Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אופיר אתה לוקח את זה סתם קשה מדי ללב,קראתי את כל מה שהוא כתב לך ואתה סתם מגזים לגבי שהוא מעליב אותך או רושם שאתה נוכל.

 

מקווה שתצליח למכור את הפרוססור שלך בהקדם גם במחיר שאתה רוצה עליו.

Scan Speak

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אופיר, אתה בכלל קורא את מה שאני כותב? מה הקשר בין מה שאני כתבתי למה שאתה חושב?

 

בפעם הרביעית (מעניין עוד כמה פעמים אני אצטרך לעשות את זה) - אתה יכול לדרוש איזה מחיר שאתה רוצה, כמה שאתה רוצה ואיך שאתה רוצה. שפתיי חתומות, שכל אחד יעשה את החושבים שלו.

 

אותי מעצבן שאתה מציג את העניין כאילו מאוד לא משתלם להזמין מחו"ל, וזה לא המצב. באופן עקבי אתה טורח לציין במודעות המכירה שלך ובשרשורים את מחיר העלות, וזה פשוט לא נכון, אתה מטעה את חברי הפורום פעם אחר פעם.

 

קנית ביוקר? סבבה. קנית מאמאזון? מגניב, אני בטוח שקיבלת שירות טוב, אבל תפסיק להציג את המקרה שלך כמקרה מייצג לכלל ה MS-8ים או כל מוצר אחר שקיים בעולם.

 

אתה לא נוכל ולרגע לא הצגתי אותך כנוכל, אבל אתה חייב להפסיק עם מלאכת ההפחדה הזו, היא לא תורמת לאף אחד ובטח שלא תעזור לך למכור את המכשיר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ומתי אמרתי שלא משתלם להזמין מחו"ל?

תראה לי פעם אחת שאמרתי שלא משתלם להזמין מחו"ל - פעם אחת לא צריך יותר!

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

אני כותב משהו אחד, אתה מבין משהו אחר. דו שיח של חרשים.

לאור התגובה השנייה שלך שמחקתי הרגע אני גמרתי את הדיון איתך. שיהיה לך בהצלחה במכירה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יש לי כמה דברים להגיד:

1. כבעלים של חנות מחשבים, לעיתים רבות אני מוכר מוצרים יותר יקר מאחרים, הסיבה היא שמחיר הוא נגזרת ישירה של מחיר עלות. אופיר קנה ביותר וזה המחיר שלו, למזלו ההפרש בין מה שאפשר לקנות בארץ שזה ההשוואה היחידה שאפשר לעשות במחיר לבין המחיר שלו היא נמוכה.

חול זה תמיד אופציה ולה החסרונות שלה.

אם נצא מנקודת הנחה שכרגע אין MS-8 לקנייה בארץ (רכשתי את האחרון אם הבנתי נכון) אז אופיר הוא האופציה היחידה ומי שמוכן לשלם ישלם.

 

2. אופיר עזר לי אישית המון עם הMS-8 ובכל שעה!ובכל שאלה ולא רק בזה.

 

3. אני לא מבין למה יצאת עליו איתמר, הוא לא אמר כלום בדיון הזה. לכל שיטת רכישה היתרונות והחסרונות שלה.

פורסם

קרא שוב את כל 8 התגובות שלי בשרשור הזה ותבין שלא יצאתי עליו ולו לרגע קט, יצאתי נגד תופעה.

בניגוד למה שהוא חושב אין לי שום דבר נגדו או נגד ה MS-8, יש לי בעייה רק עם הדבר שכבר הזכרתי 4 פעמים בשרשור הזה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר אולי תעשה מצווה לי ולכולם פה ותנעל את השרשור הזה?

אני את התשובה שלי לנושא כבר קיבלתי, אז למה הוא עדיין פתוח ועדיין מגיבים בו?

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

אודי, אתה מרגיש לא נעים?

 

אני לא אוהב להגיב על שרשורים כאלו, אבל השרשור הזה נשאר פתוח רק מפני שיש לו תכלית לדעת הפורום (הנהלה ושות'..)

ואני יכול להבין גם למה,

 

מצד אחד אופיר (אדם מקסים שלעצמו, חבר, מאוד מוערך, שאני אישית מאוד מסמפט..) מציג עובדות מעט פסימיות.

העובדות נכתבו מתוך ניסיון די רב שלו, שהבנאדם יבא שלל מוצרים, בחלקם נפל, ובחלקם הרוויח ובגדול.

מנסה לשתף את הידע שלו עם כולם, ומנסה לומר לחברים פה דבר פשוט:

אם אתם לא מבינים גדולים בעניין קניות דרך הרשת, עדיף לכם לרכוש מוצר ממישהו שכן מבין ולשלם כמה שקלים יותר.

 

עם הדבר הזה אני די מסכים, שהרי אדם שיודע לרכוש ברשת לא יפול ברשת :lol:

 

ומאידך אומר איתמר,

אל תבהיל את החברים בפורום, אתה לא מוכר זהב בגרוש ואתה סתם מבהיל אנשים, השד לא כזה נורא.

 

לדעתי,

עדיף לרכוש מוצר בארץ אם ההפרש הוא לא גבוה, מאחר וגם מי שרכש פעם מוצר ברשת יודע שלפעמים קורה ויש פדיחות, ולא מעט...

גם אני שדי מבין נפלתי מס' פעמים, עם קניות בטוחות באיביי עם בנאדם עם 99.7% פידבק חיובי.

שקיבלתי מוצר שאינו מתאים לציפיות שלי וכו', השירות היה סביר ולא יותר מזה.

לפעמים מקבלים את המוצר בצורה לא הכי מושלמת, ולא בגלל החנות, אולי במשלוח ישנה בעיה וכל מיני בעיות כאילו.

 

לרוב המוצרים מגיעים בצורה טובה מאוד ומוצרים איכותיים בדר"כ.

 

שכל אחד יעשה כראות עיניו בכל הנוגע לרכישת מוצר ברשת / קניה בארץ מחנות / מאדם פרטי / יד שניה וכו'...

 

הרבה מוצרים נמכרים בארץ במחיר אטרקטיבי (כמה מאוד שקלים פחות או יותר ממחירו בחו"ל)

לפחות כאן יש עם מי לדבר ולהעזר בו.

 

וכמו שאמרו פעם בזהו זה:

"מה הלקח? לא להתפתות לעסקאות בשטח!"

 

שבוע טוב לכולם

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG


×
×
  • תוכן חדש...