Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי גולף שנת 99 ,עכשיו מאז שקניתי אותה (אפריל 2011) הייתה לה בעיה שכאשר מד הדלק היה מגיע בערך לאיזור הרבע מיכל היא הייתה מתחילה להעצר לי באמצע הכביש כאילו שאין דלק,די הזנחתי תבעיה ולפי המלצה של בעל מוסך פשוט נסעתי כול הזמן אם מיכל מלא או לפחות יחסית מלא ,אומנם בזמן האחרון שמתי לב שגם הביצועים של האוטו ירדו מעט אבל החלק העיקרי הוא שלדעתי צריכת הדלק נהייתה גבוה יותר כי לדעתי לא הגיוני שגולף ידנית תעשה בבין עירוני 1 ל11 שזה ממש לא חסכונים ובעירוני המצב גרוע יותר כשלפעמים היא מגיעה לי ל 1 ל 9.היום החלטתי לחזור למוסך ושם עשו לי בדיקת מזהמים ובעל המוסך אמר לי שבכול הפרמטרים האוטו לא בנורמה של זיהום ניתן לציין שהאוטו עבר לפני כחודש טסט ולא מצאו כלום שזה מוזר כשלעצמו. עכשיו הוא אמר שהוא רוצה לבינתיים להחליף איזה חלק ליד האגזוז שבעצם מעביר את הדלק למנוע לא זוכר תשם ואם זה לא יצליח אז יהיה צורך בהחלפת הממיר הקטילתי אז מה דעתכם על כך וכמה לדעתכם אמור לעלות העסק.. והאם נראה לכם באמת הגיוני שזה הסיבה לירידה בביצועים והעלייה בצריכת הדלק.

תודה רבה לעוזרים :)

גולף 99 ידנית 8)

פורסם

היי הייתי ממליץ לך כמה דברים הכל במוסך כמובן!

 

1 בדוק מסנן אויר - מלוכלך מאוד =להחליף - קצת = לנקות , בלחץ אויר

 

2 הוסף לדלק תוסף מנקה פיח

 

3 בדוק טיפול אחרון ברכב

 

4 בדוק לחץ אויר בגלגלים

 

רק לאחר 300 קמ בדוק צריכת דלק בהצ לחה!

פורסם

לחץ אוויר נבדק לפני כמה ימים אז זה ישר אפשר לפסול,ואת שאר ההמלצות שלך אני אבדוק ממוסך

תודה רבה :)

וטיפול אחרון עשיתי כמה ימים אחרי שקנייתי תאוטו ולא עלתה שום בעיה כזאתי (זה היה באפריל 2011)

גולף 99 ידנית 8)

×
×
  • תוכן חדש...