Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מבקשת לקבל ייעוץ בעניין קניית רכב קטן

 

 

מנוע 1.3- 1.4

אמינה מבחינת תיקונים, לא רוצה לבלות כל יום במוסך.

לא שתיינית דלק אובסיסיבית, שתהייה חסכונית בדלק

הרכב אמור להיות רכב לעיר, עם נסיעה מחוץ לעיר פעם בשבוע.

אוטומטית.

ולא שתהיה עגלה..

 

יש לי עד 40 אלף שקלים.

 

יש אפשרות גם לקנייה בליסינג, או חב' השכרה ..

 

תודה רבה!

פורסם

היי גלי,

 

בתקציב הזה, קניה מליסינג תאפשר לך לרכוש רכב כמו יונדאי גטס 2008 -

לא הכי חסכוני בדלק, אבל מאד אמין ופשוט, ומתאים מאד לשימוש עירוני.

אם, בנוסף לסכום הזה, יש לך אפשרות לשלם את היתרה בתשלומים חודשיים לא גבוהים, את יכולה לרכוש רכב טוב יותר וחסכוני יותר, כמו דייהטסו סיריון.

 

בהצלחה,

גיל מאוויס

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

תודה רבה.

 

יונדאי גטס לא באה בחשבון בכלל.

 

ניסיתי לבדוק 2 דייטסו, שילמתי כסף בעבור הבדיקות והתאכזבתי קשות.

מדובר ברכבים שחוטים לחלוטין, ולא בא לי לבלות במוסכים, עקב בלאי קשה.

 

יש לך עצה אחרת?

פורסם

אם אין לך התנגדות להילוכים ידניים ואת זקוקה לרכב קטן - נסי לחסוך עוד 10,000 ש"ח (גם אם זה לוקח עוד זמן מה), וחפשי סוזוקי אלטו שנמכרת כמה חודשים אחרי שנרכשה. מתברר כי לא מ עט אנשים רכשו את הרכב ואינם מעוניינים להחזיקו, והמכוניות נמכרות בגיל פחות משנה סביב 50K. שימי לב שמדובר ברכב קטן (מצויין לבחורה צעירה הזקוקה לרכב עירוני קל לתמרון), אבל ההילוכים ידניים - לטוב ולרע.

כמובן שאם רשיון הנהיגה שלך מוגבל לאוטומטי הצעתי לא רלונטית, אבל אם יש לך רשיון ללא הגבלה זו תגלי שלהילוכים הידניים לא מעט יתרונות בשליטה ברכב, בניצול יכולותיו ובחסכון בדלק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ממליץ לך לבדוק פיאט פנדה ( שנת 2006-2007 תכנס לך לתקציב ).

או פיאט פונטו גרנדה ( תוכלי למצוא אחת יוצאת ליסינג או השכרה משנת 2007 שתכנס לתקציב )

פורסם

כמה הצעות,

הראשונה היא:

פורד פיאסטה 2004 שתעלה לך ע"פ המחירון 31 אלף, רכב קטן, זריז, איכותי, לא יודע כמה צריכת הדלק אך אני

יכול לומר לך שהוא מצוייד בכריות אוויר, ABS וחלונות חשמל, הוא רכב מאוד אמין, מחזיק שנים,

ford-fiesta.jpg

 

סיריון מנוע 1000 סמ"ק (מנוע של אופנוע!) ממודל 2005 תעלה לך 40,000 והיא מצויידת ב54 כוחות סוס,

די חלש לטעמי, בתוספת תקציב תוכלי להשיג את המנוע 1.3 שהיא יותר מהירה וזריזה, הרכב קיבל שלושה כוכבי בטיחות,

שזה די סביר,

daihatsu_sirion_01.JPG

 

קיה ריו 2006 גם נכנסת לך לתקציב, רכב קטן וזריז, אך רועש בטורים גבוהים,

מצוייד ב96 כוחות סוס, המחירון שלה הוא 36 אלף, היא קיבלה 4 כוכבי בטיחות, רכב מצויין ואמין בסך הכל,

2007-kia-rio-21_1600x0w.jpg

 

הרכב הבא שעולה לי לראש היא הניסאן מיקרה 2005 עם חריגה של 2000 ש"ח מהתקציב

איכות של ניסאן, רכב מצויין, מעט צפוף לדעתי, מאוד אמינה, 88 כוחות סוס ו4 כוכבי בטיחות,

Nissan-Micra_2005_1600x1200_wallpaper_02.jpg

 

האחרונה שאציע לך זאת הסקודה פאביה 1.4 ממודל 2005 שנכנסת לתקציב שלך,

רכב מאוד חסכוני, איכות גרמנית, 75 כוחות סוס, ו4 כוכבי בטיחות , יש אוטומאט ויש ידני,

מגיעה בגירסאת סדאן/האצ'בק/סטיישן - התמורה הכי מצויינת לכסף (לדעתי)

Skoda-Fabia_Sedan_2005_1280x960_wallpaper_02.jpg

 

 

אולי הצעתי רכבים משנתונים פחותים מקודמי, אך אלו רכבים איכותיים, אמינים, וגם לא צורכים הרבה,

 

מקווה שעזרתי - בהצלחה!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

wow!!!

 

תודה רבה..

 

אני חושבת שאני אגדיל את התקציב שלי.. לא בא לי רכב ישן.. האמת היא שההחלטה נעשתה בימים האחרונים..

 

מה דעתכם על סקודה פביה?

 

ואין מצב לגיר ידני בשום פנים ואופן..

פורסם

המלצתי לך על פאביה! רכב מצויין! אם תגדילי את התקציב זה יפתח בפנייך עוד אופציות,

 

בהודעת הפתיחה שלך את אומרת שאת גם מוכנה להשכרה או ליסינג לשעבר - רדי מזה!

רכבי הליסינג נקרעים על ימין ועל שמאל! ושלא נדבר על רכב השכרה לשעבר, אני לא אומר

שלא תפלי על מציאה, אך הסיכוי לנפילה על רכב דפוק לא שווה את זה, אני לא בעד לקנות מליסינג,

(סתם לידע כללי - בפורום שטח יש על זה אשכול:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=378084 )

 

אני לא יודע מה עם אחרים, אך אם יש בפניי סיטואציה של קניה בתקציב מוגבל, אני ארד במודל

ולא אקנה ליסינג/השכרה לשעבר, את מה שאני אחסוך על הקניה של הרכב אני אשפוך כפול בתיקונים

על רכיבים שעברו התעללות ובלאי מואץ, ושוב! אני לא אומר שאין רכבים טובים מליסינג, אך עד שתמצאי

אחד במצב טוב יקח לך הרבה זמן וכאב לב, אישית, אני מעדיף מיד פרטית,

 

תביני שהמודל לא משנה, משנה איך ומה היחס שהרכב קיבל,

קניתי השבוע לבת דודה שלי אימפרזה מודל 2000 מנוע 1.6 ידני

אוטומאטית מפנסיונר ב18 אלף, היא הייתה במצב הרבה יותר טוב מעשרות

רכבי ליסינג שעברתי איתה בבדיקות (שאני בדקתי כאדם שחי את תחום הרכב)

עדיף לך לפעמים לרדת במודל ולקבל רכב עם שקט נפשי מכאני מאשר מאזדה

ליסינג שנשחטה ע"י עובדי חברה שלא איכפת להם,

 

על כל שאלה נוספת אשמח לעזור,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

איזה אופציות נוספות יש באמתחתך?

אני חושבת שאם אני משקיעה 50 אלף ברכב, אני כבר אעדיף משהו חדש, עם תוספת מימון.

התקציב נראה לי עד 100000 ש"ח, קצת פחות..

פורסם

זו אופציה, אבל אל תשכחי את האחוזים שאת מפסידה על הרכב במכירה (הרבה!)

וברגע שאת לוקחת מימון את משלמת מחיר קבוע לדבר שערכו יורד,

 

אם היה לי 50K והייתי צריך רכב, הייתי מחפש רכב פרטי מיד שניה,

לדעתי (שוב) הסקודה פאביה תתאים לך - בהצלחה!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

×
×
  • תוכן חדש...