Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חום מנוע פולו שנת 98


ZuZu123
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום.

אני יכול לסוע חצי שעה, והחום מנוע ישאר בין החצי ל70.

לפעמים על ה70 מעלות.

לפעמים הוא גם עולה קרוב ל90 ולא לעיתים רחוקות.

יש סיבה מיוחדת ? אני מקווה שהסברתי את זה נכון פחות או יותר.

 

מנוע 1600 בנזין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מערכת קירור הרדיאטור/מנוע מושפעת מהרבה גורמים שבניהם: נסיעה בעיר/מחוץ לעיר, מזג האויר בחוץ, עבודת מאווררים לקירור הרדיאטור. כל עוד לא נראית חריגה רצינית במד החום אני לא רואה סיבה לחשש אבל כמובן מומלץ להמשיך ולעקוב.

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מערכת קירור הרדיאטור/מנוע מושפעת מהרבה גורמים שבניהם: נסיעה בעיר/מחוץ לעיר, מזג האויר בחוץ, עבודת מאווררים לקירור הרדיאטור. כל עוד לא נראית חריגה רצינית במד החום אני לא רואה סיבה לחשש אבל כמובן מומלץ להמשיך ולעקוב.

ברכבי קונצרן VAG הטמפ' שמציג שעון החום חייבת להיות קבועה על 90 מעלות צלזיוס כול עוד מערכת הקירור תקינה.

 

שעון החום מקבל פיקוד מיחידת בקרה ממוחשבת אשר דואגת ששעון החום יראה 90 מעלות צלזיוס כול עוד טמפ' נוזל הקירור בתחום של 84-107 מעלות צלזיוס לכן המסקנה שקיימת בעיה ברכב של פותח האשכול.

יוניט חום או תרמוסטט תקול

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...