Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם יכול אדם או נפש חיה להרגיש עלבון אמיתי מהו?

היום ספג סטה ג'ילברנאו את אחד העלבונות הצורבים ביותר בקריירה שלו ,לאחר קטיעת הניצחונות במוג'לו שבוע שעבר, היה כנראה בטוח סטה שזה רק היה חלום רע מאלו שגורמים לך להתעורר כנשוך הנחש באמצע הלילה רטוב מזיעה, לנשום עמוק להרגע ולנסות להרדם שוב במחשבה שזה רק היה חלום רע.

אבל לא, ול א ג ד ו ל ,מהר מאוד הסתבר לו שמתי שהמכות באות הן באות בצרורות, למרות הזמנים אתמול ושילהוב ההמונים בהרמות ידיים לניצחון, ולמרות קריאות'' ההולה ''של הקהל הספרדי שנהנה לראות את המטאדור שלהם ברגעי קסם, הסתבר לכולם היום שהמציאות קשה מנשוא, אפילו יותר מחלום רע.

הוא פשוט הכה בו היום שוק על ירך, ולמי שציפה העונה להפתעה, יבין מהר מאוד שההפתעה היחידה היא חבילת הפתעה מתנת חברת בריג'סטון, צמיגים עם מטען צד, זאת כנראה תהיה ההפתעה היחידה שנראה העונה.

זה אמנם כואב להפסיד בחצר האחורית שלך, אבל צריך תמיד להתנחם בעובדה שזו לא בושה להפסיד לדוקטור, וזה כבוד להתחרות לצידו של הדוקטור ,אפילו אם רוב המירוץ הדבר היחידי שתראה זה משב רוח כחלחל, וחתיכות צמיג מישלין קטנות שחורות ומעצבנות עד טירוף מכות במשקף הקסדה שלך.

אזזזזזזזזזזזזזזזז שלא יעבדו עליכם, זה רוסי, וזה הכי טוב, אפילו יותר מ9,000,000.

יחי המלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך. :beerchug:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

4 הקפות לסוף,כשסטה עקף את הדוקטור,חשבתי שזה כבר הסוף,ראיתי את ההפרש בין ההונדה לימאהה בישורת,ואמרתי לעצמי,שזה מה שיגמור את המירוץ,אלא אם כן,סטה יעשה איזה טעות.

כשרוסי עקף את סטה 2 הקפות לסוף,התחלתי להרהר שאולי המשיח הגיע בדמותו של רוסי.

הבחור הזה פשוט תופעה,מלך אמיתי.

האמת ששמעתי את מסיבת העיתונאים בסופו של המירוץ,וסטה אמר על בעיות עם צמיגים על כך שהיה קשה לו להחליט בין תרכובת קשה לבינונית,ולימאהה היו אפשרויות רחבות יותר. האמת,זה קצת נשמע לי מצוץ מהאצבע,ברוב ההקפות ראיתי את רוסי לוקח הקפות על היגוי הפוך כשהזנב מחליק לו באלגנטיות. אז לא יודע אם זה תירוץ,אבל גם רוסי נאבק עם הצמיגים..

למרות שסיימו עוד 2 ימאהות במקומות הבאים [שלישי ורביעי] זה לא ממעיט אפילו בקצת את ההישג של רוסי,מלך אמיתי.

מישהו שם לב לביאג'י,מקום 8,הלך לאיבוד.. :p

כל הכבוד לנקאנו שאחרי ההי סייד המטורף שהיה לו שבוע שעבר,סיים במקום החמישי [או השישי,לא זוכר בדיוק] אבל באמת,כל הכבוד לזאטוט היפני.

אגב,ראיתם את התמונות בסוף המירוץ של הצמיגים [היה תקריב על הקדמיים] אכולים ושרופים בצורה כזאת שהיה אפשר לעשות עליהם על האש. :lol:

 

אלון (:

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

ומה אם זאוס הוא פשוט ענק לא יודע אם שמתם לב אבל הוא הגיע 6 הישג יפה ואם אני לא טועה אז זה ההישג הכי טוב שלו עד כה וההישג הכי טוב של דוקאטי בעונה הנוכחית.

 

נ.ב.

נאקאנו סיים חמישי.

 

ובכלל רוב היצרנים מתחילים להדביק את הפער למעט פרוטון אני חושב או שמע אלו סוזוקי

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

מלנדרי שיחק אותה עם מקום שלישי ופודיום ראשון..

רוסי שיחק אותה עם מרוץ גאוני מבחינתו ועם ההופעה שהוא דפק בתחפושת ה"דוקטור", רוסי מראה לג'יבראנו שכל שבוע פורים... :D

פורסם

חבל על הזמן עם תחפושת הדוקטור והאחים מסביבו, זה היה המסמר האחרון בארון במירוץ היום.

אם היית שואל היום ספרדי במגרש מה הוא היה הכי רוצה?

הכי רחמן שם היה עונה לך, לצלוב את רוסי.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
ומה אם זאוס הוא פשוט ענק לא יודע אם שמתם לב אבל הוא הגיע 6 הישג יפה ואם אני לא טועה אז זה ההישג הכי טוב שלו עד כה וההישג הכי טוב של דוקאטי בעונה הנוכחית.

 

נ.ב.

נאקאנו סיים חמישי.

 

ובכלל רוב היצרנים מתחילים להדביק את הפער למעט פרוטון אני חושב או שמע אלו סוזוקי

 

מה שיותר מצחיק בקטע של זאוס-

הוא הדוקאטי היחיד שלא שונה,

כלומר הוא עדיין בגירסה של שנה שעברה...

אולי דוקאטי יבינו מזה משהו

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

מה שדוקאטי צריכים זה לא ת'אופנוע משנה שעברה או מלפני שבעים שנה, אלא "דוקטור" על הכידון.

כנראה חלום שאף פעם לא יתגשם... לראות את רוסי על דוקאטי... :angel:

לילה טוב\ בוקר טוב לכולם, הליקרס מובילים, אבל זה בשביל פורום אחר... :roll:

פורסם

אם כבר מזכירים דוקאטי ודוקטור, אז עונה שעברה פנו דוקאטי לרוסי בדלת האחורית לאחר ששמעו שהוא מתכונן לעזוב את הונדה, וביקשו ממנו לרכב עבור דוקאטי, אבל הם לא היו מוכנים לשלם את הסכום שהוא ביקש, 10,000 יורו, ולא עזרו כל התחנונים שלהם, ולא עזרו הנסיונות לדבר אל ליבו שהוא איטלקי והאופנוע איטלקי...............................

בכל מקרה עוד מוקדם מידי להספיד את הדוקאטי, כי יש לי הרגשה שהם לא נתנו עוד את המילה האחרונה שלהם העונה. :shock2:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

הדוקטור

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
אם כבר מזכירים דוקאטי ודוקטור, אז עונה שעברה פנו דוקאטי לרוסי בדלת האחורית לאחר ששמעו שהוא מתכונן לעזוב את הונדה, וביקשו ממנו לרכב עבור דוקאטי, אבל הם לא היו מוכנים לשלם את הסכום שהוא ביקש, 10,000 יורו, ולא עזרו כל התחנונים שלהם, ולא עזרו הנסיונות לדבר אל ליבו שהוא איטלקי והאופנוע איטלקי...............................

בכל מקרה עוד מוקדם מידי להספיד את הדוקאטי, כי יש לי הרגשה שהם לא נתנו עוד את המילה האחרונה שלהם העונה. :shock2:

 

10,000 אלפים של יורו , הלא כן?

:roll:

"when u don't know where ur going, any road will take u there"

פורסם

יססססססססססס מיי פרנד 10,000 יורו, לא תותים, את התותים מקבל ביאג'י, וכנראה שסטה יקבל בקצב הזה סלסלת מישמיש, וישחק גוגואים. :fist:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
יססססססססססס מיי פרנד 10,000 יורו, לא תותים, את התותים מקבל ביאג'י, וכנראה שסטה יקבל בקצב הזה סלסלת מישמיש, וישחק גוגואים. :fist:

 

חוסר בהירות שלי, התכוונתי שהסכומים עליהם מדובר נעים סביב ה- 10 מיליון!!! יורו ולא 10,000.

:shock:

"when u don't know where ur going, any road will take u there"

פורסם

טעות שלי , אתה צודק לחלוטין, כולי בושה וסליחה, עשר מיליון יורו דהיינו 1,000,000 יורו.

:shock2:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
טעות שלי , אתה צודק לחלוטין, כולי בושה וסליחה, עשר מיליון יורו דהיינו 1,000,000 יורו.

:shock2:

 

לא לשכוח, שרוסי עבר עם כל קבוצת התמיכה שלו מHRC - יכול להיות שדוקאטי לא הסכימו לקבל את ג'פרי ברג'ס בתור מכונאי ראשי. לעולם לא נדע, וגם לא יהיה אכפת לנו.

אחרי שרוסי ייקח על ימאהה, אני בעד מעבר לWCM.

 

בינתיים, קבל

boobie.gif

פורסם

נראה אותה באה ככה לכדרר אצלי במוסך.

יש לי 2 שאלות?

1. כמה מקבלים היום על אונס?

2. ואם מתחשבים בזה שזה פעם ראשונה?

תודה

אחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

×
×
  • תוכן חדש...