Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הרכב הנוכחי של אשתי הוא פורד פיאסטה החדשה 2009.מחירון בערך 80K.

לאור כל המבצעים שאני רואה לאחרונה על מכוניות המיני והסופר מיני,נראה לי שהרכב הולך לחטוף ירידת ערך רצינית.

בנוסף,צריכת הדלק שלו על הפנים.

האם כדאי יהיה למכור את הפיאסטה ולקנות באותו מחיר +-10K סופר מיני חדשה כמו פולו,איביזה,פאביה,C3 וכו' או אפילו להחליף לרכב מיני ולהישאר עם קצת עודף?

הפיאסטה אוטומטית אבל לאשתי אין בעיה עם ידנית.

אנחנו זוג צעיר ללא ילדים עדיין.בכל אופן בעוד שנתיים בודאות אחד הרכבים שלנו יוחלף לרכב חדש מהיבואן.

בקיצור השאלה היא פחות לגבי דגם ספציפי ויותר לגבי כדאיות העסקה.

תודה,עופר.

פורסם
שלום לכולם,

הרכב הנוכחי של אשתי הוא פורד פיאסטה החדשה 2009.מחירון בערך 80K.

לאור כל המבצעים שאני רואה לאחרונה על מכוניות המיני והסופר מיני,נראה לי שהרכב הולך לחטוף ירידת ערך רצינית.

בנוסף,צריכת הדלק שלו על הפנים.

האם כדאי יהיה למכור את הפיאסטה ולקנות באותו מחיר +-10K סופר מיני חדשה כמו פולו,איביזה,פאביה,C3 וכו' או אפילו להחליף לרכב מיני ולהישאר עם קצת עודף?

הפיאסטה אוטומטית אבל לאשתי אין בעיה עם ידנית.

אנחנו זוג צעיר ללא ילדים עדיין.בכל אופן בעוד שנתיים בודאות אחד הרכבים שלנו יוחלף לרכב חדש מהיבואן.

בקיצור השאלה היא פחות לגבי דגם ספציפי ויותר לגבי כדאיות העסקה.

תודה,עופר.

 

ומה תעשה בעוד שנה כאשר שוב יצאו דגמים חדשים וחברות היבוא יצאו במבצעי ענק? שוב תמכור במחשבה שהרכב נופל במחירון?

זוהי דרכם של הרכבים החדשים ליפול די החזק במחירון במיוחד ב 3 השנים הראשונות לחייהן.

 

בנוגע צריכת דלק, אני מאמין שאותה הפיאסטה בגרסה הידנית הייתה מגיע לצריכת דלק טובה יותר.

אוהב מוטוריקה וגם רטוריקה.

פורסם

בנוסף קח בחשבון ירידת ערך,ועם כול המבצעים שיש עכשיו,המחירון לא משקף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
ומה תעשה בעוד שנה כאשר שוב יצאו דגמים חדשים וחברות היבוא יצאו במבצעי ענק? שוב תמכור במחשבה שהרכב נופל במחירון?

זוהי דרכם של הרכבים החדשים ליפול די החזק במחירון במיוחד ב 3 השנים הראשונות לחייהן.

 

בנוגע צריכת דלק, אני מאמין שאותה הפיאסטה בגרסה הידנית הייתה מגיע לצריכת דלק טובה יותר.

ידוע שרכבים חדשים נופלים במחירון אבל לא זכור לי שלפני שנה שנתיים היו מבצעים כמו בחודשים האחרונים ולכן נראה לי שהירידת ערך תהיה במקרה זה גדולה יותר מהצפוי.אחרת כמובן לא היתי שוקל להחליף.מה גם שאפשר לקבל במחיר קרוב למחירון הפיאסטה,סופר מיני אחרת באותה רמה ואף טובה יותר מהיבואן .

פורסם
ידוע שרכבים חדשים נופלים במחירון אבל לא זכור לי שלפני שנה שנתיים היו מבצעים כמו בחודשים האחרונים ולכן נראה לי שהירידת ערך תהיה במקרה זה גדולה יותר מהצפוי.אחרת כמובן לא היתי שוקל להחליף.מה גם שאפשר לקבל במחיר קרוב למחירון הפיאסטה,סופר מיני אחרת באותה רמה ואף טובה יותר מהיבואן .

 

יש משהו בדבריך, אבל גם במחיר המחירון יהיה לך קשה למכור אותה כבר עכשיו משום שהמבצעים כבר יצאו לדרך.

שים שלט ומודעה ביד 2 ותראה כמה יציעו לך.

בכל מקרה מה שתחליט שיהיה לך בהצלחה.

אוהב מוטוריקה וגם רטוריקה.

×
×
  • תוכן חדש...