Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

האם השמן הנ"ל בצמיגות 10W40 הינו מתאים למאזדה לאנטיס 1.8 ?

עפ"י הוראות יצרן צויין כי יש להשתמש בחצי סינטטי, נאמר לי בחנות כי הוא חצי אולם באריזה מופיע אחרת.

האם הדבר מומלץ?

חיפשתי מידע על עך וטרם מצאתי.

פורסם

זה שמן חצי סינטתי והוא אכן יתפקד במאזדה לנטיס. מחירו נדמה לי 80 ש"ח ל5 ליטר. כמובן אצל הפרסי ביצחק שדה (יצחק שדה פינת שונצינו).

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

תראה אין פה אף אחד בפורום בעל מעבדת כימיה שיכול לתת לך תשובה מדעית.

 

זה תלוי איזה דלקול שמים לך ובאיזה תקנים.

 

הLM נחשב סבבה, אם אתה רוצה באמת להתפנק וללכת על שמן ממש איכותי יש את ה MOBIL 1 0W40.

 

זה שמן שמקריאה בפורמים בחו"ל הוא נחשב לממש טוב.

 

המחיר שלו הוא 45 ש"ח לליטר (יקר מאוד).

 

מאזדה זה רכב אמין בלי בעיות ילדות של רגישות לשמן, אני הייתי מכניס את הLM בראש שקט.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
שלום,

האם השמן הנ"ל בצמיגות 10W40 הינו מתאים למאזדה לאנטיס 1.8 ?

עפ"י הוראות יצרן צויין כי יש להשתמש בחצי סינטטי, נאמר לי בחנות כי הוא חצי אולם באריזה מופיע אחרת.

האם הדבר מומלץ?

חיפשתי מידע על עך וטרם מצאתי.

למנוע קצת ישן , בן 8-10 שנים לא כדאי צמיגות נמוכה מאוד .

המנוע הנ"ל טופל בד"כ במוסכי החברה ב 15W-40 , והיום ב 10W-40 .

 

ראה דיונים קודמים -

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=284563&highlight=15W-40

E- http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=368367&highlight=15-40

 

 

לדעתי , עדיף להשאר בצמיגות 10W-40 , שמן חצי סינטטי של חברה טובה ( גש לאטו-דיפו , ובדוק מספר יצרנים ).

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אוטודיפו הוא לא מקום לקנות שמן. כל שמן עולה שם פי 2.

 

הליקווי מולי הצהוב נמצא באתר היצרן תחת הקטגוריה של שמנים מינרליים.

 

לא חסרים שמנים חצי סינתטיים מיצרים מעולים אחרים.

×
×
  • תוכן חדש...