Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קח בחשבון 2 דברים:

א. אתה מסתכן באיסור שימוש של המשטרה המלווה בקנס

ב. אתה בסכנת חיים כפי שאמרו כבר. במקרה התלקחות הרכב אחרי תאונה לא יהיה ניתן לנפץ חלון ולהוציא אותך.

פורסם

אני לא מבין איפה הבעיה אם זה לשים רק לקיץ כי בחורף פחות או יותר קל להיסתדר עם זה.

אז לשלם 600 שקל להתקנה של השחרה שבמילה אתה תוריד עוד 5 חודשיים אין טעם.

גם אם שוטר רוצה לתת לך קנס או משהו אז תולש לו את המדבקה.עדיף ליתלוש את ה 35 שקל האלה במקום 600.

ואני מכיר מישהו שהוריד אחרי ששילם 400 שקל גם אצל בן אדם שעושה את זה הרבה זמן ועם נסיון.

ואני גם חושב על לשים אצלי כי כלום לא עוזר.

ואם מישהו כבר דיבר על במיקרה של תאונה שאי אפשר להוציא את הבן אדם?ואם זו תאונה שאי אפשר ליפתוח את הדלת אז ממתי מוצאים מהחלון אפשר להרוג בן אדם.וגם עד שמישהו יענה לך ב 101.100 אתה יכול פשוט להיתיבש שם שעות.

מקווה שתעשה את ההשחרה ותיסע בלי בעיות:-o

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

Life's too short, we're here for a good time, not a long time. -Colin McRae

פורסם
אני לא מבין איפה הבעיה אם זה לשים רק לקיץ כי בחורף פחות או יותר קל להיסתדר עם זה.

אז לשלם 600 שקל להתקנה של השחרה שבמילה אתה תוריד עוד 5 חודשיים אין טעם.

גם אם שוטר רוצה לתת לך קנס או משהו אז תולש לו את המדבקה.עדיף ליתלוש את ה 35 שקל האלה במקום 600.

ואני מכיר מישהו שהוריד אחרי ששילם 400 שקל גם אצל בן אדם שעושה את זה הרבה זמן ועם נסיון.

ואני גם חושב על לשים אצלי כי כלום לא עוזר.

ואם מישהו כבר דיבר על במיקרה של תאונה שאי אפשר להוציא את הבן אדם?ואם זו תאונה שאי אפשר ליפתוח את הדלת אז ממתי מוצאים מהחלון אפשר להרוג בן אדם.וגם עד שמישהו יענה לך ב 101.100 אתה יכול פשוט להיתיבש שם שעות.

מקווה שתעשה את ההשחרה ותיסע בלי בעיות:-o

 

כתבת את זה מתוך שינה או מה?! :shock:

פורסם
קח בחשבון 2 דברים:

א. אתה מסתכן באיסור שימוש של המשטרה המלווה בקנס

ב. אתה בסכנת חיים כפי שאמרו כבר. במקרה התלקחות הרכב אחרי תאונה לא יהיה ניתן לנפץ חלון ולהוציא אותך.

 

מוכן לקחת את הסיכון. הבריאות שלי יותר חשובה לי.

 

לגבי סעיף ב', דווקא החברות שמוכרות את הפילם, כותבות שהוא מהווה יתרון, בכך שהוא מונע את התנפצות השימשה.

בכל מקרה, אני מאמין שפריצת חלון היא לא הדרך היחידה ולכן אני לא דואג

 

 

באפשרותך לבחור וילון (רשת מחוררת) המתאים לחלונות הקידמיים.

הוילון מפחית את החום ברכב,

זאת מאחר ואינו מכסה את כל החלון הצידי הקדמי,

כך אינו פוגע באפשרות מבט במראות הצד.

ניתן לאתר באתרי השוואות המחירים או להעזר בגוגל.

מתאים לכל סוגי המכוניות בהתאם לטבלה גדלים באתר היבואן.

איל

 

אני חושב שניסיתי משהו כזה ואם אנחנו מדברים על אותו מוצר, אז זה סיוט. אומנם הדבר מחורר, אך הוא יותר מדי שחור ולא כייף לנהוג איתו. לא ביום ולא בלילה.

 

 

לא הסברתי את עצמי כמו שצריך.

אם תבחר לעשות את זה בצורה מקצועית עם פילם מקצועי,כי מה שמוכרים לך בחנויות לפי מטרים הרוב זה זבל, בטח לפי המחירים שציינת פה הסיכויים שלך להתפס גדלים יותר.

הרי כבר החלטת לעשות השחרה מקדימה ואתה מודע שזה נוגד לחוק,לא כדאי להקטין ככל שניתן את הסיכוי לבעיות?

זאת רק דעתי כמובן.

 

 

יותר מדי סרטונים ביוטיוב, הספיקו כבר להדליק אותי :). חוץ מזה, שתמיד נחמד לנסות דברים, שלא יכולים להרוס יותר מדי. במקרה הכי גרוע, אזרוק 36 לפח. דרך אגב, אני לא מזלזל בסכום הזה כלל וכלל, למעשה באף סכום, אבל זה מה שנקרא "שכר לימוד מזערי".

 

 

60% יותר בהיר מה50% שבתמונה כאשר 100% שווה לחלון ללא פילים. ככל שאתה עולה באחוזים רמת הבהירות (הקלות שניתן לראות לפנים הרכב והחוצה) עולה. פילים ברמה של 5% נקראה גם LIMO TINT.

עכשיו ברור? :wink:

 

לא :) ואני עוד מחזיק מעצמי כאחד שיש לו חוש קליטה מצויין.

 

ראיתי גם את הצבע LIMO TINT ברמה של 3 אחוזים. לפי מבט של כמה שניות, הוא נראה יותר כהה ולכן עזבתי אותו.

אם לקחתי צבע שרשום 60 אחוזים - אז זה אומר שרמת האור שעוברת דרכו היא 40 אחוזים?

 

נ.ב

 

לפי התמונה שצירפת, הצבע שלקחתי, נראה בין 35 ל-50 ולא יותר בהיר.

פורסם
אם כבר מדבקות ,

למישהו ידוע אם יש מדבקות שלא משנות את הגוון אלא רק חוסמות קרינת UV ?

 

יש,

רק שזה עולה הון.

כאן:

http://www.sunfilm1.co.il/Heb-2-0.htm

 

יש גם מדבקה של 3m. שקופה שמגנה מ uv. חבר הדביק על השמשה וזה עושה עבודה מצויינת.

אצלי יש השחרה, מאחורה חסימה של 80% ומקדימה של 20%. ההשחרה מקדימה עושה את העבודה ולא רואים אותה בכלל. ממה שידוע לי בנושא מקצין תנוע, מבחינתו כל עוד רואים את הפנים של הנהג בלילה לא מתעסקים עם זה. כל המסביב מזל. עקרונית לא חוקי. אם יורידו לי אי פעם מקדימה אני אצפה במגן קרינה שקוף של 3m.

פורסם

הנושא נטחן כבר עד עפר! אסור, אני חוזר, אסור לשים שום ציפוי על החלונות הקדמיים ולא משנה באיזה גוון הוא!

פורסם
יש גם מדבקה של 3m. שקופה שמגנה מ uv. חבר הדביק על השמשה וזה עושה עבודה מצויינת.

אצלי יש השחרה, מאחורה חסימה של 80% ומקדימה של 20%. ההשחרה מקדימה עושה את העבודה ולא רואים אותה בכלל. ממה שידוע לי בנושא מקצין תנוע, מבחינתו כל עוד רואים את הפנים של הנהג בלילה לא מתעסקים עם זה. כל המסביב מזל. עקרונית לא חוקי. אם יורידו לי אי פעם מקדימה אני אצפה במגן קרינה שקוף של 3m.

 

מעניין מאוד. כמה החומר עלה לחברך והאם הוא קנה אותו בארץ?

פורסם

 

במכונית שלי, שני החלונות מאחור, מושחרים בעזרת פילם (רמה אחת לפני הכי כהה) והם תורמים את שלהם.

...............

 

קניתי גליל פילם "שחור בהיר". מסתבר שהפילם כהה מדי (מושך יותר מדי את העיניים).

 

תודה מראש.

 

אכן קיימים פילים בספארי (שישחררו אותם חזרה לטבע. חייהם לא צריכים להוות הצגה בשביל אף אחד).

 

נחזור לעניינו - העניין נסגר.

 

תודה רבה לכולם.

פורסם
פילים יש בספארי. אתם מדברים על פילם.

 

אה, רגע, אני קצת מבולבל.

פילים אמרת זה בספארי, נכון?

ומה לגבי פדו-פילים?! :shock:

-כנראה גם:evil::|

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

רגע אם כבר מדברים..

מישהו יכול להסביר לי,אם אני קונה לבד את החומר איך אני משחיר את החלון בעצמי?

×
×
  • תוכן חדש...