Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך להגיע למושב גן יהושוע, אמרו לי שזה נמצא באיזור של כפר יונה בת חפר, לכפר יונה אין בעיה להגיע זה קל, השאלה היא אם מישהו יודע להדריך אותי מכפר יונה איך אני מגיע לשם כי במפות המקום הזה לא קיים!

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בית יהושוע זה לפני כפר יונה, יש משהו אחר עם יהושוע או יושוע באיזור כפר יונה?

 

זה על הקו הירוק אמור להיות

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

גן יאשיה - הכי קל - צומת הרוא"ה ימינה , עוברים את גבעת חיים , גאולי תימן חוגלה , פנייה ימינה , ליד אומץ ובחן. אפשרות שנייה , במיוחד אם אתה בא מכביש 6 , נוסעים לכיוון בת חפר /יד חנה , ופונים ימינה דרך בחן/אמץ. זהירות בסיבובים שם- כביש משובש לאללה.

 

בית יהושע - שמאלה בצומת בני דרור , 3 ק"מ מצד שמאל.

 

כפר יהושע - ליד יקנעם בכלל , צומת התשבי ימינה (מכיוון דרום) , אחרי ק"מ מצד ימין.

פורסם
גן יאשיה - הכי קל - צומת הרוא"ה ימינה , עוברים את גבעת חיים , גאולי תימן חוגלה , פנייה ימינה , ליד אומץ ובחן. אפשרות שנייה , במיוחד אם אתה בא מכביש 6 , נוסעים לכיוון בת חפר /יד חנה , ופונים ימינה דרך בחן/אמץ. זהירות בסיבובים שם- כביש משובש לאללה.

 

בית יהושע - שמאלה בצומת בני דרור , 3 ק"מ מצד שמאל.

 

כפר יהושע - ליד יקנעם בכלל , צומת התשבי ימינה (מכיוון דרום) , אחרי ק"מ מצד ימין.

 

וותק של כמה זמן יש לך על הכביש??שאתה יודע את הכל בצורה כ"כ יפה?

Honda hornet 600

 

פורסם

תודה שמר, בהנחה וזה יאשיה הזה, ההוראות שלך מאיזה כיוון זה?

 

אני מגיע מכיוון גהה מורשה ישר עובר את כפר סבא ותל מונד עד הכלא, בכלא יש ימינה לכפר יונה (איפה התחנת אוטובוס ממול הכלא) ושמאלה לנתניה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
תודה שמר, בהנחה וזה יאשיה הזה, ההוראות שלך מאיזה כיוון זה?

 

אני מגיע מכיוון גהה מורשה ישר עובר את כפר סבא ותל מונד עד הכלא, בכלא יש ימינה לכפר יונה (איפה התחנת אוטובוס ממול הכלא) ושמאלה לנתניה.

 

לא פונה ימינה ולא שמאלה.

פשוט ממשיך ישר עד צומת כפר הרא"ה.

:-)

פורסם
גן יאשיה - הכי קל - צומת הרוא"ה ימינה , עוברים את גבעת חיים , גאולי תימן חוגלה , פנייה ימינה , ליד אומץ ובחן. אפשרות שנייה , במיוחד אם אתה בא מכביש 6 , נוסעים לכיוון בת חפר /יד חנה , ופונים ימינה דרך בחן/אמץ. זהירות בסיבובים שם- כביש משובש לאללה.

 

בית יהושע - שמאלה בצומת בני דרור , 3 ק"מ מצד שמאל.

 

כפר יהושע - ליד יקנעם בכלל , צומת התשבי ימינה (מכיוון דרום) , אחרי ק"מ מצד ימין.

 

וותק של כמה זמן יש לך על הכביש??שאתה יודע את הכל בצורה כ"כ יפה?

 

17 שנה בתור נוסע ליד אבא ועוד 19 שנה על הכביש -וחץ מזה אני מכיר את הארץ יותר טוב מהממוצע.

 

 

לגבי גן יאשיה:

בבית ליד (צומת השרון , או הכלא כדבריך ,ותיזהר מהמצלמות שבדרך) ימינה , עובר את כפר יונה מימין , חניאל משמאל , ממשיך ,עובר את תנובות , הפנייה לטייבה/קלקיליה והפנייה לכביש 6 , אח"כ אתה צריך לפנות שמאלה , כלומר צפונה (אם תפספס את הפנייה תגיע למחסום של טול כרם ,אין לך מה לדאוג :wink: ) , ואז יש לך את הפנייה ימינה לבת חפר/יד חנה ,ואחריהן (או מייד איתן ,בכל מקרה הפנייה הראשונה שמאלה) לכיוון 3 המושבים :בחן/אמץ/גן יאשיה.

 

או , כמו שאריאל אמר, צומת הרא"ה ימינה ,ותיזהר בסיבוב של מושב חוגלה.

פורסם

תודה שמר, אני חושב להגיע מכפר יונה, נראה לי המחסום יותר בטוח מהכבישים של מע"צ (הסיבוב של חוגלה)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אל חשש!!! יש פה כפריונאי מפותח (יחסית)

 

אני רק רוצה לוודא משהו(כולם מתבלבלים בזה)

 

אתה צריך להגיע לגן הירוק במקרה???

כי אם כן תשכח כל מה שאמרו לך פה.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
תודה שמר, אני חושב להגיע מכפר יונה, נראה לי המחסום יותר בטוח מהכבישים של מע"צ (הסיבוב של חוגלה)

 

איך שתרצה ,רק תפסיק להזכיר את השם שלי בכל הודעה ,

זה מזכיר לי את :Hellloooo NNNNNNNNNNNNNewwwman.... :p

×
×
  • תוכן חדש...