפגו הידנית?

תודה לעוזרים.

יש רעיונות?

פורסם
הרכב שלך עדיין בהרצה, תתחיל לבדוק אחרי 5000 ק"מ.

 

 

לפי מה שהבנתי ה"הרצה" אמורה ליהיות עד 1500 ק"מ וגם לגבייה יש כאלה הטוענים שהיא אינה נחוצה.

×
×
  • תוכן חדש...