Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן || 2008-סוגר עסקה ביום ראשון


lolshimi11
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אז ככה,הרכב הוא מחברה מוכרת,הרכב עצמו עם 80000 ק"מ ורוצים עליו 38K,הם מתחייבים בבידקה לגיר ושלדה ונותנים שנה אחריות מקיפה על כל חלקי הרכב

 

מה דעתכם על המחיר,וגם איך הרכב מבחינת אמינות כללית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחירי רכבי הליסינג מאוד אטרקטיביים עכשיו , במיוחד הרכבים הלא יפאניים, המחיר עליו את ה מדבר נשמע סביר במיוחד לאור הסחירות הבעייתית של רכב זה לכשתרצה למכור, תבדוק היטב כפי שהומלץ לך כאן אצל קראסו, במיוחד את עיניין הגיר.

מבחינת עלות מול תמורה העסקה טובה, הרכב נוח מאוד , בטוח ביותר, כל השאר פחות(אמינות, סחירות).

על תתפשר על מצב הרכב (מכאנית, שלדה), יש כמות בלתי נתפשת של רכבי ליסינג מסוג זה למכירה.

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שווה לך לבדוק בקרסו טרייד אין.

שם תקבל אחריות מקיפה ל3 שנים או עד 60,000 ק"מ.

אני משער שיהיה הבדל במחיר.

לי חשוב עניין האחריות.

 

60אלף קילומטר מרגע שקיבלתי את הרכב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כך אבל זה לא שווה 21000 ש"ח - במחיר הזה - אם אין לרכב פגיעות שלדה - אני הייתי הולך על זה.

 

רק קח בחשבון שיתכן שהרכב יצטרך טיפול טיימינג בקרוב (סיפור של כ-3000 ש"ח בקירוב)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט מדהים. מצד אחד מכונית משפחתית מרווחת, נוחה, לגמרי לא רעה מבחינת אמינות ( לפחות לנסיוני הפרטי הכולל רנו כזו מליסינג ) חוץ מתאבון מפחיד לנורות פנסים ראשיים ואפילו לא ממש עגלה. מצד שני כל היאריסים האלו שזקנות בכמה שנים טובות ונמכרות כאילו הן משובצות יהלומים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע של הרכב לא עצלן בכלל אבל הגיר זה כבר סיפור אחר,

בתוך הגיר הוא העלה לי הילוכים לשלישי בסביבות ה40 קמ"ש וכשהייתי צריך את הכוח זמין כדי לצאת ממצבים שבהם בטיחות אקטיבית היא חובה הרכב לא מוכן להוריד הילוך ובכללי משתהה בתגובות שלו,

לעומת זאת בכביש מהיר במהירויות מעל לחוקיות עדיין הוא לא מוכן להעביר הילוך משלישי לרביעי.

הגיר הזה הוציא לי את החשק לחיות.

לגבי אמינות לא הייתה לי שום בעיה עם הרכב בכל התקופה של הליסינג.

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע של הרכב לא עצלן בכלל אבל הגיר זה כבר סיפור אחר,

בתוך הגיר הוא העלה לי הילוכים לשלישי בסביבות ה40 קמ"ש וכשהייתי צריך את הכוח זמין כדי לצאת ממצבים שבהם בטיחות אקטיבית היא חובה הרכב לא מוכן להוריד הילוך ובכללי משתהה בתגובות שלו,

לעומת זאת בכביש מהיר במהירויות מעל לחוקיות עדיין הוא לא מוכן להעביר הילוך משלישי לרביעי.

הגיר הזה הוציא לי את החשק לחיות.

לגבי אמינות לא הייתה לי שום בעיה עם הרכב בכל התקופה של הליסינג.

 

שמע, זה עדיף מאשר שיעלה לך ל-4 20 מטר אחרי שיצאת מכיכר, ומרוב שאתה כול כך איטי בשלב הזה, סבתא ביונדאי אטוס צוחקת עלייך תוך כדי עקיפה.

ובכלל, מי שנוסע עם הגיר הזה, כדאי שיתרגל מאוד מהר למילה טיפטרוניק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בטיפטרוניק הרכב הזה מתעלם ממך באדישות מטורפת,

אתה מוריד הילוך ידנית והוא בשלו,

אתה מעלה הילוך ידני ושוב הוא בשלו ,

בכלל הוא מרגיש כמו איזו פרימה בלרינה מפולניה שאומרת לך במבטא פולני כבד וגילגול עיניים: "אני אחליף מתי שאני רוצה לא מתי שאומרים לי" [גילגול עיניים גדול וארוך].

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...