Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

לאחר קריאה אינטנסיבית ונסיעות מבחן שונות,

החלטתי שהרכב הראשון שאקנה לעצמי הוא - השברולט ספארק.

 

התנאים הם במימון , שאני לא ידוע אם נקרא מלא, שבו אני שם 15 אלף סכום ראשוני , ולמשך 3 שנים 555 ש"ח,

לאחר שלושת השנים אני יכול להחזיר את הרכב ע"פ שוויו בשוק, ולהשתדרג לרכב חדש, או לשלם את ההפרש, ולהשאיר אותו אצלי.

האם התוכנית שהצגתי היא הסטנדרטית המוצעת לכולם? או שניסו "לעקוץ" אותי ?

השירות מאוד אדיב, נסיעת המבחן הגיע עד אליי לבניין בו אני עובד, ומאוד התלהבתי מהרכב.

נקודה שאני מנסה להבין היא למה הסוכנת הסבירה לי שאני חייב להקין סוג של "קודן עם כספת" אחרת לא יהיה אפשר לבטח את האוטו?

זו תוספת של כמעט 1500 ש"ח אני חושב, והייתי שמח לדעת אם זה סתם דבר שמנסים לתקוע לי, או שבאמת מבחינת חברות הביטוח רכבים כאלה חייבים להיות עם "קודן" ע"מ לבטחם.

 

עד עכשיו (בערך 4 שנים) אני נוסע על סופר לנסר שנת 95' אוטומטית, שזוללת דלק, שמנים למיניהם, וטיפולים.

צריכת הדלק שלה היא 1:9 משולב, ולפעמים פחות, תלוי אם אני זוכר למלא שמן בהתחשב בעובדה שצריך כל שבועיים למלות,

היא עשתה 325 אלף קילומטר :) :),

הכל חוץ ממנוע כבר הוחלף אני חושב,

 

אני דיי בטוח שרכב חדש יהיה שינוי מרענן עבורי אחרי שנהגתי כמה שנים בקופסת פח הזאת,

למרות שמבחינת זריזות, אני מאוד מאוד מרוצה וברור לי שהספארק לא תשתווה לה.

 

נחזור לעניין, כשאומרים לי שיש לי אחריות 3 שנים על הרכב, מה זה כולל?

חוץ מטיפול 15 אלף קילומטר כל הטיפולים שיצוצו יהיו על חשבון הליסינג?

 

תודה רבה,

ואשמח לשמוע תגובות מבעלי ספארק שונים למיניהם , או כל בעל יודעין אחר,

 

אני מקווה שאני עושה את הצעד הנכון, כי אני מסתכל גם על שיקולי מחיר (הדלק היקר והחלקים שכל חודש צריך "לתקן") וגם על שיקולי הבטיחות, שדיי לא קיימים במיצובישי (אין שום כרית אוויר, אין ABS, הפח מרגיש הפח שמיומנה מתופפים עליו)

 

תודה!

פורסם

תתחדש!

אני מרוצה מאוד מהרכב.

צריכת הדלק טיפה מאכזבת , מנסיעה רגועה (70% בינעירוני 30% עירוני )היא צורכת 1 ל-14.5-14

בכל שאלה אתה מוזמן לפנות אליי בה.פ

HU: Alpine iDA-X305 Processor: IMPRINT AUDIO PXA-H100 Comp: Hertz MLK165 Amp: Audison LRx 4.5 Amp: Hertz EP4X Sub: Hertz ES250

פורסם

שמח לשמוע שאתה מרוצה, מקווה שגם אני אהיה!

 

אני ממש מבולבל לגבי צריכת הדלק, יש כאלה שאומרים שעם נסיעה רגועה מצליחים להגיע לאחד ל16, ויש כאלה שאומרים באמת אחד ל14 ופחות...

 

גם אתה רכשת בליסינג? אשמח אם תוכל להתייחס לשאלות שהצגתי בגוף ההודעה..

 

אני יודע שזה קצת ארוך וחופר :)

פורסם
והייתי שמח לדעת אם זה סתם דבר שמנסים לתקוע לי

 

בהחלט, וטוב שאתה מתייעץ איתנו.

תרים טלפון לסוכנות הביטוח שלך ותשאל אותם מה הם מחייבים. הראל למשל לא מחייבת כל אמצעי מיגון לרכבים עד 130,000 ש"ח, מספיק להם האימובילייזר המקורי שכל הרכבים החדשים מגיעים איתם היום.

 

הרווח הכי גדול של סוכניות הרכב הוא ההתקנות המקומיות (והמחורבנות יש להוסיף).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

נחזור לעניין, כשאומרים לי שיש לי אחריות 3 שנים על הרכב, מה זה כולל?

חוץ מטיפול 15 אלף קילומטר כל הטיפולים שיצוצו יהיו על חשבון הליסינג?

 

אני מבין שהרכב נרכש באופן פרטי דרך עסקת מימון. אם כן, על כל הטיפולים אתה משלם, אלא אם קיבלת הטבה כזו או אחרת מהיבואן.

טיפולים לא צצים, הם מגיעים במרווחי זמן/נסועה קבועים.

 

האחריות באה לידי ביטוי במידה ויש תקלה לא שגרתית, ובמידה וטיפלת במוסכי הרשת לכל תקופת האחריות. במקרה כזה היבואן ישא בעלויות תיקון התקלה.

!AWDSOME

פורסם

 

גם אתה רכשת בליסינג? אשמח אם תו

 

כל להתייחס לשאלות שהצגתי בגוף ההודעה..

 

 

 

אני לא רכשתי בליסיניג.

קיבלתי מימון של 30K

HU: Alpine iDA-X305 Processor: IMPRINT AUDIO PXA-H100 Comp: Hertz MLK165 Amp: Audison LRx 4.5 Amp: Hertz EP4X Sub: Hertz ES250

פורסם

תודה על ההיענות,

 

הייתה לי הרגשה שקצת מוזר ש"מחייבים" אותי להתקין מערכת קודן ב1.5K, קצת תמוהה, במיוחד ברכב כזה זול, לא מדובר באיזו מרצדס ....

 

לגבי תנאי הרכישה,

 

אני לא בטוח אפילו איך קוראים למה שחתמתי,

כפי שאמרתי, שילמתי 15K סכום ראשוני, ומחודש הבא כל חודש אצטרך לשלם 555 ש"ח למשל שלוש שנים,

זה נשמע לי כמו ליסינג פרטי, אבל הוא דרך UMI, היבואנים של דגם הספארק ממה שהבנתי, ולא דרך חברת ליסינג, כלומר בלי גורם מתווך אני מניח....

פורסם

זאת עסקת מימון חוץ בנקאית הקרויה בעגה המקצועית גם ליסינג מימוני.

הטיפולים והבלאי השוטף לרכב (צמיגים, בלמים, קלאצ' וכו') על חשבונך. תקלות יתוקנו על חשבון היבואן במסגרת האחריות. כיוון שהרכב משמש בטוחה לכסף שניתן לך בהלוואה, אתה חייב לבטח אותו בביטוח מקיף כשהפוליסה משועבד לטובת ההלוואה. זה לא באמת משנה איפה אתה עושה את הביטוח ואני מאמין שתוכל למצוא חברת ביטוח שתסתפק בקודנית פשוטה ללא כספת ו/או עלוקה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

קיבלת צרור עצות טובות, ובכל זאת הערה קטנה: בדוק אפשרויות מימון אחרות.

הלואה בנקאית, למשל, יכולה להפרש לתקופה יותר ארוכה, הרכב ירשם על שמך (עם שעבוד לבנק, אבל זה לא מוסיף "יד" הפוגעת בערך הרכב בשוק היד השניה), ומבחינת סוכנות הרכב יהיה מדובר בעסקת מזומן, כלומר תקבל את הטבות המזומן אשר בד"כ אובדות בעסקאות מימון.

יתכן שחברת מימון אחרת תתן לך תנאים יותר טובים, חקור את השוק.

הלואה בנקאית יכולה להנתן גם כנגד שיעבוד רכוש אחר (למשל פקדונות בבנק) ובא כלל אין בעיה של שעבוד הרכב, אבל לצורך כזה אתה צריך להיות בעל רכוש מתאים.

לגבי הביטוח - אם אתה מתכוון לשעבד את הרכב הרי שיהיה עליך לבטח אותו, בהתאם לתנאי חברת הביטוח. השאלה היא מה תנאי הביטוח הנדרשים על ידי חברת המימון, אני מניח שיש להם הסדר עם חברת ביטוח זו או אחרת, עם הדרישות שלה, אבל סביר שיהיו מוכנים לקבל כל ביטוח אשר יהיה משועבד לטובתם, כמו במשכנתא לדירה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

"לאחר שלושת השנים אני יכול להחזיר את הרכב ע"פ שוויו בשוק, ולהשתדרג לרכב חדש, או לשלם את ההפרש, ולהשאיר אותו אצלי.

 

נקודה שאני מנסה להבין היא למה הסוכנת הסבירה לי שאני חייב להקין סוג של "קודן עם כספת" אחרת לא יהיה אפשר לבטח את האוטו?

זו תוספת של כמעט 1500 ש"ח אני חושב...."

 

 

ראשית, מזל טוב ותתחדש.

שנית, גם אני הייתי בנסיעת מבחן ועברנו עם פרטי הסקה . צריך לש\ים לב שאם אתה לוקח את האופציה של 555 ש"ח בחודש דרך מימון אחד בנקים (לאומי, איגוד והשלישי שאיני זוכר) זה אומר שהרכב משועבד לבנק, ותוכל לעשות טרייד אין בסוף ה- 3 שנים אם פרעת את יתרת התשלום בבנק שנותן מימון.

לבסוף, הקודנית היא קריטית לחברות הביטוח שדורשות זאת. אבל קודן עם כסת זה מושג חדש ולא ידוע לי שהסוכנות של שברולט דרשו כשעבנו על פרטי העסקה, אז עצה שלי תברר עם סוכנויות הביטוח אם הן דורשות קודן רגיל או "עם כספת".

פורסם

קודם כל אתה לא חייב להתקין שום דבר דרך החברה ממנה אתה רוכש את הרכב, יש לך זכות להתקין את הקודנית במקום אחר.

לפני שבוע גם אני עשיתי נסיעת מבחן על הרכב הנ"ל וכשהוציאו לי הצעת מחיר אז אוטומטית הם מוציעים אותה עם 3 תוספות:

  1. קודנית
  2. מרים שמשות
  3. חיישני רוורס

וכל התוספות האלה מוצעות במחיר של 1500 ש"ח פלוס/מינוס לפני מע"מ.

תבדוק שוב, עד כמה שזכור לי לפי ההצעת מחיר שקיבלתי ב-UMI בראשל"צ היה כתוב בה שהקודנית עולה משהו כמו 430 ש"ח לפני מע"מ.

 

×
×
  • תוכן חדש...