Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם!

לא מזמן פתחתי שירשור על הראש מנוע של הפולו שלי..

וכן עשיתי ראש מנוע.

עכשיו לבעיה עצמה החלפתי בית מצערת (מנוע צעדים) לפני חודשיים כי האוטו היה מגמגם בטורים כל הזמן..

היום היה יום חם הדלקתי את המזגן באוטו על קור והאוטו או שנכבה לי אם אני בניוטרל או שמתחיל לקרטע לי אבל כל הזמן למטה כאילו הוא רוצה להתכבות...

הייתי אצל איש מזגנים היום אמר לי מנוע צעדים..

התקשרתי לבן אדם של המנוע צעדים אמר לי שזה בעיה במזגן..

אני כבר אובד עצות בבקשה ממכם עזרה חוות דעת משהו!!

תודה רבה מראש לעוזרים!

 

נ.ב. יש לציין שהמזגן גם לפני החלפת המנוע צעדים עשה את הבעיה הזאת...

  • ספונסר פורום
פורסם

רוב הבעיות שקשורות לייצוב הסלד בסרק ברכב הזה מתבררות כתקלות

במצערת המנוע שהיא אחראית על ייצוב סלד הסרק ופיצוי סלד בעת הפעלת עומס כגון מזגן .

לפי התאור שלך אתה כנראה הרכבת מצערת משומשת ומתברר שהיא לא תקינה ,

אני מציע לך להיכנס למוסך מומחה לרכב הזה כדי שיקבע אם התקלה היא אכן במצערת וכך

תוכל לדעת בוודאות אם עליך לתבוע אחריות מהמוכר של החלף הזה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רון תודה על התשובה.

תראה יש עוד בעיה אני חושב כבר שזה בעיה של חשמל אבל אולי זה קשור...

אני עושה אור גבוה הטורים יורדים מעט ואז עולים רגיל.

גם שאני מעלה חלונות חשמל או מוריד הטורים גם יורדים ועולים.!

ועוד שאלה קטנה צריך להיות 2 מאווררים או מאוורר 1 שהוא עושה במהירות 2 מזגן במהירות 1 רדיאטור?

ואם במהירות 2 שהוא עובד למזגן הוא צריך לעבוד ללא הפסקה כי זה מה שהוא עושה עובד ללא הפסקה עם המזגן.

תודה מראש מתן

פורסם

מאוורר אחד שתי מהירויות.

בעת הדלקת המזגן מיידית המאוורר מתחיל לעבוד על מהירות נמוכה וכשהלחץ במערכת המיזוג עולה המהירות הגבוהה נכנסת לפעולה. כמו כן חום המנוע גם הוא שולט בהפעלה של שתי דרגות האוורור.

 

בכל מקרה תקלה נפוצה היא שהמהירות הנמוכה אינה פועלת - תקלה ביחידת הבקרה של המאוורר (נקראת בשפת העם "ממסר מאווררים") והוא הקופסה המלבנית שליד המצבר.

 

לעניינך- האם החלפת למצערת משומשת או חדשה?

משומשת/משופצת לא שווה כלום. אין שום שיפוץ שמצליח באופן שמחזיר את המצערת לתפקוד מלא. חלקי במקרה הטוב.

אם החלפת למצערת חדשה או שהיא לא תקינה (או שהיא חיקוי סיני סבל) או שלא בוצע כיול וכיוון.

 

כעיקרון בדיוק כמו שרון כתב לך- ייצוב הסל"ד ברכב זה הינו באחריות המצערת בלבד. למשל אם אתה מדליק מזגן או שיש צריכת חשמל גבוהה מי שאחראי לייצב את הסל"ד זה המצערת. אם זה לא קורה כמו שכתבתי- או שהיא לא תקינה, לא מכויילת או שיש לך בעיה של יניקת אוויר (דליפת וואקום).

 

הפתרון במקרה שלך יהיה לגשת למוסך שמכיר טוב את הרכב הזה ולשלול את כל האפשרויות שציינתי.

בהצלחה וחזור לעדכן.

פורסם

אביב תודה רבה לך על העדכונים האלה...

משהו שאני רוצה לציין זה שהיום הדלקתי את המזגן באוטו ולהפתעתי הכל היה תקין פתאום סל"ד מיוצב בובה.

כל זה אחרי ששמתי תוסף דלק שבוע לפני כן ומסתבר שאולי הוא עזר לא יודע מה להגיד לכם!

תודה בכל אופן על העזרה שלכם חברים!

×
×
  • תוכן חדש...