Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה המידות של הקופסא

ומה המשקל של כל הקופסא עם כל החלקים בתוך של ה JBL MS-8 ?

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Main Unit Dimensions (L x W x H): 11-1/2" x 7-3/8" x 2-1/8" / (293mm x 187mm x 55mm)



 

 

Display Unit Dimensions (H x W x D, including stand): 3-1/8" x 3-3/8" x 2-7/16" / (79mm x 86mm x 62mm)

 

 

Weight: Main unit – 6.4 lb (2.9kg)

 

 

Display unit – 2.8 oz (80g)

 

 

Remote control – 1.4 oz (40g)

Scan Speak

פורסם

אז יעני 3 קילו כל הסיפור הזה?

מעולה!

 

אולי תהיה לי אפשרות להביא MS-8 בסביבות ה1700-1800 שקל מארה"ב

שווה להביא?

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

רק נחכה לקבל תשובה מבן דוד שלי, לראות אם יהיה לו מקום במזוודה =P

הוא מגיע באמצע יולי

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

אל תטעו את הבן אדם

זה ממש לא 3 קילו

זה 5-6 קילו ( ואם מסתכלים על משקל נפחי זה יוצא 7.5 בערך )

 

גודל החבילה הוא בסביבות 45x45x15 ס"מ

היא יחסית גדולה אז אם מישהו מביא את זה איתו תבהיר לו שהוא יצטרך מזוודה כנראה רק בשביל זה אם הוא משאיר את זה עם הקופסא המקורית

 

אם אתה שולח בדואר אז משלוח יעלה לך כ90-100 דולר

 

קח בחשבון מנסיון אישי שיכול להיות שיתפסו לך את החבילה במכס ויחייבו אותך במיסים לפי המחיר הרשמי שהוא 800 דולר ( למה מנסיון אישי? כי כבר עשו לי את זה , יכול להיות מקריות ויכול להיות שלא אין לי מושג - בכל מקרה גם ערעור לא עזר לי.. )

 

תהנה :)

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

לא, הגיע הזמן שאתה תפסיק להטעות את כולם.

 

שישלח את זה דרך USHOPS. יגבו ממנו את מחיר המשלוח הנמוך ביותר ואף אחד לא ילך לחפש "מחיר RETAIL" מופרך.

2700 ש"ח (בהגזמה) ולכל אחד יש ביד MS8 אחרי מיסים ומשלוח עד פתח הבית.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מה יש לך מה זאת היציאה המפגרת הזאת?

לא עבדתי על אף אחד שיעשה מה שבא לו אני נתתי עובדות

זה שיש לך בעייה איתי באופן אישי זאת בעייה שלך ואתה לא תתחיל ללכלך פה עליי

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

שאלתי את המוכר באיביי ישירות את המשקל, והוא אמר לי 5 וחצי - 6 קילו, בכל מקרה, זה הרבה מדי בשביל שבן דוד שלי יוכל להביא לי את זה לארץ

נוותר לבנתיים

 

אם לדוגמא אני שולח את זה אליו

והוא מוציא מהקופסא ושם בסתם קופסא אחרת ושולח את זה אלי, זה עדין יתקע במכס?

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

אופיר, מצטער אבל איתמר צודק ב100 אחוז.

 

העלות של ms-8 בארץ ממש לא רחוקה ממה שהוא כתב. מה עוד שישראל junior מוכר במחיר הזה כמעט ms-8 חדשים.

קשה לי להאמין שjunior מפסיד על המכירה (זה כמובן עם להאמין לתימחור שלך).

 

לאיתמר אין כלום אישי במקרה זה, חורה לו בדיוק כמו לי, העיוות שלך של המציאות במקרה זה, מסיבות די מובנות

(מספיק להציץ ביד שניה פה בפורום בשמונה חודשים האחרונים כדי להבין למה).

 

אלי

 

פורסם

שום קשר לתמחור או לזה שאני מוכר זה בכלל לא קשור למה שכתבתי

הבחור שאל מה המידות והמשקל ומה שאמרו לו זה לא נכון

 

ותאמין לי שאני יודע מה אני אומר על איתמר, זה ממש לא מהיום

בחיים לא ניסיתי לדחוף לאנשים את מה שאני מוכר בכוח ותפסיקו לעשות ממני איזה רמאי

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

אופיר,

נגדך אין לי כלום, אתה בחור חמוד, סימפטי ורגיש. יש לי בעייה עם מודעות המכירה שלך, בהן אתה פועל כמו איש מכירות אגרסיבי ומוכר שקרים לכל הפורום. אני מציע לך להפסיק לעוות את המציאות ולמכור לאנשים שקרים וסכומים מנופחים, זה לא לעניין.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

על איזה שקרים אתה מדבר בדיוק?

בחיים לא שיקרתי לאף אחד.

מי שמדבר איתי אני הולך לקראתו, ואם היית קצת שואל אנשים אני אישית המלצתי לפחות ל3 לקנות באיביי

אני לא מנסה לרמות אף אחד - אם מישהו מוכן להמתין וכל מה שרשמתי למעלה תפאדל, איך זה קשור אליי?

מבחינתי אני מוכר מוצר שזה הערך שלי בשבילו, אני מוכן להתגמש וכבר התגמשתי אבל עד גבול מסויים שכבר אני מעדיף שישאג אצלי בינתיים

וחוץ מזה אם אתה אומר שניתן להשיג את זה ב2700 ואני מוכן לרדת ל3200 נגיד אז מצטער זה ממש לא מחיר מנופח למכשיר שאתה מקבל ביד

שכל אחד יעשה מה שבא לו אבל אני ממש לא חושב שזה לעניין המסע הכפשות הזה

הרבה מכם מכירים אותי באופן אישי וקצת קשה לי להאמין שככה תופסים אותי פה

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

אני חושב שאופיר צודק.

כמו שבזאפ יש חנות שמוכרת מוצר ב-1000 שח וחנות אחרת שמוכרת את

אותו מוצר ב-1800 שח זה לא אומר שאם הם מוכרים יקר אז הם רמאים זכותם לדרוש

איזה מחיר שהם רוצים וחובתו של הצרכן לבצע סקר שוק.

 

איתמר התגובה שלך צריכה להדליק נורה אדומה בכול מה שנוגע להתנהלות פורום מכירה

ורענון ההתנהלות סביב הפורום הזה ,שלדעתי ישנו כשל מיבני בדרך שבה הוא עובד.

 

צריכה להיות רובריקה מסויימת שבה מוכר צריך להציע את המוצרים שהוא מעוניין למכור

והמלצה \אזהרה לצרכן שמעוניין לרכוש.

פורסם

אופיר, אני מצטער להגיד אך מחירי הMS8 בארץ הם באזור 2700-2600 לחדש אם אחריות.

 

אם מזמנים מחו"ל אז אחרי כל המסים מלאים זה יוצאה 2600 (אחריות של חנות גדולה לשנה שלמה מיום הקניה).

 

למחיר של מעל 3000 אפשר להגיע רק אם קונים במחיר של MSRP (ומי אידיוט שיקנה ככה?) ומבקשים לשלוח דרך UPS\FEDEX. אני מניח שמי שרוצה לקבל את המוצר תוך 4-7 ימים , הכין חבילת ווזלין ובעל ארנק בלי תחתית.

 

 

 

איתמר, כל אחד זכאי לדרוש על המוצר שלו כמה שהוא רוצה.

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!


×
×
  • תוכן חדש...