Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול 60,000 ק"מ בגולף GTI שנת 2007


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ידוע כפדנט בכל מה שקשור לרכב, אפילו לא שלי, יוכלו להעיד המון אנשים שמכירים אותי, חלקם אף חברים פה בפורום.

אני לא מתפשר בשום דבר שקשור ל-GTI שלי, ואם יש פיפס קטן שלא בסדר אני משתגע!

אז האוטו הגיע ל-60,000 ק"מ והגיע הזמן לעשות טיפול גדול, אין מנוס...

 

אתחיל מ-TIG.

סדנת שיפורים ברמה בינלאומית, ללא ספק.

המקום נראה כמו בית מרקחת! זה המקום היחיד בארץ שאני משאיר לו את ה-GTI בעיניים עצומות, בלי דאגות.

זאת הפעם הראשונה שאני רואה שמנקים לי את המדיד שמן עם ספריי יעודי כדי שאני אוכל לראות בבירור את כמות

השמן על המדיד, מנקים בורג בורג ושמים לי חומר על הברגים בג'אנטים כדי שיפתחו בקלות + סוגרים עם מפתח מומנט!

אין אילתורים! הכל מתקתק כמו שעון שוויצרי :arrow:

עשו עבודה פגז, יותר טוב מזה פשוט לא ניתן לבקש!

 

את המשך הטיפול עשיתי במוסך רון, ברחוב המסגר. זאת הפעם השלישית שאני מגיע לרון, גם הפעם יצאתי מרוצה :-D.

למה לא עשיתי הכל במקום אחד אתם שואלים? נטו העדפות ושיקולים שלי.

מוסך רון מתמחה ברכבי קונצרן VAG.

תיאמתי הגעה למוסך מראש, כשהגעתי חיכה לי ליפט, 5 דקות ומתחילים לעבוד על האוטו!

תוך כדי העבודה רון הסביר לי שנהוג לשטוף את האוטו עם לחץ מים לאחר הטיפול ושזה מוריד ווקס וכדומה, ואם אני בכל

זאת רוצה שישטפו, לא הסכמתי. בנוסף הוא ביקש שלא ידביקו לי מדבקה של המוסך על המס' כי הוא ידע שזה מעצבן אותי,

אלה דברים קטנים שגורמים לך לחייך, במקומות אחרים שמים על זה ***.

הטיפול עבר מהר וחלק, תא המנוע חזר אלי נקי ולא מלא ג'יפה, בקיצור כמו שצריך!

 

אז תודה רבה לערן, אילן ורומן מ-TIG ולאיאיין (EYAN) והחבר'ה מ-מוסך רון.

יוני.

 

 

נ.ב.

רון, בקשר לבלונדה, כשאמרתי לך לסמוך עלי צדקתי 8).

123.jpg

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה זה, אתה לא נוסע באוטו ! :)

 

גם אני עשיתי טיפול גדול ,

לא ברור לי מה כבר יש לעשות שם שמצריך פיצול בין שני מקומות, אבל שיהיה...

 

עם TIG אין לי נסיון, עם רון יש לי הרבה נסיון וכמובן ממליץ.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אין צורך לספר לכולם.

 

תמונה תספיק.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

אייל, מה הקילומטרז' אצלך?

אני עושה כ-17,000 ק"מ בשנה, די סביר... :wink:

אין מצב לתמונות של הבלונדה, לפני כמה שנים שמתי תמונות בפורום אחר ואיכשהו זה הגיע לבחורה,

והיו שם לכלוכים מפה ועד להודעה חדשה, אתם מתארים לעצמיכם איזו פאדיחה :shock:.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

גם אחי התחיל לטפל אצל מוסך רון - קיבל שירות מעולה.

עם TIG עדיין אין לי ניסיון (לא רואה סיבה להכניס את הגולף או את הראלי לשם , אולי בעתיד שאתקדם למוגדשת .)

יוני (שאוורמה עם עגבניות על הצד D: אומר לך משהו ? ) המשך להנות מהאוטו (: .

  • ספונסר פורום
פורסם

תודה רבה על הפרגון חבר שלי .

לעיניין הבלונדינית עם החיפושית ,היא באמת זו'רנל אמיתי

אני מאחל לך בהצלחה איתה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
אני ידוע כפדנט בכל מה שקשור לרכב, אפילו לא שלי, יוכלו להעיד המון אנשים שמכירים אותי, חלקם אף חברים פה בפורום.

אני לא מתפשר בשום דבר שקשור ל-GTI שלי, ואם יש פיפס קטן שלא בסדר אני משתגע!

אז האוטו הגיע ל-60,000 ק"מ והגיע הזמן לעשות טיפול גדול, אין מנוס...

 

אתחיל מ-TIG.

סדנת שיפורים ברמה בינלאומית, ללא ספק.

המקום נראה כמו בית מרקחת! זה המקום היחיד בארץ שאני משאיר לו את ה-GTI בעיניים עצומות, בלי דאגות.

זאת הפעם הראשונה שאני רואה שמנקים לי את המדיד שמן עם ספריי יעודי כדי שאני אוכל לראות בבירור את כמות

השמן על המדיד, מנקים בורג בורג ושמים לי חומר על הברגים בג'אנטים כדי שיפתחו בקלות + סוגרים עם מפתח מומנט!

אין אילתורים! הכל מתקתק כמו שעון שוויצרי :arrow:

עשו עבודה פגז, יותר טוב מזה פשוט לא ניתן לבקש!

 

את המשך הטיפול עשיתי במוסך רון, ברחוב המסגר. זאת הפעם השלישית שאני מגיע לרון, גם הפעם יצאתי מרוצה :-D.

למה לא עשיתי הכל במקום אחד אתם שואלים? נטו העדפות ושיקולים שלי.

מוסך רון מתמחה ברכבי קונצרן VAG.

תיאמתי הגעה למוסך מראש, כשהגעתי חיכה לי ליפט, 5 דקות ומתחילים לעבוד על האוטו!

תוך כדי העבודה רון הסביר לי שנהוג לשטוף את האוטו עם לחץ מים לאחר הטיפול ושזה מוריד ווקס וכדומה, ואם אני בכל

זאת רוצה שישטפו, לא הסכמתי. בנוסף הוא ביקש שלא ידביקו לי מדבקה של המוסך על המס' כי הוא ידע שזה מעצבן אותי,

אלה דברים קטנים שגורמים לך לחייך, במקומות אחרים שמים על זה ***.

הטיפול עבר מהר וחלק, תא המנוע חזר אלי נקי ולא מלא ג'יפה, בקיצור כמו שצריך!

 

אז תודה רבה לערן, אילן ורומן מ-TIG ולאיאיין (EYAN) והחבר'ה מ-מוסך רון.

יוני.

 

 

נ.ב.

רון, בקשר לבלונדה, כשאמרתי לך לסמוך עלי צדקתי 8).

נהנתי לקרוא פה ..והייתי עושה לבלונדה טובה (אני מתכוון לאוטו )8) את האמת אני ירושלמי ורוב המוסכים שביקרתי בהם נתקלתי בחוסר מקצוענות .וחשוב לי הקטע המקצועי הלוואי והיה לנו מוסך רון בעיר הקודש !

פורסם
אייל, מה הקילומטרז' אצלך?

אני עושה כ-17,000 ק"מ בשנה, די סביר... :wink:

אין מצב לתמונות של הבלונדה, לפני כמה שנים שמתי תמונות בפורום אחר ואיכשהו זה הגיע לבחורה,

והיו שם לכלוכים מפה ועד להודעה חדשה, אתם מתארים לעצמיכם איזו פאדיחה :shock:.

 

אני כבר על 85 אלף ק"מ, לא רואה בעיניים. :)

 

דרך אגב, באיזה שמן השתמשת בטיפול?

 

ואם כבר הגעת לגיל שצריך להתחיל :

החלפת כוסית משאבת דלק (CAMSHAFT FOLLOWER) ?

החלפת PCV?

 

הייתי מחליף את שניהם על עיוור.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...