Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע של קרסו - רנו מגאן משומשת עם אחריות יבואן מלאה


XtremeIL
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

מבצע מאוד מפתה. אני המלצתי לקרוב משפחה שב-2 העשורים האחרונים התנייד ברכבי ליסינג ללכת על העיסקה כדי לרכך את המכה של חזרה לרכבים פרטיים. החיסרון הגדול הוא שאחרי 3 שנים יהיה מאוד קשה למכור את הרכב (רכב 6 שנים על הכביש יד שניה עם עבר של ליסינג ושוק בקרשים). מצד שני תוכל תמיד להכנס לקרסו ולהחליף ברכב אחר. אני ממש נגד כל ההתחייבויות האלה אבל שוק הרכב שלנו עובר בשנים האחרונות טלטלה ואין לדעת מה יהיה בעוד 3 שנים ולכן ניתן להסתכל על ההתחייבות הזו גם כדבר חיובי.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבירור שערכתי האחריות הינה אחריות יבואן ל 3 שנים הכל כלול לגמרי (ברור ספציפי - כולל חיישנים לסוגיהם במנוע / גיר)

למעט בלאי סביר (כגון רצועות וכדו')

לאור זאת - ולאור התחייבות שלהם לטרייד אין - נראה לי עסקה בטוחה (אתה קונה מהם היום, סופג את הירידת ערך במשך 3 שנים ומוכר חזרה להם)

אם מישהו יכול להאיר את עיני לצדדים הגרועים בעסקה, אשמח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אין צדדים רעים בעסקה.

רק חשוב שתשב ותראה שהרכב נאה בעיניך, ששום דבר לא מתפרק ושהרכב הספציפי, לא עבר התעללות.

אמנם יש אחריות, אבל אתה רוצה לנסוע כמו בן אדם.

אני גם חשבתי על זה, אבל לוגיסיטית קשה לי להגיע לקרסו.

שוחחתי עימם בטלפון לאחר תכתובת קצרה שהייתה לי עימם כאן בה"פ. עושים לי רושם טוב מאד.

אני ביררתי בלובינסקי, שהם נותנים אחריות כזו לשנתיים ועד 40,000 ק"מ.

אבל הC5 שנהגתי בה אכזבה אותי קשות. עם ה AL4 לא הייתה לי בעיה דווקא. אבל הנוחות לטעמי לא הייתה כזו מיוחדת.

וזה בגדול מה שאכזב אותי. העובדה שאיש המכירות גם...אני יודע... היה נראה כאילו הוא עושה לי טובה שהוא שם בכלל....

גם לא ממש תרמה לי ל"מצב רוח". לדעתי רכישת רכב צריכה להיות חוויה חיובית מתחילתה ועד סופה.

 

וזאת קיבלתי בסופו של דבר בצד השני של הכביש - אצל "כלמוביל". איש מכירות משכמו ומעלה ושמו ישראל.

סובלני, בעל ידע, ואיש שיחה בכללי. שאחרי משא ומתן מסויים נתן לי מחיר טוב, גם עוד כמה הטבות, חלקן עתידיות בתחום תחזוקת הרכב. אני כעת ממתין לקבל את הרכב !:-) פשוט היה לי תענוג לשבת אצלו. גם מנהל הסניף ששמו רפי, היה מועיל במיוחד ושש לעזור. העסקה טרם הושלמה, אבל אני אופטימי מאד. באמת חוויה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית כל, חשוב לי לציין שבכל שאלה או תהייה שיש לכם לגבי המבצע אתם מוזמנים לפנות אלי בהודעה פרטית או כאן על גבי הפורום.

 

המבצע שלנו לגבי רנו מגאן אכן כולל שלוש שנות אחריות מלאה על רנו מגאן ממודל 2008 ומעלה, מלבד בלאי טבעי של הרכב (צמיגים, מצבר וכו').

 

קרסו פשוט לא יודעים כבר כיצד להיפטר מהמכוניות האלה.

הם מוכנים כבר להכל כדי למכור ולהיפטר מהם.

לדעתי לא לגעת בדגמים האלה.

מדוע אתה שולל את הרנו מגאן על הסף? בוודאי שלא מדובר במשפחתית המושלמת ובוודאי שיש לה חסרונות בהשוואה למתחרות. אבל יש לה גם לא מעט יתרונות - מרווח פנים, בטיחות, תא מטען גדול וכמובן היתרון הכי גדול של המגאן שהוא תמורה למחיר. תוסיף לזה את העובדה שאת המגאן אתה יכול לקבל היום בתנאי מימון אטרקטיביים, ביטוח מקיף, הנחה בטיפולים, התחייבות לטרייד אין עתידי וכמובן האחריות המקיפה לשלוש שנים וקיבלת חבילה שהיא לדעתי הכי אטרקטיבית שיש היום בשוק המשפחתיות המשומשות.

 

יש הרבה דרכים להתמודד עם ההיצף של שוק המשפחתיות שיצאו מליסינג. חברות אחרות, לא ננקוב בשמות, בחרו בשיטה של הורדת מחיר דרסטית. פשוט חתכו את המחירים כדי לשחרר כמה שיותר רכבים אל הכביש. אנחנו בחרנו בדרך אחרת שגם תאפשר לנו למכור את הרכבים אבל גם תטיב עם הרוכשים לטווח הארוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצדדים הטובים: אתה קונה רכב חדש במחיר ברצפה, מתאים למי שרוצה משהו חדש כבר ועכשיו.

אתה מבוטח יחסית מבעיות אמינות שונות ושונות במיוחד של גיר AL4 שנוטה להתפגר(למרות שבשנים האלה השתפרה משמעותית האמינות שלו).

מתחייבים לקנות אותו בטרייד אין במחיר מחירון.

 

הצדדים הרעים: אל תתפתה מהמחיר הנמוך. כמו בכול רכב, ירידת הערך היא זאת שקובעת, ולא המחיר ההתחלתי. ובמקרה של רנו מגאן 08, קנית אותה במחיר בדיחה ואתה גם תמכור אותה במחיר סופר מצחיק לאחר 3 שנים(ירידת ערך עצומה) ככה שלא הרווחת כלום מבחינה כספית, אלה אפילו הפסדת.

האחריות מכסה תקלות ולא בלאי טבעי, ברכב ליסינג תצפה לבלאי טבעי גבוה מהרגיל יחסית לשנתון. ובנוסף, לא מתכוון ללכלך על שום חברה, אבל קח בערבון מוגבל מאוד את נותני השירות בישראל כי הם נוטים להתחכם(ראש מנוע זה בלאי טבעי, אח שלי!)

חתונה קטולית עם קרסו. עקב השוק הגרוע של המגאן, אין שום סיכוי שתמכור אותה עם קילומטראג גבוה במחיר מחירון או אפילו קרוב לזה, מכאן שלא תהיה לך ברירה אלא רק להמשיך בטרייד איתם.

 

תעשה את השיקולים, אני אישית לא הייתי הולך על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי קונה ולו בגלל הסיבה הבאה:

 

קרסו.

 

 

אני חושב שהכתבה הזו ממצה את הכל:

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3388486,00.html

 

שים לב לציטוט הבא:

אף אחד לא יסכים להודות בכך בפה מלא, אבל ההחלטה להתנתק מהשם קרסו בעסקי הרכב נעוצה ככל הנראה בכך שבמשך השנים, הפך השם הזה לשם נרדף לשירות לא איכותי במיוחד, וגם לא ממש לסיפור הצלחה במכירות.

 

וזהו בעצם...מחירים יקרים במוסכים, השחלות של טיפולים שאין בהם צורך וכו' וכו'. ואתה תקוע, כי אין אפילו מוסך אחד שהוא צדיק בסדום ולא מתנהל לפי הסטנדרטים האלו.

 

לכן אין לי כוונה לרכוש אף מכונית מתוצרת רנו וניסאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קניתי רכב במבצע הזה. היד הראשונה הייתה פרטי.

מגיעים לטרייד אין מדי פעם רכבים פרטיים עם קילומטראז' נמוך ודרגת גימור גבוהה יותר מהליסינגים, אבל צריך להיות עם האצבע על הדופק ולחטוף אותם ברגע שהם מגיעים.

בשוק הפרטי תמצא מגאן 2008 במחיר נמוך יותר, אבל במבצע יש אחריות, ביטוח מקיף על חשבון קרסו, אז אולי זה מתקזז עם המחיר הגבוה יותר בטרייד אין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד שנוסע ברנו כבר יותר מ- 20 שנה, ולאחרונה רכש מגאן אוטומטית 2001, אני מסכים עם הטענה שכך או כך, המגאנים המשומשים למיניהם מציעים את התמורה הטובה ביותר לכסף.

 

המכוניות בטוחות ביותר, נוחות ביותר, חסכוניות יחסית ואמינות יחסית.

 

מה שכואב זה עלות טיפולים והצורך לטפל במוסך שיודע מה הוא עושה.

 

צריך רק לשים לב לכל פרטי האחריות - היא גם תלויית ק"מ (לא זוכר את הפרטים... ספונסר?).

 

בשוק יש הרבה מגאנים מידיים פרטיות ואוהבות - אני מניח שגם בגלל ירידת הערץ המשמעותית, אבל גם בגלל מה שהרכב נותן, אנשים פרטיים החזיקו מגאנים הרבה שנים!

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי קונה ולו בגלל הסיבה הבאה:

 

קרסו.

 

 

אני חושב שהכתבה הזו ממצה את הכל:

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3388486,00.html

 

שים לב לציטוט הבא:

אף אחד לא יסכים להודות בכך בפה מלא, אבל ההחלטה להתנתק מהשם קרסו בעסקי הרכב נעוצה ככל הנראה בכך שבמשך השנים, הפך השם הזה לשם נרדף לשירות לא איכותי במיוחד, וגם לא ממש לסיפור הצלחה במכירות.

 

וזהו בעצם...מחירים יקרים במוסכים, השחלות של טיפולים שאין בהם צורך וכו' וכו'. ואתה תקוע, כי אין אפילו מוסך אחד שהוא צדיק בסדום ולא מתנהל לפי הסטנדרטים האלו.

 

לכן אין לי כוונה לרכוש אף מכונית מתוצרת רנו וניסאן.

 

שלום דוקטור,

 

אם אני זוכר נכון רק לפני כמה שבועות, כשרק התחיל המבצע, פנית אלי ודווקא הבעת המון התעניינות במבצע האחריות המורחבת. חבל לי לראות שכתבה ישנה ב-ynet שינתה את דעתך. אני לא כל כך מבין מדוע החלטות אסטרגיות (שבמילא כבר השתנו) של החברה מפריעות לך אבל זאת זכותך המלאה.

 

אני אמנם לא שייך לרשת המוסכים והשירות של קרסו אבל אני כן יכול לספר לך שנושא המוסכים מקבל עדיפות מאוד גבוהה לאחרונה בחברה ונעשה שם תהליך רציני מאוד של שינוי ושדרוג. עד כמה שאני יודע המחירים במוסכים המורשים לא יקרים בהשוואה למוסכים מורשים אחרים ובוודאי שאף אחד לא משחיל אף אחד! השם שלנו הרבה יותר חשוב לנו מרווח של עוד 500 שקל.

בכל מקרה של בעיה עם המוסכים יש את אריה לייב מהשירות שנמצא גם כאן בפורום ויכול לעזור.

 

אני קניתי רכב במבצע הזה. היד הראשונה הייתה פרטי.

מגיעים לטרייד אין מדי פעם רכבים פרטיים עם קילומטראז' נמוך ודרגת גימור גבוהה יותר מהליסינגים, אבל צריך להיות עם האצבע על הדופק ולחטוף אותם ברגע שהם מגיעים.

בשוק הפרטי תמצא מגאן 2008 במחיר נמוך יותר, אבל במבצע יש אחריות, ביטוח מקיף על חשבון קרסו, אז אולי זה מתקזז עם המחיר הגבוה יותר בטרייד אין.

יש גם מגאן פרטיות שנכנסות, כמובן שפחות מרכבי הליסינג וכמובן שלרוב הם גם יקרות יותר.

ולא לשכוח - יש גם לא מעט רכבים טובים אחרים שמגיעים לטרייד אין - רנו קליאו, ניסאן קשקאי, ניסן טידה וגם רכבים שמגיעים מחברות ליסינג שעובדות איתנו כמו מאזדה 3 ואחרות.

 

 

3 שנים או 60000 ק"מ, המוקדם מביניהם.

קילומטראז' ממוצע לרכב פרטי בארץ היא 15 עד 20 אלף קילומטרים בשנה, כך שללקוח פרטי ממוצע הגבלת הקילומטרים אינה משחקת תפקיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי קונה ולו בגלל הסיבה הבאה:

 

קרסו.

 

תעשה טובה,

גם קרסו וגם סמל"ת עשו צעדים בכיוון הנכון כדי לשפר את השירות ללקוח, ומה שהיה לא בטוח שזה מה שקיים היום.

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום דוקטור,

 

אם אני זוכר נכון רק לפני כמה שבועות, כשרק התחיל המבצע, פנית אלי ודווקא הבעת המון התעניינות במבצע האחריות המורחבת. חבל לי לראות שכתבה ישנה ב-ynet שינתה את דעתך. אני לא כל כך מבין מדוע החלטות אסטרגיות (שבמילא כבר השתנו) של החברה מפריעות לך אבל זאת זכותך המלאה.

.

 

 

אבא של חברה שלי מחזיק מגאן משומשת (מאוד). חשבתי להמליץ לו להחליף את הגרוטאה ההיא במגאן משומשת עם אחריות ל-3 שנים, אבל הוא הסביר לי שהוא מתכוון להחזיק את הרכב ליותר מ-10 שנים ואז כמובן שמערכת השיקולים היא אחרת ומחייבת נסיגה מהעניין - בעיקר בגלל המחירים בקרסו. כניסה למוסך המרכזי כמעט תמיד יוצאת בסכום של 4 ספרות, כאשר לא בטוח שהספרה הראשונה תהייה 1.

 

שעתון עבודה הוא 320 ש"ח, זה 80 ש"ח יותר ממה שאני משלם במוסך של פיאט - וזה לא כולל 10% הנחה שהם תמיד מפרגנים בסוף.

 

לפעמים נכנסים לפורום כאן בעלי ניסאן או רנו ומביאים קבלות מהמוסכים ואתה פשוט נדהם, איך על שייבה ממתכת לוקחים 15 ש"ח, איך מחליפים שמן גיר למרות שלא צריך בכלל לפי הוראות יצרן, איך פילטרים עולים במחירם על 100 ש"ח ודוהרים לכיוון ה-200 ש"ח. כל אלה פשוט מוציאים את החשק מלתחזק רכב במוסכי קרסו.

 

לגבי אריה מהשירות - כבודו במקומו מונח אבל ההשחלות במוסכים הן דבר יומיומי ואנשים לא בדיוק נמצאים כל היום בפורומים כדי שמישהו מקרסו יגלח להם את ה-600 ש"ח המיותרים מהחשבונית.

 

 

אגב - שלא תחשוב שאני אנטי קרסו בלבד. בזמנו גם במוסכים של לובינסקי סבלתי מאוד מיחס רע, וגם במוסך אחד שהיה בסדר, מוסך י.ש הגליל, התדרדר היחס ובסופו של דבר לא חידשתי יחסים עם סיטרואן אלא בחרתי בפיאט, ואח"כ בעוד פיאט ואח"כ בפיאט חדשה. שלושתן בחנייה ועם שלושתן אני רגוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...