Jump to content

באטמוביל

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי באטמוביל

  1. שלום, איך מבטלים ? תודה
  2. השבוע אני עושה בדיקות לרכב(שמן, מים) ושמתי לב שיש מכסה אחד שהוא לא יושב ותפוס טוב, אלה רופף. א. רציתי לדעת מה זה? ב. האם זה צריך להיות רופף? זה כאילו כל רגע יכול לעוף.
  3. שלום, נורת check נדלקה לי בשברולט אופטרה 2006 האם זה בסדר לעשות עליה נסיעות עד שתראה מוסך? מוסכים עובדים בחול המועד? תודה
  4. שלום, מישהו יודע מה זה הפלוס והמינוס על מוט ההילוכים ברכב? ועוד דבר, יש כפתור tc מה זה אומר? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...