Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי סיבוב עם אישתי באיזשהו קניון, ובחניון היו כמה דברים נחמדים, אז צילמתי:

 

איזו מכונית שקיבלה את שמה כמחווה לבנו של בעלי החברה:

 

264358_10150237319614962_678659961_7588384_5104735_n.jpg

 

הלא היא, פרארי דינו:

265161_10150237319549962_678659961_7588383_2968861_n.jpg

 

269499_10150237319634962_678659961_7588385_7532378_n.jpg

 

ועכשיו איזו קלאסיקה נוספת עם סמל של נחש:

 

263735_10150237319684962_678659961_7588387_7373753_n.jpg

 

263473_10150237319744962_678659961_7588388_8155925_n.jpg

 

2 עגלות נוספות:

 

262022_10150237319844962_678659961_7588390_6914277_n.jpg

458 איטליה

 

268400_10150237319879962_678659961_7588392_2854225_n.jpg

 

268684_10150237319939962_678659961_7588393_8169857_n.jpg

 

ועוד אחת עם הרכב שלי ברקע:

 

263830_10150237320004962_678659961_7588394_2550289_n.jpg

 

וככה נראה כיסוי של אסטון מרטין DB-S:

 

270113_10150237319784962_678659961_7588389_2313040_n.jpg

 

 

לא מתנצל, רק מסביר, האיכות חרא בגלל מצלמת פלאפון.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אההה,ראיתי כזה כיסוי חיצוני אצל הפרסי בת"א !!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

....טוב נו. לא.:lol:

פורסם

יפה מאוד. פרארי חדשות זה אמנם כבר לא ביג דיל אבל שיש רכב אספנות שעולה כמו פרארי חדשה וזרוק בחניון זה כבר ביג דיל (דינו). לגבי הקוברה זו רפליקה מביכה ביותר :oops:

×
×
  • תוכן חדש...