Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקרה שלי הסנדל הולך יחף, אני איש מחשבים שנים ולא תמצאו אצלי שום תוכנת AV או FW חיצוניים.

הכלים שמגיעים עם מערכת ההפעלה (ומעודכנים תכופות) עזרו לי לשמור על המחשב שלי תקין ורץ אחלה בשנים האחרונות.

 

יחד עם זאת אולי נכון למי שפחות מנוסה בעולם להוריד כלי שיעזור ב-50% מהמקרים (אגב, אין סיכוי שהוא יעזור במקרים של פוגענים או פריצות מהסוג הרציני והחדש :roll: )

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא צריך שום דבר. מי שרוצה להגיע למחשב שלך יגיע עם ובלי אנטיוירוס.

אם אתה רוצה משהו חיני תתקין את זה של מיקרוסופט. בכל מקרה לא הייתי מוציא צאות שקלים בשנה על אנטיוירוס.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
אני בטוח שגם אתה לא מאמין לעצמך. רק תסתכל על עשרות הנושאים האחרונים שלך, זה די בדיחה.

 

בנוסף, האתר רשום על שמך. כך שאי אפשר להאשים אף אחד מחברי הפורום שכנראה צודק במה ש"מאשימים" אותך.

 

domain: pcgalaxy.co.il

 

descr: tal sela

descr: hinnit 4/33

descr: haifa

descr: 35849

descr: Israel

e-mail: talsela87 AT gmail.com

פורסם

AVIRA נחשב להכי טוב כבר המון זמן לפי המבחנים של האנטיוירוסים, בחינמי קופצת פירסומת מדי כמה שעות וזהו. בתכלס אם מדובר בווינ 8 אפשר בכיף להסתפק בDEFENDER, זה הMICROSOFT SECURITY ESSENTIALS.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

דודתי יש מחשב ישן יחסית וצריך להשים לה אנטי וירוס.

 

הדרישות שיהיה חינמי ופשוט ויעשה סריקה אוטומטית.

 

תודה.

פורסם

ניסיתי את שניהם בזמנים שונים. הבעיה היא שאתה מוריד גרסה טובה, ואז, עם השדרוגים, הם מתחילים להכניס כל מיני הודעות מעצבנות, עד כדי כך שאתה פשוט מסיר את התוכנה ומחפש אחרת...

 

דני


×
×
  • תוכן חדש...