Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, עד היום אני עם אקסנט ידנית אחלה אוטו אני חייב לציין.

אני חייב רכב משפחתי ולא יכול קטן.

אני רוצה קצת להתקדם וחשוב לי הפעם רכב חסכוני יותר וגם חזק ואמין.

התקציב שלי גג 40.000 ש"ח

אני נוסע יותר מ 20.000 ק"מ בשנה

המליצו לי על סיאט טולדו דיזל ידני שהיא מאד חסכונית,

אוקטביה דיזל ידני {אבל אין כימעט למצוא}

סיווק ידני בשנתונים 2003/2006

 

אשמח לשמוע גם מהמומחים כאן חוות דעת

 

אוטו חסכוני בדלק ואמין .

 

תודה רבה

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

אם תמצא אוקטביה דיזל ידנית שמורה, תהנה מרכב נעים למדי, חסכוני ואמין. מנועים האלה עוברים מעל חצי מיליון קילומטר אצל נהגי מונית. הבעייה למצוא אחת שמורה מידיים פרטיות. זה אפשרי, קשה מאוד, אבל שווא לדעתי את המאמץ.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ראיתי ביד 2 פולקסווגן גולף דיזל עם קילומטראג יחסית נמוך, שזאת יכולה להיות אחלה אופציה.

 

בכול מקרה מנסיון על סיאט טולדו, הוא רכב די אמין, אין לי שום דבר רע להגיד עליו חוץ מזה שהוא רכב מאוד מאוד אפור(מאוד משעמם). זאת כניראה הסיבה שרואים הרבה סיאט טולדו למכירה עם קילומטראג' מאוד נמוך יחסית.

 

סיויק ידנית יכולה להיות אחלה אופציה רק שקשה למצוא כאלה.

פורסם

גולף גם אופצייה טובה (למעשה טולדו ואוקטביה מבוססים על המכלולים שלו). אפשר למצוא SDI שהוא ללא טורבו ומאוד חסכוני בסולר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
זאת כניראה הסיבה שרואים הרבה סיאט טולדו למכירה עם קילומטראג' מאוד נמוך יחסית.

 

זאת כנראה סיבה טובה לקנות טולדו דיזל.

יש עוד שתי סיבות - מחיר קניה יותר נמוך ומחיר ביטוח מקיף משמעותית יותר נמוכים משל אוקטביה.

 

היתרון של סקודה הוא בצורת הפתיחה של בגאז' (דלת חמישית).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לעניות דעתי כל מה שהוא יחסוך בהוצאות הדלק - ילך למוסך בהוצאות על תיקונים.

 

רכב דיזל בתקציב נמוך - הזמנה לצרות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לגבי הגולף, הייתי מאד רוצה אבל זה יהיה לי קטן אני עם תינוק.

 

עשיתי קצת שיעורי בית ביד 2 ואתרים נוספים,

הונדא סיווק ידני כימעט ואין בנימצא

אוקטביה שמורה דיזל יש אבל צריך למצוא מציאה

סיאט יש אבל לא הרבה.

 

הייתי שמח לשמוע עוד אלטרנטיבות.

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

למה מתכון לצרות?

40K, הוא יכול לקנות פולו SDI שנת 2005 ומעלה.

 

אוקטביה בהחלט רכב טוב, אבל הבעיה היא הביטוח שיעלה לך הון תועפות.

שים לב שהרוב גם היו בעברן מוניות.

 

יש גם פולו קלאסיק, שהיא גדולה יותר אבל אני לא יודע עד איזה שנתון.

חבר לי עם 2 ילדים ומסתדר עם פולו SDI שנת 2004.

אם זה ילד ראשון, לדעתי לא אמורה להיות לך בעיה.

קובי

פורסם
זאת כנראה סיבה טובה לקנות טולדו דיזל.

יש עוד שתי סיבות - מחיר קניה יותר נמוך ומחיר ביטוח מקיף משמעותית יותר נמוכים משל אוקטביה.

 

היתרון של סקודה הוא בצורת הפתיחה של בגאז' (דלת חמישית).

 

לפי מה שאני יודע אלה שנמכרות עם קילומטראג' נמוך זה גירסאות הבנזין. הדיזל נמכר עם קילומטראג היסטרי.

פורסם
למה מתכון לצרות?

40K, הוא יכול לקנות פולו SDI שנת 2005 ומעלה.

 

אוקטביה בהחלט רכב טוב, אבל הבעיה היא הביטוח שיעלה לך הון תועפות.

שים לב שהרוב גם היו בעברן מוניות.

 

יש גם פולו קלאסיק, שהיא גדולה יותר אבל אני לא יודע עד איזה שנתון.

חבר לי עם 2 ילדים ומסתדר עם פולו SDI שנת 2004.

אם זה ילד ראשון, לדעתי לא אמורה להיות לך בעיה.

 

לגבי הפולו,

הקלאסיק הוא כבר ישן,

 

ונראה לי שפולו יהיה לי קטן,

אני חייב באגז' גדול ומושב אחורי מרווח.

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

×
×
  • תוכן חדש...