Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת Check Agent דולקת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם היא נדלקה, כנראה שצריך לבדוק את הסוכן שלך.

 

אפשר לנהוג, אבל כדאי לקפוץ למוסך בהקדם בשביל למצוא היכן התקלה. שים לב - חזור לכאן עם קוד התקלה ואיבחון המוסך, לפעמים מוסכים מתעצלים לתקן תקלה פשוטה, ופשוט מחליפים את החלק בסכום גבוה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קרה לחבר שלי בשברולט דומה, הוא רץ למוסך ושם נאמר שבבדיקה (עלות כ-200 ש"ח) לא נמצאה תקלה.

סובבו איזה סויץ' וכיבו את המנורה, לאחר מספר ימים זה קרה שוב, הוא הלך למוסך פעם נוספת, סובבו שוב

את הסויץ' וכיבו... ובפעם השלישית שהנורה דלקה הוא כבר התחיל לסובב את הסויץ' בעצמו.

בכל מקרה, הנורה יכולה לדלוק בגלל 200 סיבות, בד"כ זה בגלל ממיר קטליטי סתום (ואז העסק הופך ליקר

במיוחד אם אתה תרכוש ממיר חדש של היצרן, התחליפי עולה פחות, הרבה פחות), בעיה במערכת צינורות

הוואקום ושסתום הסולונאיד.

שווה לבצע את הבדיקה במוסך, אולי הם יעלו על משהו ויפתרו את הבעיה.

בחוברת היצרן כתוב שניתן לבצע נסיעות קצרות אבל גם שצריך לגשת למוסך בדחיפות, קצת מבהיל, קצת מוזר

אבל זה מה שכתוב.

פורסם

באופטרה ישנה רגישות ידועה לממיר הקטליטי. חלק מהמוסכים עובדים בחול המועד, רובם סוגרים מוקדם יש צורך לבדוק לפני שאתה הולך למוסך. נשמח לסייע לך ולבצע סריקת תקלות ללא תשלום על מנת לעזור ולאתר את מקור התקלה.

×
×
  • תוכן חדש...