Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריכה להיות רובריקה מסויימת שבה מוכר צריך להציע את המוצרים שהוא מעוניין למכור

והמלצה \אזהרה לצרכן שמעוניין לרכוש.

משרד הבראות קובע שסט 3 חלקים מזיק לבראות.

http://www.seattlechildrens.org/pdf/degree-hearingloss-chart.pdf

 

 

התחלנו למכור סיגרות בפורום אודיו???

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מנסה לרמות אף אחד - אם מישהו מוכן להמתין וכל מה שרשמתי למעלה תפאדל, איך זה קשור אליי?

וחוץ מזה אם אתה אומר שניתן להשיג את זה ב2700 ואני מוכן לרדת ל3200 נגיד אז מצטער זה ממש לא מחיר מנופח למכשיר שאתה מקבל ביד

 

זאת בדיוק הבעיה, הדברים שרשמת למעלה מטעים מאוד, בלשון עדינה. בארץ ניתן להשיג את המכשירים הנ"ל, חדשים ומייד (יעידו על כך המספר הרב שכבר קנו את המכשיר), בלי כל כאב הראש וההפחדות של משלוח ומכס שרשמת למעלה. למה לשלם עוד 500 שח למכשיר אומנם חדש אבל בלי אחריות? בשני המקרים מקבלים מכשיר חדש ובמקום כמעט, אז למה לשלם כמה מאות שקלים יותר?

 

 

אלי

 

פורסם

איתמר התגובה שלך צריכה להדליק נורה אדומה בכול מה שנוגע להתנהלות פורום מכירה

ורענון ההתנהלות סביב הפורום הזה ,שלדעתי ישנו כשל מיבני בדרך שבה הוא עובד.

 

צריכה להיות רובריקה מסויימת שבה מוכר צריך להציע את המוצרים שהוא מעוניין למכור

והמלצה \אזהרה לצרכן שמעוניין לרכוש.

 

לי וליתר הנהלת הפורום אין מה לעשות נגד מודעות המכירה. יש מודעות מקוממות, מעצבנות, שיקריות - you name it. לדעתי בכללי פורום המכירה יש הערה שכדאי מאוד לבצע סקר שוק טרם קניית מוצר כזה או אחר ועל אחת כמה וכמה חובה לבדוק את המוצר עצמו, אבל חורה לי לראות חברי פורום, ותיקים וחדשים, שמנסחים הודעות מכירה שטובי המוחות של אבי סופר לא היו חושבים עליהם (ואופיר יודע על איזו מודעה מדובר).

 

איתמר, כל אחד זכאי לדרוש על המוצר שלו כמה שהוא רוצה.

 

נכון מאוד. אבל אתה מסכים איתי שחבר פורום ותיק ומוערך שמפרסם באותיות קידוש לבנה מחירים מונפצים לגבי הסכום שיעלה לך ולי להביא את אותו המוצר בדיוק יהיה יקר במאות שקלים מהמחיר בפועל זה מקומם? מה אנחנו פה שוק? טמבלים? מה עם קצת אמינות?

 

האופן בה מנוסחת ההודעה הראשונה של אופיר בשרשור הזה הרתיחה אותי, ולכן רשמתי את מה שרשמתי. שוב פעם ההצגה הזאת כאילו MS-8 עולה בארץ לפחות 4,000 שקל :roll:

 

אז בבקשה, למען הדורות הבאים בנקודה הזו אעבור לפונט 2 מודגש וארשום: מאוד מומלץ לבצע סקר שוק לפני רכישת מוצר. לא כל מה שנאמר לכם צריך לקבל כתורה מסיני. לא מכירים את ebay, חנויות וירטואליות ועלויות משלוחים ומיסים? תתייעצו בפורום או עם אחד שמתמצא.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

http://cgi.ebay.com/MS-8-JBL-DIGITAL-SOUND-7-1-CH-SURROUND-PROCESSOR-MS8-/120639444914?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c16abd7b2

 

חנות אאוטלט, כתוב שהיא גם נותנת אחריות.

649.99 דולר המוצר. (הם כותבים שהריטייל הוא אלף, קשה להאמין אבל גם בDIYMA מישהו כתב שהמחיר הרישמי ברוסיה הוא 1060 או 1030 דולר, לא זוכר במדויק.)

105.25 דולר למשלוח.

 

שער הדולר היציג כרגע (בדקתי ממש עכשיו) הוא 3.485.

 

755.25*3.485=2632.04625 שקל.

 

תוסיף לזה 33% מכס ומע"מ, עם חבילה כמו שלו לדעתי לא יקרה מצב שלא יבדקו אותה, החבילה לא קטנה בכלל.

לי יצא 3500 שקל.

 

יש טעות בחישוב שלי? אני שואל בתמימות פשוט כי גם לי יש MS8 ואני אשמח לדעת מה מחירו הרישמי בארץ או להביא מחו"ל לעומת הסכום ששילמתי.

 

*הערה: אין לי שום "צד" בויכוח, אני באמת רוצה לדעת איפה הטעות בחישוב שלי לעומת המחירים שדובר עליהם פה.

 

עריכה: אכן יש חנות שמוכרת את הפרוססור המדובר ב485 דולר ו75 דולר משלוח אבל וזה אבל גדול! הם לא סוחר מורשה והאחריות שהם נותנים היא של החנות ולא של JBL.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

אופיר אני מציע שאתה ואיתמר תיפתרו את הסוגייה ביניכם במכות סטייל דוד וגוליית :-P

איך משאלה על מישקל של חבילה היתפתח פה ויכוח שלא קשור לשאלה של אודי

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

BioS, סתם סוחרים לא נותנים אפשרות לתוספת אחריות דרך SQUARETRADE ל3 שנים.... מעל 8K מכירות

WOOFERSETC מוכרים המון ציוד ממוחזר במחירים קרובים לחדשים. יש להם יותר מ9K מכירות.

 

יש עוד חנות שמוכרת ב485$ ולה יותר מ25K מכירות. איזו יחידה אתה תקנה בהנחה שכולם נותנים אחריות לשנה שלמה +אפשרות ל2 נוספות (רק אם אתה גר בארצות הברית)?

 

וכולם נותנים אחריות של חנות...

 

ובארץ, אם אתה קונה מוצר חשמלי כלשהו, מי נותן אחריות? יצרן או חנות שממנה קניתה ולה שילמתה??? אני דיי בטוח שזת שאלה רטורית.

 

בסופו של דבר זה לא משנה מורשה או לא מורשה. כולם קונים מאותו מפעל סיני ולJBL חשוב שיקנו כמה שיותר. לפי מה שזה נראה, MS8 יותר מוצלח מBIT1 בשל כמות תלונות ותקלות.

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

ממה שאני הבנתי חנות האאוטלט שדיברתי עליה נותנת אחריות של היצרן ולא של החנות.

כשאתה קונה מכונית חדשה מסוכנות אתה מקבל אחריות יצרן ולא אחריות סוכנות. (סתם נתתי דוגמא).

 

עוד פעם, יכול להיות שהחנות הנ"ל שמוכרת ב485 דולר היא אמינה ויש לה המון מכירות אבל לי נדלקת נורה אדומה כשאני רואה הבדלים של 200 דולר וגם זה יותר זול מהמחיר הרישמי ברוסיה נניח (שוב, הדוגמא עם רוסיה סתם כי ראיתי את התארד בDIYMA והיה מצויין המחיר הרישמי ברוסיה).

 

מה שיותר חשוב לדעת הוא מה המחיר הרישמי בארץ! מזה אפשר יהיה להתחיל לגזור משמעויות.

 

בכל מקרה, השירשור של אודי בכלל לא מתייחס לזה אלא הוא התייחס למידות ואיך אפשר להעביר במזוודה.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

http://cgi.ebay.com/JBL-MS-8-MS-Series-System-Integration-Digital-Processor-/280659133281?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4158968361

ומה לגבי מחיר רשמי זה? כולו 799$

:lol: תכין ווזילין

 

לפחות הם לא רושמים שאחריות תקפה לתקופת הדגם. כשהדגם יתחלף, אחריות תחדל.

 

עוד פעם, כל אחד מוכר במחיר שהוא רוצה. הכוח הוא בצרכן שמחליט אם לקנות ,ממי ובכמה. ומחנות שמוכרת ב799 אף אחד לא קנה MS8 :wink:.

 

 

 

איתמר, אני מסכים שלהפחיד את כולם במכס ובשיטות המיסוי שלהם זה לא לעניין אך כפי שכבר שמעתי מכמה אנשים : ז*נה לא מפחדת מז*ן.

 

רק אלו שרוצים לרמות אותם צריכים לפחד ולשעול שאלות דומות. אני אומר: שצריך לתרום להם לתרופות כי עצבים שלי שווים יותר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מצטער על החפירה אך מזה משעמם לי היום :?

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם
http://cgi.ebay.com/MS-8-JBL-DIGITAL-SOUND-7-1-CH-SURROUND-PROCESSOR-MS8-/120639444914?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c16abd7b2

 

חנות אאוטלט, כתוב שהיא גם נותנת אחריות.

649.99 דולר המוצר. (הם כותבים שהריטייל הוא אלף, קשה להאמין אבל גם בDIYMA מישהו כתב שהמחיר הרישמי ברוסיה הוא 1060 או 1030 דולר, לא זוכר במדויק.)

105.25 דולר למשלוח.

 

שער הדולר היציג כרגע (בדקתי ממש עכשיו) הוא 3.485.

 

755.25*3.485=2632.04625 שקל.

 

תוסיף לזה 33% מכס ומע"מ, עם חבילה כמו שלו לדעתי לא יקרה מצב שלא יבדקו אותה, החבילה לא קטנה בכלל.

לי יצא 3500 שקל.

 

יש טעות בחישוב שלי? אני שואל בתמימות פשוט כי גם לי יש MS8 ואני אשמח לדעת מה מחירו הרישמי בארץ או להביא מחו"ל לעומת הסכום ששילמתי.

 

*הערה: אין לי שום "צד" בויכוח, אני באמת רוצה לדעת איפה הטעות בחישוב שלי לעומת המחירים שדובר עליהם פה.

 

עריכה: אכן יש חנות שמוכרת את הפרוססור המדובר ב485 דולר ו75 דולר משלוח אבל וזה אבל גדול! הם לא סוחר מורשה והאחריות שהם נותנים היא של החנות ולא של JBL.

 

מחיר retail לא תקף בעולם האמיתי, למען האמת אין לי טיפת מושג למה הוא קיים.

MS-8 חדש ומקורי ניתן להשיג החל ב 485$ כולל משלוח בתוך ארה"ב, וזה ממוכר עם "רק" 26,000 עסקאות ו 99.9% פידבק חיובי.

לאחר מכן נכנסים למחשבון באתר כמו ushops שעושה שילוח בין לאומי זול וגובה מיסים כחוק ואפילו המוצר מגיע עם שליח עד הבית.

 

נניח שהמוצר שוקל 6 קילו וגודל הארגז הוא 50X50X20. נבחר שילוח מוזל (כלומר ימי, תוך חודש במקסימום זה בארץ) ונריץ חישוב.

 

נקבל שהמיסים יהיו 183.5$, שילוח 56.5$ וסה"כ עלות המוצר תהיה 730$, בלי הפתעות ובלי תיזוזים למכס ושאר מיסים מונפצים.

 

730$ כפול 3.5 (שזה שער הדולר היום) שווה ל 2555 שקלים, מחיר סופי ומוחלט.

 

לגבי שאלתך לגבי ההפרשים במחיר, רכשת לאחרונה מקרר? יצא לך להשוות בין המחיר של אבי סופר למחיר של שקם אלקטריק כאשר מדובר באותו הדגם בדיוק ומאותו היבואן (כלומר אני לא מדבר על ייבוא פרללי)? אתה תגלה פער של עשרות אחוזים במקרה הטוב. למה? כי אחד מעדיף למכור לכל עמישראל במאסות ולהרוויח פחות על כל עסקה והשני מתעקש על שכירת חנויות יקרות בעזריאלי עם אנשי מכירות מעונבים וצביקה הדר כפרזנטור.

ככה גם בעולם האינטרנט. אתה יכול לקנות מ WOOFERSETC או AMAZON במחיר מופקע אבל להרגיש "בטוח" או שאתה יכול לרכוש ממקור קצת פחות מוכר אך עם מוניטין מצויין (ו 26,000 עסקאות עם פידבק כזה זאת קנייה בטוחה מאין כמוה) ולחסוך כמה מאות דולרים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אפשר לקבל הסבר איך החברה מביאה לך את המוצר אבל כשהקופסא הלא קטנה נכנסת לארץ היא מדלגת על החלק של המיסים? באמת מעניין, אולי אני אקנה לי איזה מגבר בדרך הזאת :twisted:

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

Bios, זו בדיוק הנקודה, היא לא.

ushops פועלים עם דואר ישראל ואגף המיסים, והמיסים של המוצר נגבים דרך ushops בצורה אוטומטית ולפי הקבלה שמגיעה אליהם. ככה אתה לא מסתבך עם קריאות ליד אליהו ומצד שני גם מקבל את המשלוח הזול ביותר.

 

ואופיר, אם יש לך מה לומר אתה מוזמן להתנסח בצורה ההולמת אותי ואת הפורום, ההודעה האחרונה שלך נמחקה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

סבבה אתה תחכה חודש חודשיים למוצר דרך משלוח ימי

ומי שירצה לקבל אותו מיידית יקנה ממני

סגרנו את הסיפור? יופי!

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

מי שדחוף לו (ותהרוג אותי מה דחוף עם אודיו לרכב) שירכוש ממך או מכל אחד אחר באיזה מחיר שבא לו.

כל מה שאני בא לומר (וחוזר על זה כבר פעם שלישית בשרשור הזה) זה שאתה יוצר מין "הילת מחיר" סביב ה MS-8 ואני בא להראות שזה לא ככה. לא אמרתי לא לקנות ממך, לא אמרתי שאתה רמאי או גנב, אמרתי שזה לא לעניין כל נושא המחירים המנופחים. הנה, הראתי שניתן להשיג את המכשיר ב 2,600 שקל ונשאר עודף ללאפה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר תוסיף לזה עוד קצת שער העברות +לך תדע איזה ג'וק יעבור להם במכס אני ממזמן הזמנתי מצבר של קינטיק {ז"ל} לקחו לי מיסים משהו כמו 350 שקל ,מקסקומה הזמין מצבר שאמור ליהיות יותר זול משלי ורצו ממנו מיסים פי 4 ממני אם לא יותר

יכול ליהיות שהמחיר שאופיר דרש עליו בהתחלה היה קצת יותר מידיי יקר אבל אופיר כשהוא רכש אותו הוא שילם עליו מחיר יותר גבוהה ממה שהוא נימכר היום בארצ"הב ונוסיף לזה שה-$ ימח שמו היה הרבה יותר יקר מהיום :idea:

אז אופיר אכל צינור והוא גם הוריד את המחיר

ולא צריך להיתעצבן בשבת :-P

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אני לא חושב שהתנסחתי בצורה לא הולמת

תגיד לי בדיוק מה לא הולם שם ואני אפרסם שוב את התגובה כי חשוב לי שיראו אותה

ירדתי לפסים אישיים בדיוק כמו שאתה ירדת לפסים אישיים - דיברת על מחיר שאני לוקח? דיברתי על מחיר שאתה לוקח

 

ושוב פעם אני ארשום את ההודעה האחרונה לפני שהוכנסתי למעקב

אתה מוזמן לקנות ב2500 ואפילו ב2000 ולחכות חודש חודשיים עד שיגיע במשלוח ימי

אם מישהו רוצה את זה באופן מיידי הוא יכול לדבר איתי

עוד פעם - אני אישית המלצתי לאנשים לקנות באיביי - אנשים שאמרו לי "יש ב400 דולר כולל משלוח" ובלה בלה בלה - עדיין לא ראיתי את אחד מאלה שהמלצתי לו מזמין באמת.

אתה יודע שאני הראשון שיזמין מאיביי אבל אין לזה שום קשר והמחיר לא צריך להיות אותו מחיר נקודה.

מי שרוצה לשלם פחות צריך להתאמץ יותר! אם אתה מוכן למאמץ תהנה

אתה יודע מה עצוב? שאתה מכפיש אותי ובינתיים כל מי שהביא ms-8 וביקש ממני עזרה נתתי לו את כל הלב! אפילו שהוא קנה אותו ממקום אחר!

מה אני ילד קטן? מההתחלה התלהבתי מהמוצר כמוצר. את ההזמנה של השני עשיתי אחרי שהייתי מרוצה מהמכשיר שלי וכי רציתי לחשוף עוד אנשים לזה

אם הייתי רוצה סתם למכור ולעשות רווח נראה לך שהייתי מביא יחידה אחת? תהיה רציני אפשר לחשוב על כמה כסף פה מדובר שאתה עושה ממני איזה נוכל

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |


×
×
  • תוכן חדש...