Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה יטי או ניסן קשקאי


kalda01
שימו לב! השרשור הזה בן 4521 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לקשקאי מזגן מצוין ,לאבי יש אותה בגרסת האבזור האמצעית(אסנטה),לה יש בקרת אקלים,מזגן מפוצל ליושבים מקדימה.

הרכב עצמו נהדר,מפגין אמינות .

מה שקצת עומד לרעתו הוא אבזור הפנים ואיכותו שאינם מרהיבים,ציפוי פלסטיק(דמוי מתכת) מתקלפים,יאמר לזכות קרסו כי הכל הוחלף במסגרת האחריות גם כאשר הרכב היה בן שנתיים (הוחלפו ידיות פנימיות,דמוי ניקל שהתקלפו והגה חדש מצופה עור בשל התקלפותו).

אז אם אחרי שנתיים היה צורך להחליף ידיות וציפוי הגה שמתקלף, מה יהיה אחרי 4 שנים כשזה יקרה שוב מחוץ לאחריות?

היית מצפה לקצת יותר מרכב שעולה 175K.

אבל מצד שני יכול להיות שעדיף להם לחסוך ברמת הגימור כדי לעשות קצת יותר רווח.

 

מה מרווחי הטיפול של הקשקאי? (אצלי זה תמיד לפי זמן ולא לפי ק"מ)

האם עלות הביטוח זולה יותר כי זה לא באמת רכב שטח ?

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מטפל לפי מרווחי הזמן אז זה לא משנה לך מה המרווחים, בכל רכב שתקנה אני מציע לך לבצע טיפול אחת לשנה ולא מעבר לכך.

 

גם היום אני מטפל במוסך מורשה הונדה פעם בשנה. זה מאוד משנה אם העלות השנתית היא 500-600 או כפול מזה.

כפי שהבנתי מקריאה בפורום, קרסו לא מהרחמנים בקטע הזה.

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

משיחה עם ביטוח ישיר הבנתי שלקשקאי דורשים קודן עם 2 ניתוקים אחד מהם עלוקה.

מישהו מוכן להסביר לי בעברית מה זה דורש ממני להתקין תכלס ?

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר את יטי אבל מכיר את קשקאי ואגיב לגביו בלבד.

קשקאי רכב מאוד פונקציאונאלי וגדול יותר פיזית מיטי. יש לו תא מטען מכובד הבולע את רוב צרכים של משפחה ממוצעת. מנוע 2.0 ליטר אמין מאוד אבל לא פורץ דרך בתחום הטכנולוגי. 140 סוסים עושים את העבודה ללא בעיה. צריכת דלק בכביש בינעירוני הינה לליטר כ-11 קילומטר ובעיר לליטר כ-8.5 קילומטר. כמובן תלוי בסגנון הנהיגה!

איכות ההרכבה טובה, הרכב שנסעתי עליו לא פעם אחד (של חבר) עבר בשנתיים 70000 קילומטר ולא נשמעים קרקושים או ציוצים חריגים. לדעתי בהחלט רכב שנותן תמורה למחיר.

שימו לב מחיר בסיס של קשקאי הינו 160K ש"ח שזה יקר ב-25K ש"ח מיטי בסיס אשר מחירו 135K.

 

המשפט הראשון שלך אתה אומר שאתה מכיר רק את הקאשקאי ולכן תגיב רק לגביו והמשפט הבא שלך זה כמה הקאשקאי יותר גדול מהיטי... חשבתי שאתה לא מכיר את היטי אז מה הבסיס להשוואה שלך?! דווקא היטי הרבה יותר מרווח ותא המטען של הקאשקי קטן יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4521 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...