Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול 60,000 ק"מ בגולף GTI שנת 2007


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

את הכוסית שהוא דיבר עליה אתה לא ההית מחליף .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה רבה על המילים החמות חבר יקר !

 

נשמח להיות שם גם בעתיד, ואני מקווה שעד הפעם הבאה יהיה לנו את החלק הנדרש :wink:.

 

צוות TIG

פורסם

אין על רון :-D

שהייתי בטיפול של 60K נהנתי מכל שניה לראות איך עובדים אצלו - פשוט מומחיות ומקצוענות אמיתית

רון ביום שישי שמור לי מקום בבוקר לטיפול - כמעט 75K

אגיע מוקדם

קובי

:-)

פורסם

את הכוסית הראשונה אצלי ברכב החלפתי (לבד) לפני יותר משנתיים, ה-GTI הייתה עם 30,000 ק"מ בזמנו.

הכוסית הייתה במצב מעולה, שחיקה מינורית, והוחלפה לאחת מעודכנת/משופרת.

ב-60,000 ק"מ החלפתי שוב כוסית, הפעם הכוסית הישנה הייתה כמו חדשה לגמרי בגלל שהיא משופרת ובנויה טוב יותר,

או בגלל שאני שומר על האוטו ונוסע כמו סבתא, כנראה בגלל הסיבה ה-1 :wink:.

את ה-PCV גם החלפתי (לבד) ב-60,000 ק"מ לאחד משודרג רוויז'ן N, כי הרוויז'ן P לא נחוץ! זאת דעתי.

שמן גיר + פילטר של השמן גיר מקוריים בלבד כמובן, לא מומלץ להוסיף תוסף לשמן גיר, חפרתי את הנושא, תשמחו עלי :-D.

נוזל בלמים DOT 5.1, שמן מנוע VALVOLINE 5W30 החדש בעל תקן 504!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
את הכוסית הראשונה אצלי ברכב החלפתי (לבד) לפני יותר משנתיים, ה-GTI הייתה עם 30,000 ק"מ בזמנו.

הכוסית הייתה במצב מעולה, שחיקה מינורית, והוחלפה לאחת מעודכנת/משופרת.

ב-60,000 ק"מ החלפתי שוב כוסית, הפעם הכוסית הישנה הייתה כמו חדשה לגמרי בגלל שהיא משופרת ובנויה טוב יותר,

או בגלל שאני שומר על האוטו ונוסע כמו סבתא, כנראה בגלל הסיבה ה-1 :wink:.

את ה-PCV גם החלפתי (לבד) ב-60,000 ק"מ לאחד משודרג רוויז'ן N, כי הרוויז'ן P לא נחוץ! זאת דעתי.

שמן גיר + פילטר של השמן גיר מקוריים בלבד כמובן, לא מומלץ להוסיף תוסף לשמן גיר, חפרתי את הנושא, תשמחו עלי :-D.

נוזל בלמים DOT 5.1, שמן מנוע VALVOLINE 5W30 החדש בעל תקן 504!

 

 

צחוקים, בדיוק אני נזכר ששאלת אותי לפני חודש חודשיים מה לשים, רוויזיה N או P , עלק "לדעתי"... :)

למען האמת, עד שרון ממוסך רון לא הכיר לי את רוויזיה N, לא ידענו בכלל שהיא קיימת.

ההבדל בין רוויז'ן N לP הוא שאת רוויז'ן N ניתן להחליף בורג לבורג מול הישן הקיים ורוויזיה P דורשת להחליף גם PCV אחורי שבא איתה בקיט (שסתום חד כיווני).

 

הכוסית לא עברה רוויזיה ככל הידוע לי , אני החלפתי ב70 אלף ומצבה היה טוב אם כי לא היתה צבועה בשחור בחלקה האחורי כלומר היתה שחיקה מסויימת.

 

נחמד שיש לך ביצים להתעסק לבד במערכת הדלק, להחלפת הכוסית אני העדפתי להכניס את הרכב לרון, ושהמקצוענים יתעסקו בזה.

בכל זאת, ראית מה קרה לידידינו בניטו בגלל כשל שלא ברור אם קשור להתקנה או חלק תקול. (קמשפט מכוסח,משאבת דלק מפורקת ורכב מושבת)

 

בקשר לשמן גיר, עד עכשיו לא הצלחתי לקבל תשובה חד משמעית לא מהיצרן ולא מצ'מפיון האם מומלץ או לא מומלץ להחליף.

רון, מה גישתך בעניין הזה?

 

את הכוסית שהוא דיבר עליה אתה לא ההית מחליף .

 

רון, אם הכוסית שלו היתה מראה סימני שחיקה, הייתי מחליף גם אותה :D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל אל תעוף על עצמך, אני יודע שזה קשה לך אבל תעשה מאמץ, בשבילי :wink:.

שאלתי אותך ועוד חצי עולם איזה רוויז'ן עדיף, ה-P הוא האחרון והכי חזק אבל אין בו צורך על טורבו מקורי, ה-N עושה את העבודה.

עובד של VW בארה"ב אמר לי בזמנו כשהוא שולח לי את הכוסית החדשה שהיא משופרת, עם סיומת מק"ט אחרת. זה היה לפני שנתיים +.

ב-DSG מחליפים שמן גיר ב-60,000 ק"מ. שאלת על החלפת שמן גיר ב-GTI ידנית? למה אתה חושב שלא צריך?!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

צוחק איתך, P וN הם האחרונים כל אחד בנישה שלו. לפני שידענו על N הסברה היתה שP הוא הכי חדיש אבסולוטית וכל מה שהוא לא P - אסור לגעת.

 

בקשר לשמן, בדרך כלל הנחיית היצרן היא שהשמן בתיבה הידנית מתאים לכל אורך חייה של התיבה.

ואז נכנסת סוגיית הביצה והתרנגולת : האם החלפת שמן תאריך או תקצר את חיי התיבה ?

מה שגורם להתלבטות היא העובדה שישנם לא מעט אנשים ,חלקם בפורום זה שהחלפת שמן בתיבה קיצרה את חייה וגרמה לתופעות שלא היו לפני כן.

לכן שאלתי מה הסימוכין שלפיו החלטת להחליף שמן. אם הוא מספיק טוב, מחר אני מחליף. :)

 

 

אגב מהו השמן המקורי ששמת בתיבה הידנית?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

יש לי DSG יא גאון!

אם היצרן לא ממליץ לגעת בשמן בתיבה הידנית אצלך לא הייתי מתקרב...

למה להיות יותר קדוש מהאפיפיור? תבדוק כדי שתהיה בטוח ב-100% :-).

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
בנוסף הוא ביקש שלא ידביקו לי מדבקה של המוסך על המס' כי הוא ידע שזה מעצבן אותי,

אלה דברים קטנים שגורמים לך לחייך, במקומות אחרים שמים על זה ***.

 

חשבתי שרק אני מסתכל על הקטע של המדבקות והמסגרות של הלוחית רישוי.

 

יפייפיה אמיתית! :wink:

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

אני גם בדקתי את הנושא של השמן גיר (לאון טורבו 05) וכולם אמרו שהוא LIFETIME אבל בכמה פורומים בחו"ל אומרים שזה בולשיט. מה שאני כן הבנתי הוא שהשמן גיר של VW הכי טוב מכל שמן תחליפי אחר (לגירים של VW לא יודע לגבי גירים אחרים).

גם אם מחליפים שמן גיר אני לא חושב שהוא יכול לקצר את האורך חיים של התיבה, זה סה"כ שמן וגם הוא באיזשהו שלב מתבלה.

רוב התופעות לוואי קרו לאלה שהחליפו לשמן תחליפי, לא מקורי של VW.

פורסם

פעם קראתי בפורום באנגליה שאם השמן מיועד ל LIFETIME שייתנו גם אחריות LIFETIME.

 

נ.ב אין לי מושג אם החלפת שמן בגיר הנ"ל מוסיפה או גורעת.

 

הפורם היה של BMW.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA


×
×
  • תוכן חדש...