Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

 

אני מתכננן להוסיף מגבר נוסף, 2 ערוצים, וסאב למערכת שכבר קיימת אצלי באוטו.

 

השאלה שלי אם יכולים להיות לי בעיות שונות בחיבור של מגבר נוסף?

(בעיות כגון צריכת חשמל גבוהה מהמצבר, נפילות מתח, וכו')

 

כרגע מחובר מגבר 4 ערוצים של JBL לקומפוננטים וזוג 9*6.

 

אני מתכוון לחבר את המגבר השני ישירות לכבל מתח והרימוט שנכנסים להדקים של המגבר הראשון.

 

האם זה נכון לחבר ככה? או שמה עדיף לחבר בצורה אחרת (שלא עולה לי לראש..)

 

בתודה אמיר.

פורסם

לא צריכה להיות שום בעיה לחבר ככה מבחינת הרימוט.

לעניין המתח הJBL שלך למיטב זכרוני GTO4000 שהוא טוב אבל לא חיית הספק מטורפת ותלוי איזה מגבר תתקין.

בגדול -אם תשים משהו חזק, אולי תצטרך לפרוס כבל מתח עבה יותר...

פורסם

יכולה להיות שיהיו בעיות בעתיד עם צריכת החשמל באוטו.... האורות ירקדו עם הבאס ..

 

המקרים כאלה צריך קבל או יש בעיה ממש רצינית במערכת החשמל(אלטרנטור)

 

אם אני לא טועה מומלץ לחבר עוד מגבר עם קרוס.. :wink:

פורסם

לא הבנתי מה אתה אומר אדי - אם הבחור מתכוון לחבר סאב מן הסתם שיהיה לו גם קרוס איפה שהוא במע'(HU,מגבר,חיצוני...) מה יעזור קרוס למשיכת הספק מסאב?

כל האנרגיה המשמעותית גם ככה נמצאת בנמוכים.

פורסם

בעניין הקורס אני לא יכול להסביר לך לעמוק אני לא היתכוונתי למישכת כוח אלה חילוק המוזיקה בשווה...

 

יכולה להיות לו שליטה מסאב עם יש לו HU איכותי וחדש..

 

בעניין ה2 מגברים דיברים שציינתי יכולים ליקרות..

 

וכדי מאוד להחליף את החיוט לא לחבר לה אותו פלוס...

 

אלה אם כן זה 4G-0G וליקנות מפצל וזהו...

×
×
  • תוכן חדש...