Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם ההודעה לא בפורום המתאים אנא העבירו אותה :)

 

שאלה ממישהו שמיואש אחרי 2 חודשים של המתנה וחיפושים אחר רכב יד שניה שאני רוצה.

 

כמה זמן לקח -לכם- וכמה זמן העברתם בחיפושים עד שרכשתם את הרכב שרציתם שענה על דרישותיכם?

האם 2 חודשים זה נורמלי? :( הרכבים שאני מוצא גמורים \ סוחרים, מה עושים :(

פורסם

תלוי איזה רכב מחפשים.

אני חיפשתי פונטו ספייס במשך חודשיים וחצי, הלכתי לראות כ 30 רכבים שונים, והתקשרתי למעל 60 איש.

כמו שאתה אומר, היו ים של סוחרים, ועוד מספר לא מבוטל של שקרנים.

פורסם
תלוי איזה רכב מחפשים.

אני חיפשתי פונטו ספייס במשך חודשיים וחצי, הלכתי לראות כ 30 רכבים שונים, והתקשרתי למעל 60 איש.

כמו שאתה אומר, היו ים של סוחרים, ועוד מספר לא מבוטל של שקרנים.

 

אוי וואי מעל 30 רכבים? אני חשבתי שאצלי זה מוגזם שראיתי 5 רכבים! עכשיו אני לגמרי מבואס! :(

פורסם

חודש וחצי, קניתי את הרכב שלושה ימים אחרי שעלה ליד2. וזה רק בגלל שהמוכרת לא ענתה לטלפון בסוף השבוע.

 

כל הסיוויק[ים] שהיו מפורסמים בזמנו היו בתאונת שלדה, טיפולים אצל אחמד את אחמד ובניו דקה אחרי שיצא מאחריות ושאר ירקות מגעילים. בסוף מצאתי רכב טוב, לקחתי לבדיקה [שהגעתי אליה כבר עם צ'ק בנקאי רשום] ובו במקום עשיתי העברת בעלות. זהו.

 

מנגד, ה[H] אצלי כבר שנה, יש לי חבר שהתחיל את החיפושים שלו אחרי 106 ראלי עוד חצי שנה לפניי, והוא מחפש עד היום הזה ללא שום הצלחה... [בחור פדאנט, אפילו על עיקום בפח הוא פוסל רכב]

יש מצבים ויש מצבים..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
חודש וחצי, קניתי את הרכב שלושה ימים אחרי שעלה ליד2. וזה רק בגלל שהמוכרת לא ענתה לטלפון בסוף השבוע.

 

כל הסיוויק[ים] שהיו מפורסמים בזמנו היו בתאונת שלדה, טיפולים אצל אחמד את אחמד ובניו דקה אחרי שיצא מאחריות ושאר ירקות מגעילים. בסוף מצאתי רכב טוב, לקחתי לבדיקה [שהגעתי אליה כבר עם צ'ק בנקאי רשום] ובו במקום עשיתי העברת בעלות. זהו.

 

מנגד, ה[H] אצלי כבר שנה, יש לי חבר שהתחיל את החיפושים שלו אחרי 106 ראלי עוד חצי שנה לפניי, והוא מחפש עד היום הזה ללא שום הצלחה... [בחור פדאנט, אפילו על עיקום בפח הוא פוסל רכב]

יש מצבים ויש מצבים..

 

מקווה שיהיה לי קצת יותר מזל מחבר שלך (בעצם, שנה וחצי ללא הצלחה?, אני מקווה שיהיה לי -הרבה- יותר מזל מחבר שלך :)).

אני מחפש אחר 206CC אוטומטית יד 3 גג עם קילומטראז' של פחות מ 100,000 שלא נקרעה. שתעבור בדיקה בהצלחה כמובן.

בנתיים ללא הצלחה...

פורסם

בין שבוע לחצי שנה, תלוי מאוד במזל.

 

כל פעם שהיינו רוצים להחליף רכב (דיזל)- היינו עושים סוכן חכם ביד 2 ולא מסתמכים רק עליו וסורקים הרבה את האתר יד2.

אחד לקח חצי שנה למצוא עם קילומטראז' שפוי ובמצב שמור. את שלי לקח לי שבוע וחצי של חיפושים, בדיקת 4 מועמדים וזריזות (להתקשר מיד אחרי הפרסום ולקבוע פגישה לכמה שיותר מוקדם).

 

בקיצור- עניין של מזל. ניסית להפעיל את הסוכן החכם של יד 2?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

על הדרך, אני חושב שכדאי להוסיף-

את הרכב שלי בסוף לא מצאתי ביד 2 או משהו כזה.

שכנים של מישהו שעובד עם אבא שלי בדיוק ירדו לתלות על הרכב מודעה "למכירה", לפני יד 2 לפני הכל, על המקום הוא שאל פרטים וברגע שראה שהקריטריונים עומדים במה שחיפשתי אמר להם שהעניין סגור, בדיקה ביום ראשון, ושלא ישימו את הרכב אפילו למכירה.

 

בקיצור, תפעיל את כל מי שאתה מכיר, אי אפשר לדעת איפה תיפול המציאה.

פורסם

חצי שנה ועוד נאלצתי להתפשר על הצבע :).

 

הכל תלוי בבן אדם.

 

אני כמעט ולא מסוגל להתפשר בנתונים שאני מחפש (אני גם לא מפחד מהמחיר) ולכן סבלנות היא מילת המפתח.

פורסם

אני חיפשתי מסחרית, ואלו רכבים די קרועים כי רובם ליסינג שלנהג לא אכפת מהרכב.

חיפשתי במשך שנה וחצי בערך עד שמצאתי את הרכב וגם זה לאחר התפשרות.

קובי

פורסם

אני חיפשתי ג'מפי עם קילומטראז' שפוי במשך 4 חודשים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...